altijd wel onzin jaquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef addictivebeat het volgende:
www.voetbalzone.nl
er is altijd wel wat...
quote:
Der is altijd wat omdat ze elk gerucht er meteen met koeieletters opzettenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:04 schreef addictivebeat het volgende:
www.voetbalzone.nl
er is altijd wel wat...
Kijk ik daar maar gewoon op.quote:
ze hebben daar gewoon vrij in het weekendquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Kut voetbal international. Op zaterdag zijn ze daar volgens mij 's morgens vrij. Iedere zaterdag weer, kijk ik vol goede moed op http://www.vi.nl en elke zaterdag weer staat er niets nieuws op. Nog steeds dezelfde header als vrijdag. Pas rond een uur of 15.00 komen ze weer mondjesmaat met nieuws.
vi.nl![]()
Johan Derksen![]()
Barbara Barend![]()
Frits Barend en Henk van Dorp![]()
Talpa![]()
Mijn klacht: Waarom doen jullie geen voetbalnieuws op zaterdag!!!111!!!![]()
Iddquote:Op zaterdag 29 juli 2006 15:12 schreef VarsesteR het volgende:
[..]
Der is altijd wat omdat ze elk gerucht er meteen met koeieletters opzettenDie reacties daar zijn altijd geweldig. Ik kan me er uren mee vermaken.
of mensen die medelijden hebben met de bezoekers van vi.nlquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:47 schreef 2609 het volgende:
wie werkt er dan ook in het weekendalleen domme mensen die geen normale baan kunnen vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |