Het meervoud van "euro" is "euro's" !!quote:we spreken hier over enkele duizenden euri!
En vervolgens natuurlijk een neger de schuld gevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:41 schreef HassieBassie het volgende:
Ik zou er gewoon een lading azijn opgooien
Behalve natuurlijk als je die vorige keer al gebeld hebt toen hij het goede advies gaf om het met afwasmiddel goed schoon te boenenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef Hyperdude het volgende:
Bel een keukenboer!
Eej niet zo overdrijven wil je.... Dit valt ontiechelijk mee.. Het was ooit erg duur maar tegenwoordig niet meer..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:24 schreef Artificial_M het volgende:
Voor de kenners: een granieten aanrechtblad is zo ongeveer het duurste wat je in je keuken kunt hebben... we spreken hier over enkele duizenden euri!
Het meervoud van euro is euroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:37 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Het meervoud van "euro" is "euro's" !!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:08 schreef MouseOver het volgende:
zuur en kalk is een slechte combi.
Je zou natuurlijk het hele blad met dat spul kunnen behandelen. Misschien valt het ze niet op
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:45 schreef ARKON het volgende:
Succes met het verwerken van het missen van je zakgeld voor de komende paar maanden. eeuwen
Bij valuta gebruik je altijd de enkelvoudsvorm. tenzij je echt de losse munten bedoeld (maar dat zijn er voor een granieten aanrechtblad wel veel). Zie ook: http://euro.fgov.be/practical/spelling/spelling_01n.htmquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Killjoy het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=euro
eu·ro (de ~ (m.), ~'s)
1 munt en munteenheid van een deel van de landen van de Europese Unie, vanaf 1999 giraal, vanaf 2002 ook chartaal [voorgesteld door Ī] => euromunt
2 eurobenzine
Erbi levert geen graniet maar ceasarstone en dat is iets heel andersquote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:04 schreef sanger het volgende:
Je kunt Erbi (leverancier en producent van graniet) bellen en de situatie voorleggen.
Eurii.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:37 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Het meervoud van "euro" is "euro's" !!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:11 schreef Marsepein het volgende:
Mocht het er echt niet uitgaan dan is het waarschijnlijk wel te claimen op jouw WA- of op de inboedelverzekering. In dat geval past het topic beter in WGR. Laat maar even weten of het zover gaat komen.
Denk dat die reactie postiever is dan de gemiddelde reactie in het begin van dit topic.quote:
Nou, als ik de post van tnimble lees, dat is de enige (juiste) remedie het vervangen van het blad. In dat geval is het verstandig om te kijken of het verzekering technisch opgelost kan worden.quote:
Is het werkelijk schoon te maken dan Annemiek78? Als ik het verhaal van tnimble begrijp heeft het zuur de kalk aangetast in het graniet. En dat is naar mijn mening onomkeerbaar. Wat doet groene zeep dan?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:46 schreef Annemiek78 het volgende:
Als het ECHT graniet is moet je het schoonmaken met groene zeep.
Is het cesarstone (Composiet) dan mag je er absoluut NIET met groene zeep op.
Dan kan je hete beter schoonmaken met de grove groene kant van een schuursponsje en CIF.
(Trust me: is mijn dagelijks werk. Zit op de klantenservice van een keukenleverancier en krijg dus dagelijk vragen over cesarstone en graniet binnen.)
Als mijn vermoeden correct is (zeer waarschijnlijk) zul je het altijd iets blijven zien en blijft dit een zwakkere plek in het blad en moet exta goed worden onderhouden. Her piolijsten help ook niet Als het zuur niet diep er in getrokken is (niet erg aannemelijk omdat TS het enkele ueren heeft laten in trekken met een sopje er op liggend) zou het blad opniew geschuurt, gezoet en gepolijst kunnen worden koost een paar honderd euro ex demontage en hermontage. Het blad wordt dan wel enkele millimeter dunner.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:41 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nou, als ik de post van tnimble lees, dat is de enige (juiste) remedie het vervangen van het blad. In dat geval is het verstandig om te kijken of het verzekering technisch opgelost kan worden.
Groene zeep is een zeer goed onderheouds middel om een granieten of marmern blad mee schoon te maken. Het reinigd mild (in tegen stelling tot sado en citroen zuur) Ook bevat groene zeep vetten die je blad beschermen tegen indringen van vuil.quote:Is het werkelijk schoon te maken dan Annemiek78? Als ik het verhaal van tnimble begrijp heeft het zuur de kalk aangetast in het graniet. En dat is naar mijn mening onomkeerbaar. Wat doet groene zeep dan?
Een paar mm dunner betekend dat ook niet dat ie zwakker gaat worden?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 11:56 schreef tnimble het volgende:
Als mijn vermoeden correct is (zeer waarschijnlijk) zul je het altijd iets blijven zien en blijft dit een zwakkere plek in het blad en moet exta goed worden onderhouden. Her piolijsten help ook niet Als het zuur niet diep er in getrokken is (niet erg aannemelijk omdat TS het enkele ueren heeft laten in trekken met een sopje er op liggend) zou het blad opniew geschuurt, gezoet en gepolijst kunnen worden koost een paar honderd euro ex demontage en hermontage. Het blad wordt dan wel enkele millimeter dunner.
Vast wel, maar aangezien je er niet op gaat staan springen zal dat niet zo'n punt zijn.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Een paar mm dunner betekend dat ook niet dat ie zwakker gaat worden?
Dat zal best wel. Net als alle aanrechtbladen worden ze vast afgeleverd met een toplaag. Net als bij hout zal het best behandelt zijn. Neemt niet weg dat die laag na jaren gebruik (en matig tot slecht tussentijds onderhoud) weg is en het blad dus erg vatbaar is voor dit soort stunts.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:47 schreef Lucille het volgende:
Was het graniet dan niet voorzien van een beschermingslaag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |