Je weet niet wat Tapas is? Wat valt daar aan uit te leggen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef Aventura het volgende:
Misschien moet je eerst uitleggen wat het is.
Yup dat! Kan het zo snel op internet niet vinden allemaal.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:54 schreef Cheiron het volgende:
Is dat wat in de AH bij de vlees/kaas ligt? Die kleine pakjes? Met geitenkaas allemaal?
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb het in mn handen gehad.. maar het zag er niet zo lekker uit. Ik heb het trouwens wel netjes teruggelegd.
geen ervaring dus
Krijg je winstdeling ofzoquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.
Hoe weet jij nou weer dat het keilekker is? Net moest je nog op gaan zoeken wat jullie eigenlijk verkopen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan zou ik het maar eens gaan proberen want het is keilekker.
Moet ik hier op reageren of zie je zelf wel in dat je dom loopt te posten?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer dat het keilekker is? Net moest je nog op gaan zoeken wat jullie eigenlijk verkopen...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Moet ik hier op reageren of zie je zelf wel in dat je dom loopt te posten?
quote:
Het is niet zo iets nee maar wel nieuw. aub alleen reageren als je iets te melden hebt trouwens. Anders gewoon je klep houden. Maakt het wel zo overzichtelijk. Dank u.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:08 schreef pvc_boer het volgende:
Ik las AH Talpas lijn.
Na bakker bart met zn bolletjes stunt in talpa vorm kwam, dacht ik dat AH ook iets nieuws had.
Ik dacht dat het ging om een telefoonlijn die je kon bellenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je weet niet wat Tapas is? Wat valt daar aan uit te leggen?
Als jij nu eens niet zo gefrustreerd doetquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je eens leert lezen zie je dat ik post dat ik het zo snel niet kan vinden op internet.![]()
Ja daar wor je toch moe van? Je stelt hier een normale vraag en dan krijg je allemaal van die achterlijke opmerkingen. Wat moet je daar nou mee?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:13 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Als jij nu eens niet zo gefrustreerd doetKnuppel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |