En waar komt Stam vandaan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.
Nee, totaal niet. Ik vraag het ook alleen maar.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wij waren daar het laatst mee, volgens mij. Maar doet dat er toe?
quote:
Wat is dat nou weer voor een puberale opmerking? Als je niet begrijpt dat ik bedoel dat goede ploegen van minderen kunnen verliezen, dan kan je beter je mond houden.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.
Ik snap niet wat dit met van Basten te maken heeft.... Ik ben ook zeker aanhanger van Van Basten (ook al choach), maar wat dat te maken heeft met Man Utd en hoe ze spelen en hoe iemand dat ziet....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ik vind dit wel handig opzich, want het gevoel van "we zijn er al" moet niet in dit team gaan sluipen
Nee, jij bedoelde dat ik geen verstand heb van voetbal omdat ik zei dat Man United slecht is sinds het vertrek van Stam.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een puberale opmerking? Als je niet begrijpt dat ik bedoel dat goede ploegen van minderen kunnen verliezen, dan kan je beter je mond houden.
Ook dat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.
In die zin kan je ook zeggen dat Kopenhagen UEFA niveautje is. Anders zouden ze straks niet in de voorrondes van de CL staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef twi het volgende:
[..]
En het is natuurlijk ook niet zo dat Dortmund een flutclubje is. Het is geen top, maar wel UEFA niveautje. Beter dan Kopenhagen in elk geval.
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaadquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:44 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nee, jij bedoelde dat ik geen verstand heb van voetbal omdat ik zei dat Man United slecht is sinds het vertrek van Stam.
Het seizoen van de Feyenoorders is al geslaagdquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Devano het volgende:
Smolarek 2-1 (Penalty)
Hij heeft wel gelijk, maar jij bedoelde vast de vorige club?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:43 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Laat maar, geen serieuze reactie uit te krijgen dus..
Het is wachten op de DVD!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef twi het volgende:
[..]
Het seizoen van de Feyenoorders is al geslaagd
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:45 schreef Roeni3 het volgende:
In die zin kan je ook zeggen dat Kopenhagen UEFA niveautje is. Anders zouden ze straks niet in de voorrondes van de CL staan.
Nou ik zie ze dus al jaren United onwaardig voetballen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaad.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.
Waarom niet, dat is een verschil van inzichtquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ja, dat getuigt inderdaad niet van veel voetbalverstand inderdaad.
Jaha, maar daarom zijn ze nog wel beter dan Preston.. Dude, wanneer dringt het door?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Nou ik zie ze dus al jaren United onwaardig voetballen.
Ajax vind ik niveau kwartfinale CLquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef twi het volgende:
[..]
Dat zijn ze ook. Net als Ajax. En 95% van de andere clubs in de CL voorrondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |