Logeerkamerbehang is echt gaaf!!!!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:52 schreef Vodkat het volgende:
Ons slaapkamerbehang:
[afbeelding]
Logeerkamerbehang:
[afbeelding]
Onze douche:
[afbeelding]
![]()
dit behang heb ik ook gekocht voor een (eentje v/d vier, anders wordt 't too much) muur in m'n woonkamer, gaat erg goed passen bij m'n limegroene kozijnen.quote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:11 schreef pos het volgende:
Kan je de Flat Flowers ook ergens online bestellen?
voor in een thuisbioscoopquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:29 schreef staticdata het volgende:
99% zeker dat ie in me nieuwe huis komt en dan wordt dat wel een eye catcher
tweezits overigens
[afbeelding]
mijn woonkamer wordt me thuisbioscoopquote:Op woensdag 14 februari 2007 11:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
voor in een thuisbioscoop
voor gewoon in de woonkamer
Mag ik vragen in welke plaats dit is ?quote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef Isolde1976 het volgende:
Mijn vriend en ik krijgen over twee weken de sleutel van onze jaren 30 woning en ik weet nu al dat ik erg ga genieten van de ensuite deuren en de wandtegels in de hal![]()
Prachtig ja, dat heb ik hier ook allemaal...quote:Op maandag 12 februari 2007 20:26 schreef Isolde1976 het volgende:
Mijn vriend en ik krijgen over twee weken de sleutel van onze jaren 30 woning en ik weet nu al dat ik erg ga genieten van de ensuite deuren en de wandtegels in de hal![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
De woning staat in Breda. Grappig dat het hetzelfde er uit ziet als in Hilversum!quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:30 schreef KELDER het volgende:
[..]
Mag ik vragen in welke plaats dit is ?
Ik ken een wijk in Hilversum nml waar exact zulke huizen staan, ook jaren 30 woningen
Kan natuurlijk toeval zijn, maar t ziet er echt precies t zelfde uit
Maar je krijgt idd vast weer veel andere mooie dingen voor terugquote:Op woensdag 14 februari 2007 12:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Prachtig ja, dat heb ik hier ook allemaal...Zal ik wel missen na onze verhuizing. Maar ja, daar komen weer andere dingen voor terug
En: RUIMTE!quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:21 schreef Rewimo het volgende:
Ja, zoals de vide
Nee, dat is niet onze inrichting
Die nemen we niet overquote:
Cool.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 14:46 schreef Boost het volgende:
Ik denk dat dit wel een van de blikvangers in mijn nieuwe appartement gaat worden. Samen met de bank (alleen heb ik daar helaas geen foto van)...
[afbeelding]
Nog 1,5 maand wachten....
Mijn woonkamer is iets van 3,65 breed. En ruim 10 meter langquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Isolde1976 het volgende:
Mooi zeg die vide !
En inderdaad veel ruimte.
Dat is wel een beetje een nadeel van een jaren 30 woning. Ze hebben 9 van de 10 keer een smalle woonkamer. Onze woonkamer is straks maar 3,25 breed dus dat is echt passen en meten. Maar als je echt verliefd bent op een huis heb je er dat wel voor over !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |