abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:53:50 #101
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40864044
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:

[..]

Na zijn 1e seizoen in Lyon dacht ik al datie naar een echte topclub zou gaan. Ik dacht altijd als vervanger voor Viera bij Arsenal .
6.5 mil euro van vites naar lyon als die nu weer gaat. Krijgt vitesse dan geld ? ja toch
pi_40864134
Ja
pi_40866609
quote:
Van Basten: 'Janssen beter dan Van Bommel'

Bondscoach Marco van Basten gaf het gisteravond aan de vooravond van de oefeninterland tegen Ierland ronduit toe. 'Ik heb maandag heel even aan Mark van Bommel gedacht toen Wesley Sneijder zich afmeldde.' Maar Van Basten besloot uiteindelijk toch de voorkeur te geven aan Theo Janssen, de middenvelder van Vitesse. 'Op ons lijstje stonden drie middenvelders om Sneijder te vervangen: Maduro, Van Bommel en Janssen', aldus Van Basten. 'Maar Maduro heeft even rust nodig en wij vonden dit niet het juiste moment om Van Bommel bij de groep te halen. Bovendien leek het ons heel interessant om Janssen op te roepen. Wij vinden hem op dit moment ook beter dan Van Bommel.' Klaas-Jan Huntelaar speelt vanavond tegen Ierland in de basis. De jonge spits van Ajax krijgt van Van Basten de kans zich te bewijzen in Oranje. 'En als hij speelt, vind ik hem op dit moment op die positie beter dan Dirk Kuijt.
Hij weet wel waar die over praat die Marco .
pi_40869915
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef leolinedance het volgende:
Als nieuwe inwoners van Arnhem hebben we 2 (of 4 als we ze dubbel krijgen) kaartjes voor een willekeurige wedstrijd van Vitesse gekregen

Dat wordt dus Vitesse - PSV. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?
die wedstrijd had ik toen ook gekozen toen ik hier kwam wonen , maar ik had toch al een aantal en nog steeds een seizoenskaart , toen werd ie nog gestaakt door bossen en was er nog die blesure voor VOH .

als het nog steeds hetzelfde is kom je ergens op oost te zitten , gewoon dat bonnetje opsturen vlak voor de wedstrijd van psv ( effe opgezocht ) als je hem maandags de 13 november opstuurd dan heb je zeker kaarten voor psv want dan is de eerstevolgende namelijk Psv.
pi_40872544
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Vogel87 het volgende:

[..]

Dat was vanwege het 40-jarige jubileum van de club, en zo'n oefenwedstrijd levert Vitesse natuurlijk ook geld op.

Die Kaya speelde erg goed trouwens
Hoe was Van Polen?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40880433
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 16:54 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hoe was Van Polen?
Hij is mij niet veel opgevallen in deze wedstrijd, maar tegen een amateurclub zegt dat ook niet zoveel. Ik denk niet dat hij dit seizoen veel aan spelen toekomt, gezien de concurrentie. Wie weet geeft De Mos hem een keer een kans, het wordt wel eens tijd dat die jongen zijn debuut maakt in de competitie.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
  woensdag 16 augustus 2006 @ 21:11:06 #107
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40880477
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

die wedstrijd had ik toen ook gekozen toen ik hier kwam wonen , maar ik had toch al een aantal en nog steeds een seizoenskaart , toen werd ie nog gestaakt door bossen en was er nog die blesure voor VOH .

als het nog steeds hetzelfde is kom je ergens op oost te zitten , gewoon dat bonnetje opsturen vlak voor de wedstrijd van psv ( effe opgezocht ) als je hem maandags de 13 november opstuurd dan heb je zeker kaarten voor psv want dan is de eerstevolgende namelijk Psv.
Super bedankt!

Ik heb ook een seizoenskaart! Maar dan wel van PSV

woensdag 16 augustus 2006 @ 21:19:22 #108
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40880867
HT Czech Republic 1 - 1 Serbia

3' [1 - 0] J. Stajner

41' [1 - 1] Lazovic

Lekker bezig Danko!
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40881187
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Super bedankt!

Ik heb ook een seizoenskaart! Maar dan wel van PSV

ach iedereen kan fouten maken , hou je je dan wel een beetje rustig als vitesse wint van Ronald Koemans Psv

las het net ook over danko , hij maakt meteen zijn debuut en meteen zijn eerste goal dit is erg leuk en goed voor Danko.
pi_40881562
debuut is het niet hoor, wel zijn eerste interland voor een onafhankelijk servie
pi_40881677
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef DeVinger het volgende:
debuut is het niet hoor, wel zijn eerste interland voor een onafhankelijk servie
ja dat bedoelde ik eigenlijk bedankt voor de aanvulling , mischien gaat ie klaas jan wel achterna
pi_40882147
Wat een voorhoede eigenlijk he

In potentie twee 'sub-toppers' met via de flanken Hersi (scorend vermogen) en Due (assist)
En dan hebbie nog Benson op de bank, Pryor eventueel (zal wel tegenvallen om het echie)
En dan vergeet ik nog maar Janssen op het middenveld!
pi_40883260
Theooooooo Theoooooooo!
pi_40883470
en theo is ingevallen
pi_40888508
Lekkere pass op Kuijt .
pi_40888593
En Lazovic dan?
pi_40888786
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
En Lazovic dan?
Die gaat dit jaar topscorer worden van de competitie en Servië .
pi_40888924
Dikke Theo speelde best lekker
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40888992
Theo eiste al wel lekker de ballen op trouwens . Misschien wordt hij wel de verdedigende middenvelder voor de komende jaren in het Nederlands elftal . Hoewel ik het nou niet echt een balafpakker vindt maar er staat wel iemand, dat kan je van Sneijder toch niet echt zeggen. Schaars deed het ook heel goed op die positie maar ik zie hem (zeker in grotere wedstrijden) liever als de nieuwe Cocu op links half .
  donderdag 17 augustus 2006 @ 00:18:15 #120
15600 BB-King
Long live the King!
pi_40889008
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 22:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
en theo is ingevallen
Nu nog afvallen...

Nee, Theo speelde zeer verdienstelijk in die minuten die hij nog kreeg.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_40907397
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Vogel87 het volgende:

[..]

Hij is mij niet veel opgevallen in deze wedstrijd, maar tegen een amateurclub zegt dat ook niet zoveel. Ik denk niet dat hij dit seizoen veel aan spelen toekomt, gezien de concurrentie. Wie weet geeft De Mos hem een keer een kans, het wordt wel eens tijd dat die jongen zijn debuut maakt in de competitie.
Hij is pas deze zomer gekomen, dus of het wel eens tijd wordt...

Maar juist tegen amateurteams zou hij zich moeten tonen, zou je denken.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:15:37 #122
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40908408
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Hij is pas deze zomer gekomen, dus of het wel eens tijd wordt...

Maar juist tegen amateurteams zou hij zich moeten tonen, zou je denken.
Als hij speelde, was dat met het B-team, dus om nou te zeggen dat ie dan de beste spelers om zich heen had...Misschien dat ie Hersi uit de basis speelt
Vamos el TRI!
pi_40908449
Tja, staat Hersi aan de rechterbuitenkant nu? Hij is gewend om alle ballen blind hoog voor te geven, want ze hadden bij VVOG een vent van twee meter en honderd kilo in de spits. Lijkt me niet handig met Lazo en Junker.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:19:45 #124
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40908515
hehe.

Hersi staat rechtshalf in een 442 systeem, en schijnt zn plekkie echt gevonden te hebben in het elftal. Nou nog hopen dat het bestuur binnenkort de spelerslijst erbij pakt, en opmerkt dat de contracten van Hersi, Knol en Benson aflopen komende zomer...
Vamos el TRI!
  donderdag 17 augustus 2006 @ 17:19:56 #125
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_40908520
Zag Theo invallen gister gelijk die omzettingen doorgeven en wijzen en strooien met paasjes... invalbeurt was verdienstelijk..

morgen tegen Sparta moeten ze wel scherp zijn.. die wedstrijd van vorig jaar was een ramp.. als Vitesse er boven op zit dan komt de kwaliteit wel boven drijven.. hoe dan ook ik heb vertrouwen in Aad de Mos!!!

de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')