Die sterren aan het plafond, waar heb je die vandaan ?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:55 schreef es70 het volgende:
Eyecatcher in onze slaapkamer is zonder twijfel de lamp.
[afbeelding]
Er zitten er inmiddels nog veel meerquote:Op zondag 6 augustus 2006 10:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die sterren aan het plafond, waar heb je die vandaan ?
Ik kan ze nergens meer vinden.
ik ben vandaag bijna stad en land lang geweest voor de klok. Heb je enig idee waar ik hem nog kan kopen? Of is hij bij jullie in de winkels nog te koop??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:53 schreef Cyan het volgende:
[..]
Die klok is van Present Time o.a. te koop bij Expo of Bijenkorf
www.otto.nlquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:17 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
ik ben vandaag bijna stad en land lang geweest voor de klok. Heb je enig idee waar ik hem nog kan kopen? Of is hij bij jullie in de winkels nog te koop??
Kan 'm alleen vinden bij Otto in duitsland. Hij word in nederland niet verkocht >?quote:Op maandag 7 augustus 2006 00:47 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
www.otto.nl* Zonnestraaltje mompelt iets over de url van de foto, waar de website ook in staat...
![]()
Kost ¤40.
Let wel, de lijstjes zijn erg klein. 4,5 x 4,5 en vier lijstjes zijn 6 x 4,5 cm. Op de foto vond ik hem stukken groter lijken iig.
Geeft nie hoor!quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:27 schreef stevengerrard het volgende:
![]()
ik had geen idee dat ik er zo achter kon komen... bedankt!!
In Nederland issie ook, hoor. www.otto.nl --> speciale shops --> exclusive living --> woonkamer --> modern --> pagina vijf, onderaan.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:49 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Kan 'm alleen vinden bij Otto in duitsland. Hij word in nederland niet verkocht >?
Vind 'm namelijk SUPERRRRR
Hmmmmm zoeken op de site leverde niet op ... nu zie ik 'm ook.... Ik ga 'm bestellen ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Geeft nie hoor!
[..]
In Nederland issie ook, hoor. www.otto.nl --> speciale shops --> exclusive living --> woonkamer --> modern --> pagina vijf, onderaan.
En ook niet duur!quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:04 schreef meneerdeman het volgende:
[..]
Hmmmmm zoeken op de site leverde niet op ... nu zie ik 'm ook.... Ik ga 'm bestellen ...
wat een super klok zeg !!!!
Vond ik ook al, heb ze meteen aangeschaftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:05 schreef Q. het volgende:
Oeh, die flatflowers zijn tof.
Oh, dan haal ik ze niet, wil geen meeloper zijn.quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:55 schreef innepin het volgende:
[..]
Vond ik ook al, heb ze meteen aangeschaft![]()
Zo moet je het niet zien natuurlijk. Als je iets in huis hebt dat TS en ik ook hebben, dan *moet* je wel cool zijn natuurlijk!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, dan haal ik ze niet, wil geen meeloper zijn.![]()
Het zijn 3 glasplaten waarvan de middelste gebroken is...vandaar dusquote:
Als je op de foto's klikt kan je o.a. dit lezenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:42 schreef tanna het volgende:
Een gebouw telt natuurlijk ook, wat was het eerder of altijd al een woonhuis?
Ik woon er dus naast, niet er inquote:Voormalige BLOEMISTERIJ uit 1935 van de Nijmeegse architect Charles M.F.H. Estourgie (1884-1950). Opdrachtgever was W. de Kluys, die in het naastgelegen huis woonde. Estourgie was bij De Kluys aanbevolen door overbuurman Frans Jurgens van het landhuis Heyendaal, van wie Estourgie al ruim twintig jaar de huisarchitect was.
Zo zag het je er tot 2 jaar terug bij mij naast ook uit, het is nu gerestaureerd, er is dus nog hoop voor jequote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:17 schreef tanna het volgende:
Je kan het slechter treffen.
[afbeelding]
Zoiets dus![]()
Even uit de FAQ van Userfoto's gejat:quote:Op zondag 13 augustus 2006 11:48 schreef annatin het volgende:
Ik heb ook een leuke eyecatcher maar weet niet hoe ik hier een foto kan plaatsen vanaf de pc![]()
Kan iemand mij hierbij helpen?
Alvast bedankt !![]()
Tnx, die zoekt mijn vriendin al een tijdje. En ze is over aan maandje jarig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:02 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Geeft nie hoor!
[..]
In Nederland issie ook, hoor. www.otto.nl --> speciale shops --> exclusive living --> woonkamer --> modern --> pagina vijf, onderaan.
Wat een mooi kastje!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:44 schreef Garbageman het volgende:
Mijn mooie oude kersenhouten kast is wel een eyecatcher.
Hier in het nog lege huis:
[afbeelding]
Het grotere plaatje:
klik
En op een oude briefkaart is het de kast rechts op de foto
[afbeelding]
Groot plaatje:
klik
ik denk dat ik de afbeelding toch iets mooier vind....quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef vicz het volgende:
Mijn Pink Floyd poster
[afbeelding]
Vooral de omlijsting is erg mooi (en duur).
Wat is er zo mooi aan de omlijsting dan? Ik kan het op deze foto niet zo goed zien.quote:Op maandag 14 augustus 2006 17:55 schreef vicz het volgende:
Mijn Pink Floyd poster
[afbeelding]
Vooral de omlijsting is erg mooi (en duur).
Dude waar heb je die handyman gekocht? En zit er garantie op?quote:Op maandag 14 augustus 2006 16:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar vooral deze monsieur, die overigens inmiddels niet meer over de grond rondslingert.
[afbeelding]
Wauwquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 16:02 schreef ivetje het volgende:
Hier van eindelijk een pic van de nieuwe klokOnze woonkamer is grijs/zwart/wit met lime-kleurige accenten, vandaar ook deze klok. Hij hangt tegen een grijze muur aan
[afbeelding]
Dat ziet er wel cool uit, wel leuk idee.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 22:56 schreef HAL9000S het volgende:
Platenhoezen aan de muur!
[afbeelding]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zitten er inmiddels nog veel meer. Action heeft ze nog af en toe en Bart Smit ook (maar daar zitten ook planeten bij
).
Geen stickers, maar plastic sterren die je met Buddies (dat kauwgomachtige spul idd) opplaktquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.
http://www.michelkoene.nl(...)elfklevendpapier.htmquote:Op maandag 21 augustus 2006 16:16 schreef Spookje81 het volgende:
[..]
Zijn het dan van die stickers of van die harde dingen die je met dat soort kauwgomachtige spul op plakt? Ik zoek ook naar de stickers, ooit hadden ze die bij Xenos, maar niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |