Pfff lekker boeiend. Als we er straks maar staan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Tja, al die optimisme is fijn, maar we zijn er dus nog lang niet.....
Dit is nog geen generale. Bovendien kan je beter verliezen en van je fouten leren, dan winnen en niet naar je fouten kijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef Haruhi het volgende:
Och, een slechte generale is............
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:36 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Pfff lekker boeiend. Als we er straks maar staan.
Boeiend. Man United staat 1-0 achter tegen Preston, die spelen 239e Divisie ofzoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....
Opzich zegt het misschien niets, maar ik denk dat een beetje realisme geen kwaad kan. We worden niet ff kampioen ofzo...
We zullen zien. We hebben altijd KJH nog
.
Eerste helft speelde het beoogde basiselftal, dus daar kan je meer waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar dit is dus al de 2de (toch?) verlies partij van ons super sterk geachte Ajax....
Opzich zegt het misschien niets, maar ik denk dat een beetje realisme geen kwaad kan. We worden niet ff kampioen ofzo...
We zullen zien. We hebben altijd KJH nog
.
Man United is ook al sinds het vertrek van Stam slecht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:39 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Boeiend. Man United staat 1-0 achter tegen Preston, die spelen 239e Divisie ofzo
Jij hebt niet veel verstand van voetbal, heb ik na 3 posts alweer gemerktquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Man United is ook al sinds het vertrek van Stam slecht.
Wij waren daar het laatst mee, volgens mij. Maar doet dat er toe?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:41 schreef Roeni3 het volgende:
Even een off-topic vraagje, maar hebben de Feyenoorders onze OP nou overgenomen of hebben wij dat van hun gedaan (mbt. het stadionoverzicht + wie waar zit)?
Heb je ze vorig jaar in de Champions league gezien? Blijkbaar niet. Aanhanger van Van Basten zeker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Jij hebt niet veel verstand van voetbal, heb ik na 3 posts alweer gemerkt.
Ik vind dit wel handig opzich, want het gevoel van "we zijn er al" moet niet in dit team gaan sluipenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:40 schreef HeatWave het volgende:
jaja, rustig maar, ik gooi niet de handdoek in de ring ofzo.
Ik probeer alleen wat kritischer te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |