Aight! Jaques Presser. Heb je zijn gedichten gelezen? Die liefdesgedichten voor zijn vrouw zijn denk ik het meest emotionele dat ik ooit heb gelezen.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:41 schreef wyccie het volgende:
Presser?
Ik ben net vier dagen met mijn zus wezen kamperen. Ja dus, alle Cosmos, Yes, Viva's, Esta's en dergelijk doorgenomen. Dan hoef ik even niet Dostojewski door te ploeteren.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:45 schreef Haruhi het volgende:
Túúrlijk is het de Cosmo van je zus GooitzenTuuuurlijk
Ik doe dat stiekem ook altijd bij die van mijn vriendin, ik lig altijd stuk om de stukjes waar ze denken dat ze weten waar ze het over hebben wat betreft jongens/mannenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:47 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Ik ben net vier dagen met mijn zus wezen kamperen. Ja dus, alle Cosmos, Yes, Viva's, Esta's en dergelijk doorgenomen. Dan hoef ik even niet Dostojewski door te ploeteren.
Inderdaad, het leukste zijn die columns van mannen in het blaadje. Die dan eens zeggen hoe het allemaal wel werkt, en dat klopt dan ook nog eens niet. Maar goed, de de waargebeurde verhalen van junkies, gescheiden vrouwen en vaders met anorexiadochters vind ik ook altijd fascinerend.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:49 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik doe dat stiekem ook altijd bij die van mijn vriendin, ik lig altijd stuk om de stukjes waar ze denken dat ze weten waar ze het over hebben wat betreft jongens/mannen.
Soms lees ik een stukje over jongens erin en dan denk ik: "Oh dus dáárom doet mijn vriendin dát!"quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:51 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Inderdaad, het leukste zijn die columns van mannen in het blaadje. Die dan eens zeggen hoe het allemaal wel werkt, en dat klopt dan ook nog eens niet. Maar goed, de de waargebeurde verhalen van junkies, geschieden vrouwen en vaders met anorexiadochters vind ik ook altijd fascinerend.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 01:52 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Soms lees ik een stukje over jongens erin en dan denk ik: "Oh dus dáárom doet mijn vriendin dát!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |