Klopt.quote:
Sshquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:31 schreef Homdeck het volgende:
Ik had al mijn twijfels over de registratiedatum van Haruhi, maar heb even teruggelezen. Ook weer opgelost dus.
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topicquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef Homdeck het volgende:
Moet ik hem wegeditten?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:32 schreef Asmodian het volgende:
Zag dat tweede deel helemaal niet: Hij bedoelde dat je dingen pas snapt als ze voorbij zijn
komt goedquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topic
Heeft dat een functie dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:33 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Nee hoor, zolang je maar niet op het gevarendriehoekje drukt bovenaan het topic
Yay!quote:
Er zijn vast wel crash-mogelijkheden te regelenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:35 schreef Homdeck het volgende:
Rond 28 augustus dus in utrecht. Ik woon niet echt in de buurt. Ik moet nog even kijken of ik kan komen.
Dit bedoel ik dus met alles vergeten nadat je het tentamen hebt gehad. Ik schaam me dood.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Filosofie is een van mijn grootste passies en Hegel hebben we heel flink bestudeerd. Ik vind dat er wel iets zit in zijn dialectiek
Veel andere filosofen en culturen hebben ook hun eigen idee van een dialectiek*. Noem er eentje van
Dialectiek = 3 onafscheidelijke 'zaken' die invloed op elkaar uitoefenen, van wezenlijk belang zijn en verbetering scheppen. Hegel's Dialectiek = These, Synthese, Antithese
Pff. Dan laat ik verstek gaan hoor.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:39 schreef Asmodian het volgende:
Excuses, ik wil dus de drie dingen horen die bij die dialectieken horen
Poehquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Yay!![]()
Filosofie is een van mijn grootste passies en Hegel hebben we heel flink bestudeerd. Ik vind dat er wel iets zit in zijn dialectiek
Veel andere filosofen en culturen hebben ook hun eigen idee van een dialectiek*. Noem er eentje van
Dialectiek = 3 onafscheidelijke 'zaken' die invloed op elkaar uitoefenen, van wezenlijk belang zijn en verbetering scheppen. Hegel's Dialectiek = These, Antithese, Synthese
Ik zal wel even overleggen met een mede-noorderling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:38 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Er zijn vast wel crash-mogelijkheden te regelen
Daarom zei ik ook andere filosofen/culturen, lieve schatquote:
Hm. Het christendom. De Vader, Zoon en Heilige Geest?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:42 schreef Asmodian het volgende:
Note: ik reken dus niet alleen officiele Dialectieken goed, maar alles waarbij er drie zaken staan die met elkaar verband hebben en als geheel de wereld/mens/logica beinvloeden
Bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:43 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hm. Het christendom. De Vader, Zoon en Heilige Geest?
Haha, ik herken ze wel, maar zou ze niet zo 1-2-3 uit mijn mouw schudden. Respect.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Svyatagor +1
Andere voorbeelden zijn:
Plato - Goud, Zilver, Brons
Aristoteles - Lichaam, Verstand, Ziel
Freud - Id, Ego, Super-Ego
Hindoeisme - Brahma, Shiva, Vishnu
Boeddhisme - Schepping, Onderhoud, Vernietiging
enz.
Dat is inderdaad ook eentje die ik goed had gerekendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef Palau het volgende:
Onvergankelijk, onveranderlijk, tijd : Plato
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
De synthese moet daar nog komen, SoempieDe Amerikanen menen het gevonden te hebben in 'Intelligent Design'. Maar dat is meer een kwestie van paradigma
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:46 schreef Soempie het volgende:
dus je zoekt gewoon een opvatting die veranderd is in de loop der tijd..iets met Darwin?
these: god schiep alles
Antithese: evolutietheorie van darwin..
boehoeeee daar klopt niks van
Het spijt me als ik de vraag niet goed stelde. Je was wel bijzonder goed bezig!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:48 schreef Soempie het volgende:
these: alles komt van vier grondstoffen: aarde, lucht, water en vuur
antithese: weet niet meer wat die was: iets van: er is meer dan dat
synthese: moleculen?
Oke, dan snapte ik de vraagstelling.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook eentje die ik goed had gerekend
Met bijzonder veel plezier!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
als ik wel kom naar die meeting moet je het allemaal uitleggen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |