Ja, maar ik beweerde dat ze slecht zijn niet dat ze slechter zijn dan Preston. Leer lezen please.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jaha, maar daarom zijn ze nog wel beter dan Preston.. Dude, wanneer dringt het door?
Dat moeten de jongens eerst maar eens zien te bereiken. Maar ik ben sowieso tegen de huidige opzet van de CL, vandaar m'n opmerking.quote:
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmundquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:49 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ajax vind ik niveau kwartfinale CL
De enige kans daarvoor ligt nog in het AT. Maar of je dat nou als 'iets belangrijks' kan omschrijven?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmund.
nee, eerst maar eens iets belangrijks winnen, dan mogen ze eens aan de CL rondes gaan denken..
Dan was je opmerking helemaaaaal out of place, want ik zette met mijn post het resultaat van vandaag alleen maar in perspectief.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ja, maar ik beweerde dat ze slecht zijn niet dat ze slechter zijn dan Preston. Leer lezen please.
Op papier is het team het he, de realiteit moet uitwijzen of ze het ook echt waar kunnen makenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tja, dat hebben we gezien tegen spakenburg en nu Dortmund.
nee, eerst maar eens iets belangrijks winnen, dan mogen ze eens aan de CL rondes gaan denken..
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Dan was je opmerking helemaaaaal out of place, want ik zette met mijn post het resultaat van vandaag alleen maar in perspectief.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.
Ajax is beter dan United en Dortmund is beter dan preston.
Ajax beter dan United???quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:55 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De wedstrijd United - preston vergelijken met Dortmund - ajax is appels met peren vergelijken.
Ajax is beter dan United en Dortmund is beter dan preston.
hey, ik heb net een shirtje met Stam erop besteld.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
Stam is en blijft toch een boer he. Wat doet ie bij ons![]()
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:56 schreef PLAE@ het volgende:
Stam is en blijft toch een boer he. Wat doet ie bij ons![]()
Off-topic: Doegewoon, ooit in Hattem geweest? Meerderheid van mijn familie woont daar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]Gaan we nu al zeiken.
Stam is een HELD
En niet alleen omdat we toevallig in dezelfde plaats zijn geboren en beide een opleiding tot electromonteur hebben gevolgd
United is maar een beperkte ploeg. Gary neville, silvestre, O'shea, Fletcher, Scholes.quote:
Euhm neejquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:59 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Off-topic: Doegewoon, ooit in Hattem geweest? Meerderheid van mijn familie woont daar.
In Hattem?quote:
Spijtig.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:00 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Euhm neej, we zijn toen ik 6 was ofzo naar Gorinchem verhuist mss dat ik daarvoor is een Hattem ben geweest
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |