abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40564329
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
1-1 in Keulen. Laten we maar snel beginnen met de comptitie dan weten we tenminste waar we staan.
1e helft dus met de beoogde basisopstelling, een goede helft gespeeld. 1-0 met rust door Janssen.
Wapenaar
Swerts - Sansoni - Knol - Blondelle
Hersi - vd Schaaf - Janssen - Due
Lazovic - Junker

2e helft mochten Verhaegh (Swerts), Purrel (Due) Kaya (Schaaf) Meulen en Knopper ( Lazovic en Junker) erin komen. Toen ging het een stuk minder dus . 1-1 eindstand.
Eindelijk Purrel weer een kans voor de juiste positie voor hem. Alleen heeft hij niet echt kunnen overtuigen vrees ik . De Mos snapt gelukkig beter dan Edje dat Knopper achter de spitsen hoor ipv als valse rechtsbuiten te gebruiken. Alleen jammer voor hem wel 2e keus . Een sterke bank ook dus .
quote:
De Mos: geen spelers naar interlands

De Vitesse-spelers Gill Swerts, Danko Lazovic, Anders Due en Mads Junker kunnen volgende week woensdag interlands spelen, maar als het aan trainer Aad de Mos ligt, spelen ze niet voor hun land.
Vitesse opent twee dagen later namelijk al de competitie tegen Sparta. "Ik zal het advies geven om ze niet te laten gaan en ons te richten op Sparta. Je kunt dan alles verliezen wat je in zes weken hebt opgebouwd. Alleen Swerts is verplicht om te gaan naar België." De wedstrijd tegen Köln beviel De Mos wel. "Ik heb veel goede dingen gezien. Er zit een gezonde teamspirit in."
Dat dat nog een keer bij ons geeist zou worden zeg .
pi_40582344
quote:
Operatie aan knie dreigt voor Gill Swerts

7/8/2006 17:43

Vitesse-trainer Aad de Mos moet rekening houden met een tegenvaller. In het Arnhemse kamp bestaat de angst dat Gill Swerts met een flinke knieblessure voorlopig niet in actie komt.
Swerts ging maandag op de training door zijn knie. Voor de Belg was daarmee direct een einde gekomen aan zijn fysieke arbeid in het begin van de week. En mogelijk staat hij nog langer aan de kant, want in Arnhem wordt gevreesd voor een operatie.

De kans lijkt groot dat Swerts moet afzeggen voor de start van de EK-kwalificatie van België. Meer duidelijkheid wordt dinsdag verwacht als de international een mri-scan ondergaat.
Kolere zeg! Zou niet tof zijn . Maar goed, Verhaegh is er nog.
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:53:41 #53
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_40583248
Jammer van Swerts en afwachten wat het wordt. Hopen dat het mee blijkt te vallen. Mocht het erg zijn dan is Verhaegh in mijn ogen wel een goede vervanger.
Use Soap
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:55:05 #54
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40583304
Ook weer terug van vakantie.
Ik heb niet erg veel mee gekregen, maar hoorde ik nou goed dat we al voor de 1e 4 gingen .

Wedstrijden komen in ieder geval al dichter bij het begin. Vandaag trouwens maar is mijn seizoenskaart betaald, kan Vitesse ook weer een paar broodjes smeren.

nette OP
Maximaal 4 regels
pi_40599445
eerst maar ff afwachten hoe ernstig het is maar verhaegh lijkt mij ook een goede vervanger , ben benieuwd hoe aad en zijn mannen het zaterdag doen in engeland tegen Wigan , tegen de duitsers hebben we 2x gelijk gespeeld kijken hoe we het tegen de engelsen doen.

sansoni gaat echt een topper worden , zondag was ie weer de beste man was wel weer een goede partij alleen jammer dat theo hem ook nog in eigen goal schoot.

filmpje van de wedstrijd staat op de site van fc koln , voor de mensen die niet zijn geweest of het nog een keer willen zien.
pi_40614553
quote:
Operatie Swerts door kapotte meniscus

8/8/2006 17:05

Gill Swerts staat een flinke poos aan de kant. De speler van Vitesse blijkt binnenkort een knieoperatie te moeten ondergaan.
Swerts kampt met een kapotte binnenmeniscus van zijn linkerknie, zo bleek dinsdag uit een mri scan. Wanneer de Belg onder het mes moet, kon Vitesse nog niet bekendmaken. Eveneens is het onduidelijk hoe lang de verdediger/middenvelder niet aan voetballen toe kan komen.

Voor Swerts ging het maandag mis tijdens de training. Hij zakte door zijn knie. Voor de 23-jarige Belg betekent dat ook dat hij moet afzeggen voor de nationale ploeg. Op 16 augustus begint voor de Rode Duivels de EK-kwalificatie met een thuiswedstrijd tegen Kazachstan.
Kenker man, jammer ook voor zijn interlandkansen.
We hebben natuurlijk Paul Verhaegh, maar wel klote.
pi_40625845
Ja, las het net. Inderdaad ERG jammer, hij was goed in vorm. Balen.
pi_40648326
Knopper mag dus weg, en Streuer spreekt erover dat er met dat geld (eventueel) een andere positie versterkt kan worden. Middenveld hebben we natuurlijk zat en Knopper heeft het niet waar kunnen maken bij Vitesse, terwijl hij eigenlijk de eerste goede aankoop was na die kutperiode. Jammer voor hem, jammer voor ons, maar ik ben hem nu liever kwijt dan rijk. Kaya kan zijn plek innemen. Benieuwd wat ze dan willen versterken, toch nog een 4e keeper kopen? Linksback?
(geven ze Jansen op dan)
pi_40667442
Gaan er nog mensen naar Rotterdam volgende week?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 10:59:41 #60
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40678494
Misschien wel/ Misschien niet.
Of het wordt een dagje Rotterdam en Vitesse, of het wordt gewoon een dagje ernum
Maximaal 4 regels
  donderdag 10 augustus 2006 @ 23:43:12 #61
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_40696095
Knopper die weg mag, ja dat zat er natuurlijk aan te komen. In mijn ogen is er a la minute nog nergens versterking nodig...
Use Soap
pi_40714691
De Mos wil er vast nog een linksback bij. Knopper, van aanvoerder onder Edje naar de keiharde realiteit onder Aad .
pi_40736607
quote:
Vitesse speelt ‘gewoon ’ in Engeland

Voor Vitesse is de verhoogde paraatheid op de vliegvelden in Engeland geen reden af te zien van een oefentrip. De selectie van de Arnhemse profclub arriveerde gisteren inWigan, waar vandaag ( zaterdag 15.00 uur Engelse tijd) een oefenduel tegen Premier League- club Wigan Athletic wordt gespeeld. De kwartiermakers Roger ter Horst ( materiaalman) en Wim Jansen ( elftalleider) reisden eerder af en meldden de clubleiding dat er probleemloos naar Engeland kon worden gevlogen. Zondag is de selectie terug voor de Open Dag in Gelredome.
Bruut
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 12:07:33 #64
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40738358
Ter Horst en Jansen werden dus effe gebruikt als testpersonen, hahaha.
Overings is het allemaal maar een beetje overdreven, die lui zijn nu toch opgepakt , en dan is er nu pas paniek, dat had daarvoor gemoeten....

Ontopic:
Knopper, Helaas, maar het middenveld is gewoon overvol, en waarschijnlijk is ie gewoon te duur voor wat hij presteerd. Hij heeft het anders wel goed gedaan, al speelde hij wel matig het laatste halve seizoen.
Maximaal 4 regels
pi_40738923
Hij heeft onder Vitesse te weinig doelpunten gemaakt. Je kunt het verklaren aan de hand van zijn positie, want Sturing gebruikte hem vaak verkeerd, maar Dubnobasswithmyheadman en ik kunnen zo een avondje vullen met kansen die hij gemist heeft.
pi_40742431
Wigan - Vitesse 1-1
McCulloch 1-0 '48
Janssen 1-1 '63

nette uitslag en beide ploegen komen ongeslagen de voorbereiding door!!
pi_40743033
Basisopstelling Vitesse:
Wapenaar
Verhaegh (swerts), Sansoni, Knol, Blondelle (jansen)
Hersi, Janssen, van der Schaaf, Due
Lazovic, Junker

... en dus ook voor het komende seizoen zoals de situatie er nu voorstaat

en dan yakubu nog geblesseerd, een gretige fred benson, kaya die knopper laat vertrekken, sprockel die we eigenlijk helemaal vergeten, en frankel als 12e man

pi_40744380
Janssen scoort lekker veel zeg .
pi_40744600
we hebben een goede voorberreiding geen 1 keer verloren , morgen de open dag en dan dinsdag nog 1 oefenwedstrijdje en dan is het vrijdag sparta.

Janssen gaat dit seizoen ook weer belangrijk worden voor het team , het gaat helemaal goedkomen
pi_40750020
quote:
Lazovic negeert wil De Mos

WIGAN - Danko Lazovic is meteen na de wedstrijd
van Vitesse tegen Wigan Athletic afgereisd naar
Servie.

Hij speelt woensdag met de Servische nationale
ploeg een interland uit tegen Tsjechie.
Vitesse-trainer Aad de Mos wilde liever niet dat
Lazovic met Servie zou spelen, omdat Vitesse twee
dagen later al Sparta treft. "Ik speel
waarschijnlijk maar een half uur met Servie",
denkt Lazovic.

"Maar ik moet erbij zijn. Het is de eerste
interland van Servie als zelfstandig land. De
trainer is er niet blij mee, dat weet ik, maar ik
zal me laten zien tegen Sparta."

Omroep Gelderland
lijkt me niet zo erg dat ie gaat , we hebben Benson , Junker ook nog en als ie toch maar een half uurtje speelt , dinsdag moet vitesse ook nog een oefenduel afwerken.

Lazovic zal wel gewoon tegen sparta beginnen.
  zondag 13 augustus 2006 @ 04:30:51 #71
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40757815
quote:
Op zaterdag 12 augustus 2006 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:

[..]

lijkt me niet zo erg dat ie gaat , we hebben Benson , Junker ook nog en als ie toch maar een half uurtje speelt , dinsdag moet vitesse ook nog een oefenduel afwerken.

Lazovic zal wel gewoon tegen sparta beginnen.
Volgens mij is het bericht een beetje overtrokken, De Mos had dat de spelers gewoon in 'Arnhem' bleven en niet weg ging voor een interland.
Lazovic doet dat wel (Opzich terecht, voor je land spelen is voor iedere speler een must, al is het nog altijd de club die je betaald.) we shall see, al hoop ik gewoon dat hij speelt, en iedere wedstrijd spelen is ook een winnaarsmentaliteit. Forza Lazovic, Forza Vitesse.
Maximaal 4 regels
pi_40780019
We moeten iig niet op de bek gaan, ongslagen in voorbereiding, 3-1 verliezen tegen Sparta.
Het zou mij niets verbazen bij Vitesse
pi_40780823
Nog mensen die naar de open dag zijn geweest vandaag?
pi_40780870
Get a life
pi_40782309
Ja ben wel ff geweest wou dat blauwe shirtje ff halen maar ze hadden er zo weining dat ze er niet meer waren , en die thuisshirtjes hadden ze ook al neit meer in grote maat , maar ach effe een abotje verlengt van de Fanzine en die bodygepainte vrouwen en de spelerspresentatie was het enige positieve.

Benson opgeroepen voor Jong Oranje als vervanger voor Daniel de Ridder

foto'tje voor de mensen die het gemist hebben

pi_40782458
TIETUH!!
Die kinderen op de achtergrond .

Ben 1 keer op de open dag geweest, dat was voor mij ook de laatste keer .
pi_40782551
quote:
Onur Kaya dichtbij een basisplaats

Twee Belgische talenten van Vitesse beginnen mogelijk in de basis aan de competitie. Siebe Blondelle bewees zich gedurende de voorbereiding al als een constante factor op de linksbackpositie, maar ook Onur Kaya maakt aanspraken op een basisplaats. Beide spelers zijn al vaak door trainer Aad de Mos geprezen. "Dat is mooi", vindt Onur Kaya, "Ik weet niet of ik dichtbij de basis zit. Dat is wel mijn doel voor dit seizoen." Kaya kan op meerdere plaatsen spelen. "Het liefst op tien natuurlijk, maar ook daarachter op het middenveld kan ik voor aanvallende impulsen zorgen."
Zover ik heb gehoord/gelezen heft Schaaf nou niet de beste indruk gegeven dus ik neem aan datie dan in zijn plaats komt? Weet trouwens niet of dat verstandig is, misschien komtie wel op de plaats van Junker . Of het is natuurlijk bull .
  zondag 13 augustus 2006 @ 23:53:16 #78
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40782690
Ook niet geweest,voor het eerst bijna, normaal ging ik toch maar wel, maar als er zelfs al niet een wedstrijd is dan hoeft het voor mij niet meer...
Hopelijk vrijdag in Rotterdam een wedstrijdje kijken en anders gewoon in de dome.
Maximaal 4 regels
pi_40787880
Eerst nog morgen in Wetservoort tegen AVW '66. De laatste oefenwedstrijd voor Vitesse zonder een LAzovic. Of Benson gaat naar Jong Oranje geen idee.

Ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan de eerste wedstrijd uit tegen Sparta... wat dat betreft mag de competitie van mij vandaag la beginnen.
pi_40792862
Theo in Oranje! Tof man .
quote:
Van Basten haalt Theo Janssen bij Oranje

14/8/2006 12:58

Marco van Basten haalt wederom een nieuwe speler bij de selectie van het Nederlands elftal: Theo Janssen. De Arnhemse middenvelder is opgeroepen als vervanger van Wesley Sneijder.
Sneijder meldde zich af voor de oefeninterland tegen Ierland omdat de Ajacied en zijn vrouw dezer dagen een kind verwachten.

Het is niet voor het eerst dat Janssen deel uitmaakt van de Oranje-selectie. In 2001 selecteerde de toenmalige bondscoach Louis van Gaal Janssen al eens, maar hij liet hem destijds niet spelen.

Van Basten en John van 't Schip hadden de 25-jarige Janssen één keer opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Dat deden zij voor het oefenduel met Ecuador in maart.
Zal Aad hem ook tegen houden ?
pi_40792929
nee denk niet dat aad hem tegenhoud , ik hoorde het net ook in het sportjournaal dit is eindelijk weer een goede keuze van Basten
pi_40792980
quote:
Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
nee denk niet dat aad hem tegenhoud , ik hoorde het net ook in het sportjournaal dit is eindelijk weer een goede keuze van Basten
Ik denk datie nog gaat spelen ook . En dan nog net voor 1 sep weggekocht worden .
pi_40793233
schaars maakt ook een goede kans om te spelen , maar weggaan voor 1 sept gebeurd niet ( al weet je het in de voetbalwereld nooit )

is er trouwens al een fantopic over Theo Janssen ?
pi_40799659
Dat is wel heel gaaf ja, Theo in Oranje. Gun ik hem wel! Nooit was er een international waar het shirt minder strak zat, op Piet Schrijvers na.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40806096
Junker zit nu ook in de selectie van de Denen hij is de vervanger van gronkjear.
pi_40822928
Met zoveel internationals moet er toch iets moois gebeuren dit jaar. Hopenlijk volgen ze niet het voorbeeld van Jong Vitesse dat de eerste beker wedstrijd verloor met 0-2 van JongTop Oss.

Voor Theo is dit heel mooi en ik gun het hem dan ook van Harte!
pi_40826253
Wat denken jullie?

Is Theo echt een versterking voor Oranje?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:58:15 #88
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_40826566
Mwah, als hij in goede vorm is, kan hij zeker van waarde zijn voor Oranje, maar zoals hij er vorig jaar bij liep...Nee.
Hij heeft veel getraind deze zomer en is een stukkie dunner, hopelijk komt dat ten goede van zijn spel (vroeger kon hij zo mooi zn kont er even tussen knallen in een duel), wat wel het geval lijkt te zijn, deze voorbereiding.

Ik heb hem altijd wel verder gevonden dan Schaars, ook talentvoller, alleen Schaars is wat gedisciplineerder
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_40831272
Vanavond is het dan zover, dan gaat Vitesse een oefenduel spelen met de amateurclub waar ik sinds jaar en dag voetbal, AVW '66. Ik zal verslag uitbrengen

Er ontbreken wel heel wat grotere namen, nu dus ook Theo Janssen. Overigens denk ik nog niet dat Theo echt iets kan toevoegen bij Oranje, misschien wel als hij nog wat meer afgetraind is dan vorig jaar. Ik zou niet weten hoe het nu staat met zijn vorm, maar we zullen zien in de competitie.
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
pi_40838649
Jaren lang in westervoort gewoont en 1 van mijn eerste wedstrijden die ik bezocht van Vitesse was AVW' 66 - Vitesse. Dat was nog het Vitesse met vd Brom.

@Konngdavid. Of Theo een versterlking is met de spelers die afvallen of niet geselcteerd worden weet ik niet. Ik denk zeker dat Theo niet zal misstaan bij Oranje, hij bezit zeker meer kwaliteiten dan de gemiddelde voetballer!
pi_40838848
Theo en Junker dus ook voor hun land uitkomend, jammer toch voor Swerts
  dinsdag 15 augustus 2006 @ 23:23:00 #92
31048 Tha_Mars
oh, een naambordje!
pi_40848667
0-13
Scoren kunnen ze dus toch, nu vrijdag nog!
Maximaal 4 regels
pi_40848822
en dan speelde ze ook nog met een b-team las ik

[ Bericht 7% gewijzigd door vitessezuid113 op 16-08-2006 01:07:50 ]
pi_40849445
van Driel
van Mourik - Sprockel - de Meersman - Frankel
van Polen - Prijor - Kaya
Rojer - Meulens - Esajas

Waarvoor plan je eigenlijk zo'n oefenwedstrijd in ?
pi_40853221
nog wat centen beuren , en een veredelde training voor het b-team
  woensdag 16 augustus 2006 @ 02:20:40 #96
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_40855094
Als nieuwe inwoners van Arnhem hebben we 2 (of 4 als we ze dubbel krijgen) kaartjes voor een willekeurige wedstrijd van Vitesse gekregen

Dat wordt dus Vitesse - PSV. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?
pi_40857077
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef leolinedance het volgende:
Dat wordt dus Vitesse - PSV. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?
Zat. 2 december
  woensdag 16 augustus 2006 @ 12:19:52 #98
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40862947
Dat die diarra zo gewild zouw zijn had je een paar jaar terug ook niet gedacht :s
pi_40863435
quote:
Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat die diarra zo gewild zouw zijn had je een paar jaar terug ook niet gedacht :s
Na zijn 1e seizoen in Lyon dacht ik al datie naar een echte topclub zou gaan. Ik dacht altijd als vervanger voor Viera bij Arsenal .
pi_40863887
quote:
Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
van Driel
van Mourik - Sprockel - de Meersman - Frankel
van Polen - Prijor - Kaya
Rojer - Meulens - Esajas

Waarvoor plan je eigenlijk zo'n oefenwedstrijd in ?
Dat was vanwege het 40-jarige jubileum van de club, en zo'n oefenwedstrijd levert Vitesse natuurlijk ook geld op.

Die Kaya speelde erg goed trouwens
Beter 1 vogel op FOK! dan 87 op Tweakers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')