quote:
ja waarvoor, slaat nergens op.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:54 schreef Svyatagor het volgende:
Het begrip LASER is een afkorting (om precies te zijn: een acroniem). Waarvoor?
Is er ook iets wat je niet weet?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
ja ik heb eens een vraag over GTST gesteld die hij niet wistquote:
Er is bijzonder veel wat ik niet weet... Maar ik heb al eens mijn achilleshiel verklaptquote:
Check. Asmo weet alles.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Asmodian het volgende:
Shhhhh!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:56 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ja ik heb eens een vraag over GTST gesteld die hij niet wist![]()
geval apart..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef Haruhi het volgende:
Nouja, de helft van de vragen die ik stel weet ook niemand. Ik pas niet helemaal in de doelgroep hier volgens
Yay!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:57 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Check. Asmo weet alles.
Asmodian +1
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!quote:
Troost je; ik ben zou oubollig dat ik het gevoel heb dat men dingen die ik vraag reeds lang vergeten is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:58 schreef Haruhi het volgende:
Nouja, de helft van de vragen die ik stel weet ook niemand. Ik pas niet helemaal in de doelgroep hier volgens mij
Vergeet niet bij de Duty Free binnen te wippen!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!![]()
Goede reis dan alvastquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Maandag ben ik weer terug in't land, tot dan!![]()
Vakantie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga ook. Eten, tv kijken en dan vroeg naar bed. Moet morgen om half 4 op![]()
Donderdag of vrijdag ben ik terug.
quote:...
arresteer deze meid haar Hitler-kapsel
maakt dat ik me ziek voel
en we hebben haar feestje ge-crash-ed
Veel plezier met geclaimed zijn van't weekendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Goede reis dan alvast![]()
Ik ben dit weekend geclaimed, helaas![]()
Maandagochtend ben ik er weer.
Ik denk niet dat ik't vergeet, maar herinner me er maar morgen/zondag aan!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vergeet niet bij de Duty Free binnen te wippen!![]()
Hoezo dat, gast?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:00 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga ook. Eten, tv kijken en dan vroeg naar bed. Moet morgen om half 4 op![]()
Donderdag of vrijdag ben ik terug.
Staat al in je mailbox!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:03 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik't vergeet, maar herinner me er maar morgen/zondag aan!![]()
Helemaal juist!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef Soempie het volgende:
aarg..karma police?
Soempie +1quote:Karma police, arrest this girl
Her Hitler hairdo is
Making me feel ill
And we have crashed her party
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:05 schreef Soempie het volgende:
Ik moet me wel schamen dat ik het niet in een keer wist..
Radiohead![]()
Helemaal top!quote:
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef Soempie het volgende:
misschien moeten we ook een slowchat openen
Ik stoor me er niet aan nee, alleen in dubbele punten topics mag het van mij wel minder. Daar wordt sowieso al heel veel gespammedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?
Ik ook!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Soempie het volgende:
nee![]()
Ik heb allemaal vrienden met een andere muzieksmaak![]()
Superquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Asmodian het volgende:
[..]
daar zat ik ook aan te denken, maar ik denk dat SC inmiddels een onlosmakelijk deel is geworden van deze quiz. Het gaat er wel waanzinnig snel door, maar het is toch leuk?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef Soempie het volgende:
nee![]()
Ik heb allemaal vrienden met een andere muzieksmaak![]()
Ik ben ook erg verslaafdquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Super
Ik ben erg verslaafd.En ik vind iedereen hier hartstikke leuk
![]()
Ik ga eigenlijk weg nu (uit eten) maar wil toch eerst ff zien of ik je vraag direct zal kunnen beantwoordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:10 schreef Soempie het volgende:
o ik moet een vraag stellen natuurlijk, moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |