6.5 mil euro van vites naar lyon als die nu weer gaat. Krijgt vitesse dan geld ? ja tochquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Na zijn 1e seizoen in Lyon dacht ik al datie naar een echte topclub zou gaan. Ik dacht altijd als vervanger voor Viera bij Arsenal.
Hij weet wel waar die over praat die Marcoquote:Van Basten: 'Janssen beter dan Van Bommel'
Bondscoach Marco van Basten gaf het gisteravond aan de vooravond van de oefeninterland tegen Ierland ronduit toe. 'Ik heb maandag heel even aan Mark van Bommel gedacht toen Wesley Sneijder zich afmeldde.' Maar Van Basten besloot uiteindelijk toch de voorkeur te geven aan Theo Janssen, de middenvelder van Vitesse. 'Op ons lijstje stonden drie middenvelders om Sneijder te vervangen: Maduro, Van Bommel en Janssen', aldus Van Basten. 'Maar Maduro heeft even rust nodig en wij vonden dit niet het juiste moment om Van Bommel bij de groep te halen. Bovendien leek het ons heel interessant om Janssen op te roepen. Wij vinden hem op dit moment ook beter dan Van Bommel.' Klaas-Jan Huntelaar speelt vanavond tegen Ierland in de basis. De jonge spits van Ajax krijgt van Van Basten de kans zich te bewijzen in Oranje. 'En als hij speelt, vind ik hem op dit moment op die positie beter dan Dirk Kuijt.
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef leolinedance het volgende:
Als nieuwe inwoners van Arnhem hebben we 2 (of 4 als we ze dubbel krijgen) kaartjes voor een willekeurige wedstrijd van Vitesse gekregen![]()
Dat wordt dus Vitesse - PSV. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?![]()
Hoe was Van Polen?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:49 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Dat was vanwege het 40-jarige jubileum van de club, en zo'n oefenwedstrijd levert Vitesse natuurlijk ook geld op.
Die Kaya speelde erg goed trouwens
Hij is mij niet veel opgevallen in deze wedstrijd, maar tegen een amateurclub zegt dat ook niet zoveel. Ik denk niet dat hij dit seizoen veel aan spelen toekomt, gezien de concurrentie. Wie weet geeft De Mos hem een keer een kans, het wordt wel eens tijd dat die jongen zijn debuut maakt in de competitie.quote:
Super bedankt!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:36 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
die wedstrijd had ik toen ook gekozen toen ik hier kwam wonen , maar ik had toch al een aantal en nog steeds een seizoenskaart , toen werd ie nog gestaakt door bossen en was er nog die blesure voor VOH .
als het nog steeds hetzelfde is kom je ergens op oost te zitten , gewoon dat bonnetje opsturen vlak voor de wedstrijd van psv ( effe opgezocht ) als je hem maandags de 13 november opstuurd dan heb je zeker kaarten voor psv want dan is de eerstevolgende namelijk Psv.
ach iedereen kan fouten makenquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Super bedankt!![]()
Ik heb ook een seizoenskaart! Maar dan wel van PSV
![]()
ja dat bedoelde ik eigenlijk bedankt voor de aanvulling , mischien gaat ie klaas jan wel achternaquote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:36 schreef DeVinger het volgende:
debuut is het niet hoor, wel zijn eerste interland voor een onafhankelijk servie
Die gaat dit jaar topscorer worden van de competitie en Serviëquote:Op donderdag 17 augustus 2006 00:07 schreef Erasmusch het volgende:
En Lazovic dan?
Nu nog afvallen...quote:
Hij is pas deze zomer gekomen, dus of het wel eens tijd wordt...quote:Op woensdag 16 augustus 2006 21:10 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Hij is mij niet veel opgevallen in deze wedstrijd, maar tegen een amateurclub zegt dat ook niet zoveel. Ik denk niet dat hij dit seizoen veel aan spelen toekomt, gezien de concurrentie. Wie weet geeft De Mos hem een keer een kans, het wordt wel eens tijd dat die jongen zijn debuut maakt in de competitie.
Als hij speelde, was dat met het B-team, dus om nou te zeggen dat ie dan de beste spelers om zich heen had...Misschien dat ie Hersi uit de basis speeltquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is pas deze zomer gekomen, dus of het wel eens tijd wordt...
Maar juist tegen amateurteams zou hij zich moeten tonen, zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |