Wat voor eten heb je daar? Volgens mij zaten wij bij dat pleintje om de hoek (is toch bij een pleintje met een kerk er bij?) en hebben daar ook een aantal keren gegetenquote:Op zaterdag 4 november 2006 19:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Konvikt Cafe, Bartolomejstka 11 is het adres. Ken die straat namelijk heel goed..
Cross Clubquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:13 schreef blaaatkipje het volgende:
Ik ben er 26 Februari 1 dagjewat MOET je zien in Praag als je 1 dag hebt?
whehe heb de review van wolf gelezen, klinkt geweldig haha maar helaas pindakaas absoluut niet voor de persoon met wie ik die kant op gaquote:
Heb er toevallig nog een fotootje van gemaakt:quote:Op woensdag 27 december 2006 21:33 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat voor eten heb je daar? Volgens mij zaten wij bij dat pleintje om de hoek (is toch bij een pleintje met een kerk er bij?) en hebben daar ook een aantal keren gegeten
de review van de Cross Club is niet van mij. Een van de weinige clubs waar ik nog nooit heen ben geweest in Praag.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:46 schreef blaaatkipje het volgende:
[..]
whehe heb de review van wolf gelezen, klinkt geweldig haha maar helaas pindakaas absoluut niet voor de persoon met wie ik die kant op ga
oh oeps sorry, te snel gekeken denk ik!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 09:02 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
de review van de Cross Club is niet van mij. Een van de weinige clubs waar ik nog nooit heen ben geweest in Praag..
Met houten bankjes en tafels? En hele simpele bedieningquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:18 schreef Friebo het volgende:
[..]
Heb er toevallig nog een fotootje van gemaakt:
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07026/menu.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik hoorde nu van iemand dat er midden in praag op een 'eiland' een camping aanwezig is. Klopt dit? Verder weet ik er ook niet zoveel vanaf natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:25 schreef frenkck het volgende:
Wij gaan met onze trip van de zomer ook richting tsjechie en willen praag ook niet over slaan, maar wij gaan met een camper daarheen. Dus het liefst overnachten we op een camping of willen we onze camper stallen op een goede parkeerplaats om dan in een hotel te overnachten ofzo.
Zijn deze mogelijkheden aanwezig?
Jup, 2 gedeeltes en ze hebben er nu net een plasma tv geinstalleerd..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:16 schreef Elefes het volgende:
[..]
Met houten bankjes en tafels? En hele simpele bediening?
Volgens mij heb ik hier ook gegeten, erg goedkoop in ieder geval! Wel een beetje wat ik verwacht had in Praag
De varkensknie is trouwens huge.
2 weken is echt te lang. In één week heb je echt wel alles gezien. ZO groot is het niet.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:01 schreef Niek. het volgende:
Vraagje, is praag leuk genoeg om je er 2 weken te vermaken in de zomervakantie? appartement huren gaat per week dus zou je 1 of 2 weken moeten doen. we gaan om dingen te zien, uitgaan maakt dus niet uit wat er is, maar is praag dus leuk genoeg om 2 weken in de stad zelf te zitten/alleen te kunnen reizen met openbaar vervoer als je buiten praag wilt komen.
Ik sluit me hier bij aan. 2 weken Praag lijkt me ook een beetje teveel van het goede. Sowieso ben ik er niet zo'n fan van om echt alles ergens gezien te hebben in 1 keer. Wie weet kom je er nog eens terug. Ik zou een dag of 4 gaan en dan doorreizen naar een andere stad, er is vast wel een hostel/appartement/hotel te vinden waar je wel per nacht kunt boeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
2 weken is echt te lang. In één week heb je echt wel alles gezien. ZO groot is het niet.
Als je 2 weken lang steden wil zien kan ik je aanraden om ook Wenen / Bratislava te gaan bekijken als je er toch in de buurt bent.
Vakantie is ondertussen geboekt, op maandag met het vliegtuig naar praag, dan zondagavond met de trein naar krakau, maandag de hele dag in krakau, dinsdag een dag lang naar auschwitz en woensdag met het vliegtuig naar huis toe.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. 2 weken Praag lijkt me ook een beetje teveel van het goede. Sowieso ben ik er niet zo'n fan van om echt alles ergens gezien te hebben in 1 keer. Wie weet kom je er nog eens terug. Ik zou een dag of 4 gaan en dan doorreizen naar een andere stad, er is vast wel een hostel/appartement/hotel te vinden waar je wel per nacht kunt boeken.
Als je naar Praag gaat, en je wilt toch 2 weken in Tsjechië blijven, kan ie misschien ook naar een grote stad als Plzen gaan? Het is maar een suggestie hoor.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:03 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik sluit me hier bij aan. 2 weken Praag lijkt me ook een beetje teveel van het goede. Sowieso ben ik er niet zo'n fan van om echt alles ergens gezien te hebben in 1 keer. Wie weet kom je er nog eens terug. Ik zou een dag of 4 gaan en dan doorreizen naar een andere stad, er is vast wel een hostel/appartement/hotel te vinden waar je wel per nacht kunt boeken.
Nog nooit een scooter gezien in Praag. Verwacht ze dus ook niet.quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:01 schreef V-Unit het volgende:
Kan je trouwens een scooter huren in praag?
Lijkt me wel relax ^^
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |