Niet nodig. het is veel leuker om te voet door de stad en naar de burcht te slenteren. Allemaal prima te doen, zeker als je hotel in het centrum ligt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 12:16 schreef WinnarJ het volgende:
Ik ga over 2 weken met mijn vriendin 6 dagen naar Praag;
- Wat is het handigst/goedkoopst met het openbaar vervoer? Een pas voor 3-4 dagen halen? (zodat je hele tijd onbeperkt met de metro kan?)
Check ff bij je bank hoeveel pinnen in het buitenland kost. Vaak is dat niet veel meer (paar euro's ofzo).quote:- Dáár pinnen of wisselen? (kronen zijn minder waar als euros neem ik aan?)
Over Praag is al veel geschrevenquote:- Zijn er nog dingen die niet zo toeristisch zijn (die niet in alle boekjes staan) maar toch super mooi zijn?
22-25 hier.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:25 schreef the_hunter het volgende:
22 t/m 24 november ben ik in Praag. Even Ajax een mooie overwinning zien behalen op Sparta Praag en van het (goedkope en lekkere) bier genieten. Vorig jaar kon ik helaas niet naar Praag, maar ik heb hele goede verhalen gehoord van de jongens die toen wel geweest zijn. Ik heb er zin in
Ben jij ook weleens in Warschau geweest?quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
22-25 hier.. Ff een Fok!-AJAX meetje @ Staromestske Namesti houden.
.
Warszawa, yup. 1 keer. Heel kort maar.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:43 schreef Nordic_Blue het volgende:
[..]
Ben jij ook weleens in Warschau geweest?
Geen idee waar het is haha. Wordt mn eerste keer in Praag. Maar ik heb er zeker zin inquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 01:57 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
22-25 hier.. Ff een Fok!-AJAX meetje @ Staromestske Namesti houden.
.
Konvikt Cafe, Bartolomejstka 11 is het adres. Ken die straat namelijk heel goed.quote:Op vrijdag 3 november 2006 01:42 schreef Friebo het volgende:
-knip-
Dat was em ja... Overigens ligt het er maar net aan wie er dienst heeft achter de bar, bij de ene is het meestal veel rustiger dan de ander..quote:Op zaterdag 4 november 2006 19:52 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Konvikt Cafe, Bartolomejstka 11 is het adres. Ken die straat namelijk heel goed..
Mag ik vragen welk appartement jij hebt geboekt? Ik ben ook nog op zoek naar iets leuks namelijk.quote:Op dinsdag 7 november 2006 15:39 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ik ga niet meer...
Zou 7-11 dec gaan,ticket geboekt + appartement...was een verrassing voor m'n vriend...maar hij heeft tentamens.
Btw: hij staat nu te koop op V&A
Had me er op verheugd,maar helaas.
Misschien in het nieuwe jaar....
Graag gedaanquote:Op dinsdag 7 november 2006 21:50 schreef Coconut het volgende:
Thanks! Die appartementen zien er goed uit, net als de locatie en prijs![]()
naam: Terezinquote:Op donderdag 16 november 2006 09:43 schreef -Schorpioen- het volgende:
Volgende week gaan wij ook naar Praag voor Ajax. 4 Dagen bier en voetbal. Toch willen we vrijdag iets anders gaan doen. Toen ik 15 jaar geleden in Praag was ben ik naar een concentratiekamp in de buurt geweest. Daar willen we nu ook naar toe. Weet iemand de naam en eventueel het adres van dat kamp ?
Was je daar donderdag of vrijdag the_hunter? Want vrijdag heb ik (op die derde verdieping was het volgens mij met die superfoute muziekquote:Op donderdag 30 november 2006 09:35 schreef the_hunter het volgende:
Beetje laat, maar het was echt super hehe
Twee discotheken bezocht daar. Eerste avond viel een beetje tegen. Ben ook de naam van die discotheek vergeten. Was in de buurt van de metrohalte het muszeum. Tweede avond met veel jongens van 410 in Karlovy Lazne geweest. Geweldige avond gehad.
Praag is echt een wereldstad!
Donderdag na de wedstrijd waren wij er. Waren aardig wat Ajacieden toen. Vooral 410.quote:Op donderdag 30 november 2006 16:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Was je daar donderdag of vrijdag the_hunter? Want vrijdag heb ik (op die derde verdieping was het volgens mij met die superfoute muziek) maar een stuk of tien Ajacieden gezien. Terwijl ik hoorde dat het er donderdag wel vol stond met Ajacieden.
Wel een mooie tent, die Karlovy Lazne. Ook dat bankje aan de muur waar iedereen knetterlam op z'n knieën hangt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |