abonnement Unibet Coolblue
pi_40286247
Ik heb een xvid film die ik als dvd wil branden en een .srt ondertiteling bestand

De film kan ik meteen branden als dvd via Nerovision express 3, maar dan zit er geen ondertiteling op...

Is er een makkelijke manier om de ondertiteling meteen op de xvid bestand te zetten?

Heb op internet gekeken maar daar kan ik alleen manieren vinden door het eerst om te zetten naar m2v bestanden, en allemaal gekloot met TMPGenc....dat wil niet echt lukken bij mij en de kwaliteit wordt ook nog is minder
pi_40287234
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:10 schreef Vivoex het volgende:
Ik heb een xvid film die ik als dvd wil branden en een .srt ondertiteling bestand

De film kan ik meteen branden als dvd via Nerovision express 3, maar dan zit er geen ondertiteling op...

Is er een makkelijke manier om de ondertiteling meteen op de xvid bestand te zetten?

Heb op internet gekeken maar daar kan ik alleen manieren vinden door het eerst om te zetten naar m2v bestanden, en allemaal gekloot met TMPGenc....dat wil niet echt lukken bij mij en de kwaliteit wordt ook nog is minder
AVI2DVD. Pas zelf nog gebruikt om een film met 'losse' .srt ondertitel op een DVD te zetten. Werkt uitstekend (vooral als je de Cinema Craft Encoder ofwel CCE erbij gebruikt), maar je moet wel eerst goed controleren of de ondertitel precies synchroon loopt met je film.
pi_40287667
DIKO
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
Trek in zure vla?
pi_40288394
Bedankt mensen, ga ze nu ff uitproberen
pi_40288989
winavi werkt ook heel simpel
iedereen wil naar de hemel maar niemand wil er dood
pi_40289663
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 00:54 schreef joopmaf het volgende:
winavi werkt ook heel simpel
Nee, daar kun je toch geen ondertitels in .srt formaat mee toevoegen? En dat is wat de TS zoekt.
pi_40293716
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 01:30 schreef Riparius het volgende:

[..]

Nee, daar kun je toch geen ondertitels in .srt formaat mee toevoegen? En dat is wat de TS zoekt.
Inderdaad
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:46 schreef Riparius het volgende:

[..]
Werkt uitstekend (vooral als je de Cinema Craft Encoder ofwel CCE erbij gebruikt), maar je moet wel eerst goed controleren of de ondertitel precies synchroon loopt met je film.
Ik heb CCE geinstalleerd maar wat moet ik er nu precies mee doen?

Alleen bij step 3 van Avi2dvd, CCE aanvinken?
pi_40298992
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 11:01 schreef Vivoex het volgende:

[..]

Inderdaad
[..]

Ik heb CCE geinstalleerd maar wat moet ik er nu precies mee doen?

Alleen bij step 3 van Avi2dvd, CCE aanvinken?
Ja, maar je moet AVI2DVD nog even vertellen waar de executable van CCE (cctsp.exe) staat. Als je dat hebt gedaan wordt het betreffende vlakje groen. Verder kun je het best even 2 passes instellen i.p.v. de standaard 4 voor een eerste proef, anders gaat de conversie wel erg lang duren.

Kijk hier voor een uitgebreide handleiding (maar het is echt heel simpel te gebruiken).
pi_40301666
Kun je niet gewoon DivxToDVD downen? kwestie van film inladen, ondertitels selecteren en branden maar
pi_40302132
TS.. is het je gelukt of niet?
anders weet ik wel een oplossing..
  Moderator zaterdag 29 juli 2006 @ 18:13:09 #12
9859 crew  Karina
Woman
pi_40302387
Ik gebruik sinds een tijdje DIT programma. Het converteert videobestanden en zet ook meteen de ondertitels erbij, super handig! Het bestand (AVI) dat is aangemaakt (inclusief ondertitels) kun je dan daarna als DVD branden.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_40303229
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:13 schreef Karina het volgende:
Ik gebruik sinds een tijdje DIT programma. Het converteert videobestanden en zet ook meteen de ondertitels erbij, super handig! Het bestand (AVI) dat is aangemaakt (inclusief ondertitels) kun je dan daarna als DVD branden.
lekker handig, kun je de ondertitels niet meer aan/uitzetten tijdens het afspelen
pi_40303278
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 18:52 schreef Schaapsel het volgende:

[..]

lekker handig, kun je de ondertitels niet meer aan/uitzetten tijdens het afspelen
dude, de ts wilt permanente ondertitels..

als je optionele wilt, ga je een wat modernere dvdplayer van 5 tientjes (wat de beste manier is overigens) of een dvd branden..
pi_40303304
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Schaapsel het volgende:
Kun je niet gewoon DivxToDVD downen? kwestie van film inladen, ondertitels selecteren en branden maar
whehehe

Divx to dvd...

met andere woorden.. avi naar vob
ook zo handig als je 6 films hebt en maar 1 dvdtje
pi_40303446
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 15:45 schreef Riparius het volgende:

[..]
Verder kun je het best even 2 passes instellen i.p.v. de standaard 4 voor een eerste proef, anders gaat de conversie wel erg lang duren.
Kom je nu mee

Had dat ding om 11 uur aangezet en hij is nog steeds bezig Nu pas bij 3/4
pi_40303470
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 17:38 schreef Schaapsel het volgende:
Kun je niet gewoon DivxToDVD downen? kwestie van film inladen, ondertitels selecteren en branden maar


Was inderdaad beter geweest denk ik
pi_40303569
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:02 schreef Vivoex het volgende:

[..]

Kom je nu mee

Had dat ding om 11 uur aangezet en hij is nog steeds bezig Nu pas bij 3/4
http://www.divxland.org/permanentsubtitling.php is wat ik doe..

ts, je kunt waarschijnlijk een modernere dvdplayer kopen.. is uiteindelijk beter..
pi_40303788
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:08 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://www.divxland.org/permanentsubtitling.php is wat ik doe..

ts, je kunt waarschijnlijk een modernere dvdplayer kopen.. is uiteindelijk beter..
Eentje die ook xvid enzo kan afspelen? ja..was idd beter geweest maarja
pi_40303837
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:19 schreef Vivoex het volgende:

[..]

Eentje die ook xvid enzo kan afspelen? ja..was idd beter geweest maarja
lol
ik heb 3 maanden geleden bij de makro een dvdplayert van 50 euro gehaald. turkse vestel die mpeg4 (xvid, divx enzo) afspeelt.. ondersteund ook srt bestanden enzo, dus hoef nix te branden met ondertiteling enzo
pi_40304006
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:02 schreef Vivoex het volgende:

[..]

Kom je nu mee

Had dat ding om 11 uur aangezet en hij is nog steeds bezig Nu pas bij 3/4
Mooi toch. Krijg je zometeen een DVD met een kwaliteit waar geen van die andere tooltjes die hier zijn genoemd tegenop kan.
pi_40304885
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

ik heb 3 maanden geleden bij de makro een dvdplayert van 50 euro gehaald. turkse vestel die mpeg4 (xvid, divx enzo) afspeelt.. ondersteund ook srt bestanden enzo, dus hoef nix te branden met ondertiteling enzo
En hij doet het nog steeds haha?

Maar 50 euro is wel een erg goede prijs...hoe heet dat ding dan?
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef Riparius het volgende:

[..]

Mooi toch. Krijg je zometeen een DVD met een kwaliteit waar geen van die andere tooltjes die hier zijn genoemd tegenop kan.
Dat dan weer wel
pi_55466459
Hmmm...met die brakke zoekfunctie kon ik geen andere topics vinden

Khad een vraagje...wie kent er een programma waarmee je ook een menuutje kan maken (als er bv. meerdere films op 1 dvd staan) of kan dat ook met Divx tot DVD?

Tot nu toe heb ik alleen ConvertXToDVD gevonden....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')