quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
wij hebben vandaag nog even naar een rode VTR gekeken.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:47 schreef Rib-i het volgende:
Fipo?
quote:
was een geweldig dagje,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
Dan post ik ze zelf wel.![]()
Voor mijn verjaardag heb ik een circuitdag/avond cadeau gekregen. Het waren 3 sessies van zo'n 20-25 minuten op circuit Zandvoort. We hebben erg lekker gereden en omdat het zo snel ging, hebben we diverse groepen ingehaald.Ik heb daar voor het eerst mijn steppies aan beide kanten aan de grond gereden.
![]()
![]()
Fotookes
je vergeet de mooistequote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:47 schreef Rausdouwer het volgende:
wij hebben vandaag nog even naar een rode VTR gekeken.![]()
en een hele boel Moto Guzzi's, MV Agusta's, Aprillia's en Suzuki's.![]()
Heb jij ook nog foto's? Er is vast wel iemand die een mooie OP in mekaar kan flansenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
je vergeet de mooiste![]()
die mooie zwarte Aprillia![]()
foto's filmpjes, je zegt het maarquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Heb jij ook nog foto's? Er is vast wel iemand die een mooie OP in mekaar kan flansen![]()
![]()
doe is wat filmpjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:55 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
foto's filmpjes, je zegt het maar![]()
op de groot formaat circuit foto's is het nog eventjes wachten![]()
Die bandjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:07 schreef Gawaine het volgende:
m'n oudere broer ergens in eind '70 begin '80, TT Assen![]()
die met dat blauwe shirt![]()
![]()
[afbeelding]
Sorry, kon het niet latenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:36 schreef Rausdouwer het volgende:
We hebben erg lekker gereden en omdat het zo snel ging de anderen zo traag gingen, hebben we diverse groepen ingehaald.![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bellen was trouwens niet meer nodig
quote:
Zat er wel lucht in of waren ze massief?quote:
Viel best wel mee, die 125 morbidelli's waren mooie fietsjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:21 schreef worldpimber het volgende:
Haha, vette foto's
En lelijk dat die dingen waren
Ik kon de klok er op gelijk zetten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:17 schreef hicham het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet latenMaar ben wel trots op je hoor
![]()
![]()
![]()
:^ het waren juist de Kawasaki rijders die niet konden meekomenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:24 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Ik kon de klok er op gelijk zetten.![]()
Ik ben mijn grenzen en doelen in ieder geval weer voorbij gestreven en daar gaat het om.Het is gewoon een lekker gevoel dat ik tussen al die brute motoren ook lekker flink mee tufte.
![]()
Zinloze opmerking weer vanuit de bejaardensoos.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:25 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ het waren juist de Kawasaki rijders die niet konden meekomen![]()
Wat deden die apparaatjes eigenlijk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:24 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Viel best wel mee, die 125 morbidelli's waren mooie fietsjes.
die 50 cc'tjes verloren al pk's in de bus op weg naar een race![]()
meer aubquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:22 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[[url=http://i17.photobucket.com/albums/b56/mercy_symbol/th_Zandvoort_21-07-2006052.jpg]afbeelding][/URL]
Nou als je door een vrouw wordt gevraagd of je je op een motor wel een beetje thuis voelt dan denk ik dat je je inderdaad eens goed achter de oren moet krabben.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Zinloze opmerking weer vanuit de bejaardensoos.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:30 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nou als je door een vrouw wordt gevraagd of je je op een motor wel een beetje thuis voelt dan denk ik dat je je inderdaad eens goed achter de oren moet krabben.![]()
Het viel me mee dat hij niet meteen van het circuit werd gehaald. Het was onderhand een stilstaand opstakel.Ze hadden minstens met grote gele vlaggen moeten zwaaien: PAS OP, vuil kliko op de weg!
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:53 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bellen was trouwens niet meer nodig
Beter houd je muil, echt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:34 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
missch dat ik jullie moet bellen vd week
![]()
Tis wel duidelijk ja dat ik dik genaaid word gezien de discussie gisteren e.d.quote:
Gaat ie edittenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
laat maar is zinloos
Kan je nagaan wat er tussen rijdtquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:06 schreef Mercy_symbol het volgende:
De Rubberbutt 2006
De Rubberbutt 2006, een endurance tocht van 1000, 750, of 500 km. Na een succesvolle kick-off in 2004 en een verdubbeling van het aantal deelnemers in 2005 bieden we, dit jaar op 25 augustus 2006, wederom een minivakantie op 1 dag aan!
Ben je een ervaren motorrijder die een hele dag met bovengemiddeld toertempo geconcentreerd blijft dan ga je voor de 1000km. Wil je eerst eens de kat uit de boom kijken dan kun je ook kiezen voor een van de kortere trajecten.
Citaten deelnemers 2005:
"Persoonlijk hoogtepunt: meer bochten in een trip dan in de afgelopen 6 jaar motorrijden"
"Heb in 1 dag leren motorrijden!Volgend jaar ben ik er weer bij"
gaan voor de 1000 ?
![]()
Laat het iig zo snel mogelijk wetenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ben je nu onderhand toch wel gewend(x10
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |