euhm.. hij is al geeindigd volgens mij..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:19 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Ergens deze week zal de hittegolf het loodje leggen en stappen we weer over op koeler weer.
Dat betekent dus weer allemaal witte koppen op straat, teenslippers de kast in en de openhaard aansteken.
Winter. [afbeelding]
hier nog nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
euhm.. hij is al geeindigd volgens mij..
Volgens het KNMI nog nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Wat heeft het einde van de hittegolf te maken met rechtvaardigheid?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:33 schreef HAL9000S het volgende:
En terechtDan zal het eindelijk minder dan 31.5 graden zijn 's avonds in m'n appartement... lessons learned? Volgend jaar airco halen.
Gewoon overdag blindering ervoor en savonds alles tegen elkaar open zetten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:33 schreef HAL9000S het volgende:
En terechtDan zal het eindelijk minder dan 31.5 graden zijn 's avonds in m'n appartement... lessons learned? Volgend jaar airco halen.
ah.. dacht dat het gemiddelde over Nederland gezien nog wel te laag zou zijn, maar nog niet dus..quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Volgens het KNMI nog niet
http://www.knmi.nl/VinkCMS/news_detail.jsp?id=33185
Thermometer checkt: mwoa; 25 is ook nog erg goed te doen!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:35 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
* TheThirdMark zwijmelt bij de 23 graden bij hem thuis![]()
Neen morgen of overmorgen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Pas volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:10 schreef tralalala het volgende:
Dat de volgende hittegolf maar weer snel mag komen!![]()
Dan moet je naar Afrika verhuizenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:50 schreef Sapstengel het volgende:
Ik hoop nog steeds op een hittegolf van 5 jaar..
Lange winters? Ik heb al sinds 1997 geen echte winter meer gezien in Nederland...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:36 schreef Ovidius het volgende:
Het is nog twee maanden zomer hoor.Zeker met die lange winter van dit jaar.
Het was koud tot eind april joh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:39 schreef Gitarist het volgende:
[..]
Lange winters? Ik heb al sinds 1997 geen echte winter meer gezien in Nederland...
Dáár is zulks weer wél chill, hier niet.quote:
Hier nog nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Liever niet. We gaan binnenkort verhuizen. Moet er niet aan denken dat het zo warm is als je daarmee bezig bentquote:Op zaterdag 29 juli 2006 13:10 schreef tralalala het volgende:
Dat de volgende hittegolf maar weer snel mag komen!![]()
Wist je dan niet toen je die reis boekte dat het warm is in Italië?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:12 schreef Dupje het volgende:
Mja, hier is de hittegolf straks over, en ik ga naar Rome, nieuwe hittegolf!
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:13 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wist je dan niet toen je die reis boekte dat het warm is in Italië?
Romequote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:12 schreef Dupje het volgende:
Mja, hier is de hittegolf straks over, en ik ga naar Rome, nieuwe hittegolf!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |