1e helft dus met de beoogde basisopstelling, een goede helft gespeeld. 1-0 met rust door Janssen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:11 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
1-1 in Keulen. Laten we maar snel beginnen met de comptitie dan weten we tenminste waar we staan.
Dat dat nog een keer bij ons geeist zou worden zegquote:De Mos: geen spelers naar interlands
De Vitesse-spelers Gill Swerts, Danko Lazovic, Anders Due en Mads Junker kunnen volgende week woensdag interlands spelen, maar als het aan trainer Aad de Mos ligt, spelen ze niet voor hun land.
Vitesse opent twee dagen later namelijk al de competitie tegen Sparta. "Ik zal het advies geven om ze niet te laten gaan en ons te richten op Sparta. Je kunt dan alles verliezen wat je in zes weken hebt opgebouwd. Alleen Swerts is verplicht om te gaan naar België." De wedstrijd tegen Köln beviel De Mos wel. "Ik heb veel goede dingen gezien. Er zit een gezonde teamspirit in."
Kolere zeg! Zou niet tof zijnquote:Operatie aan knie dreigt voor Gill Swerts
7/8/2006 17:43
Vitesse-trainer Aad de Mos moet rekening houden met een tegenvaller. In het Arnhemse kamp bestaat de angst dat Gill Swerts met een flinke knieblessure voorlopig niet in actie komt.
Swerts ging maandag op de training door zijn knie. Voor de Belg was daarmee direct een einde gekomen aan zijn fysieke arbeid in het begin van de week. En mogelijk staat hij nog langer aan de kant, want in Arnhem wordt gevreesd voor een operatie.
De kans lijkt groot dat Swerts moet afzeggen voor de start van de EK-kwalificatie van België. Meer duidelijkheid wordt dinsdag verwacht als de international een mri-scan ondergaat.
Kenker man, jammer ook voor zijn interlandkansen.quote:Operatie Swerts door kapotte meniscus
8/8/2006 17:05
Gill Swerts staat een flinke poos aan de kant. De speler van Vitesse blijkt binnenkort een knieoperatie te moeten ondergaan.
Swerts kampt met een kapotte binnenmeniscus van zijn linkerknie, zo bleek dinsdag uit een mri scan. Wanneer de Belg onder het mes moet, kon Vitesse nog niet bekendmaken. Eveneens is het onduidelijk hoe lang de verdediger/middenvelder niet aan voetballen toe kan komen.
Voor Swerts ging het maandag mis tijdens de training. Hij zakte door zijn knie. Voor de 23-jarige Belg betekent dat ook dat hij moet afzeggen voor de nationale ploeg. Op 16 augustus begint voor de Rode Duivels de EK-kwalificatie met een thuiswedstrijd tegen Kazachstan.
Bruutquote:Vitesse speelt ‘gewoon ’ in Engeland
Voor Vitesse is de verhoogde paraatheid op de vliegvelden in Engeland geen reden af te zien van een oefentrip. De selectie van de Arnhemse profclub arriveerde gisteren inWigan, waar vandaag ( zaterdag 15.00 uur Engelse tijd) een oefenduel tegen Premier League- club Wigan Athletic wordt gespeeld. De kwartiermakers Roger ter Horst ( materiaalman) en Wim Jansen ( elftalleider) reisden eerder af en meldden de clubleiding dat er probleemloos naar Engeland kon worden gevlogen. Zondag is de selectie terug voor de Open Dag in Gelredome.
lijkt me niet zo erg dat ie gaat , we hebben Benson , Junker ook nog en als ie toch maar een half uurtje speelt , dinsdag moet vitesse ook nog een oefenduel afwerken.quote:Lazovic negeert wil De Mos
WIGAN - Danko Lazovic is meteen na de wedstrijd
van Vitesse tegen Wigan Athletic afgereisd naar
Servie.
Hij speelt woensdag met de Servische nationale
ploeg een interland uit tegen Tsjechie.
Vitesse-trainer Aad de Mos wilde liever niet dat
Lazovic met Servie zou spelen, omdat Vitesse twee
dagen later al Sparta treft. "Ik speel
waarschijnlijk maar een half uur met Servie",
denkt Lazovic.
"Maar ik moet erbij zijn. Het is de eerste
interland van Servie als zelfstandig land. De
trainer is er niet blij mee, dat weet ik, maar ik
zal me laten zien tegen Sparta."
Omroep Gelderland
Volgens mij is het bericht een beetje overtrokken, De Mos had dat de spelers gewoon in 'Arnhem' bleven en niet weg ging voor een interland.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 22:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
lijkt me niet zo erg dat ie gaat , we hebben Benson , Junker ook nog en als ie toch maar een half uurtje speelt , dinsdag moet vitesse ook nog een oefenduel afwerken.
Lazovic zal wel gewoon tegen sparta beginnen.
Zover ik heb gehoord/gelezen heft Schaaf nou niet de beste indruk gegeven dus ik neem aan datie dan in zijn plaats komt? Weet trouwens niet of dat verstandig is, misschien komtie wel op de plaats van Junkerquote:Onur Kaya dichtbij een basisplaats
Twee Belgische talenten van Vitesse beginnen mogelijk in de basis aan de competitie. Siebe Blondelle bewees zich gedurende de voorbereiding al als een constante factor op de linksbackpositie, maar ook Onur Kaya maakt aanspraken op een basisplaats. Beide spelers zijn al vaak door trainer Aad de Mos geprezen. "Dat is mooi", vindt Onur Kaya, "Ik weet niet of ik dichtbij de basis zit. Dat is wel mijn doel voor dit seizoen." Kaya kan op meerdere plaatsen spelen. "Het liefst op tien natuurlijk, maar ook daarachter op het middenveld kan ik voor aanvallende impulsen zorgen."
Zal Aad hem ook tegen houdenquote:Van Basten haalt Theo Janssen bij Oranje
14/8/2006 12:58
Marco van Basten haalt wederom een nieuwe speler bij de selectie van het Nederlands elftal: Theo Janssen. De Arnhemse middenvelder is opgeroepen als vervanger van Wesley Sneijder.
Sneijder meldde zich af voor de oefeninterland tegen Ierland omdat de Ajacied en zijn vrouw dezer dagen een kind verwachten.
Het is niet voor het eerst dat Janssen deel uitmaakt van de Oranje-selectie. In 2001 selecteerde de toenmalige bondscoach Louis van Gaal Janssen al eens, maar hij liet hem destijds niet spelen.
Van Basten en John van 't Schip hadden de 25-jarige Janssen één keer opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal. Dat deden zij voor het oefenduel met Ecuador in maart.
Ik denk datie nog gaat spelen ookquote:Op maandag 14 augustus 2006 13:15 schreef vitessezuid113 het volgende:
nee denk niet dat aad hem tegenhoud , ik hoorde het net ook in het sportjournaal dit is eindelijk weer een goede keuze van Basten
Zat. 2 decemberquote:Op woensdag 16 augustus 2006 02:20 schreef leolinedance het volgende:
Dat wordt dus Vitesse - PSV. Wanneer wordt die gespeeld eigenlijk?![]()
Na zijn 1e seizoen in Lyon dacht ik al datie naar een echte topclub zou gaan. Ik dacht altijd als vervanger voor Viera bij Arsenalquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:19 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat die diarra zo gewild zouw zijn had je een paar jaar terug ook niet gedacht :s
Dat was vanwege het 40-jarige jubileum van de club, en zo'n oefenwedstrijd levert Vitesse natuurlijk ook geld op.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 23:40 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
van Driel
van Mourik - Sprockel - de Meersman - Frankel
van Polen - Prijor - Kaya
Rojer - Meulens - Esajas
Waarvoor plan je eigenlijk zo'n oefenwedstrijd in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |