jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef AffenStrudel het volgende:
Bagger. Heb ik het ideale bubbles Tshirt gevonden, is het niet in europa te verkrijgen en zijn de verzendkosten 60% van het totaalbedrag![]()
Klacht: Waarom is er gaan aardige importeur die wat van die shirtjes heeft besteld?
En ziet het er ook veeeeeeeeeeeeel goedkoper uitquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Ben je veeeeeeeeeeeel goedkoper uit![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Wie gaat der nou een t-shirt bestellen van een televisieshow
Totally n00b imo rofls pwned hoge verzendlollers
Ik, en dan ga ik ermee patsen en een filmpje maken.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
heb je niet gemaild of het kan met regulair mail ipv met express mail?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef AffenStrudel het volgende:
Bagger. Heb ik het ideale bubbles(uit trailer park boys) Tshirt gevonden, is het niet in europa te verkrijgen en zijn de verzendkosten 60% van het totaalbedrag![]()
Klacht: Waarom is er geen aardige importeur die wat van die shirtjes heeft besteld?
Neem een pilletje, het liefst de hele stripquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:12 schreef Maikuuul het volgende:
Totally n00b imo rofls pwned hoge verzendlollers
zeg is dit geen doosverwensing?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:20 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Neem een pilletje, het liefst de hele strip
tis niet echt grappig neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:
trailer park boys is niet grappig
Zeker waar... aar krijg je alleen borsten van danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:29 schreef Bob-B het volgende:
[..]
ligt eraan wat voor pilletjes, de pil zal niet echt dodelijk zijn.
dat zal hem lerenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:42 schreef whizzer2250 het volgende:
[..]
Zeker waar... aar krijg je alleen borsten van dan
60% = 30 euro dusseh.. *pakt rekenmachine*quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef AffenStrudel het volgende:
Bagger. Heb ik het ideale bubbles(uit trailer park boys) Tshirt gevonden, is het niet in europa te verkrijgen en zijn de verzendkosten 60% van het totaalbedrag![]()
Klacht: Waarom is er geen aardige importeur die wat van die shirtjes heeft besteld?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:09 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
60% = 30 euro dusseh.. *pakt rekenmachine*je hebt 50 euro betaald!?!? voor een t-shirt met nerd uit een onleuke tvserie erop
![]()
jezus hee..
Je oordeelt te snel, je moet eens bij season 2 beginnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:23 schreef jimjim1983 het volgende:
trailer park boys is niet grappig
Ik heb nog niks betaalt, ik ga niet zoveel geld uitgeven aan verzendkosten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:09 schreef doppelgänger het volgende:
60% = 30 euro dusseh.. *pakt rekenmachine*je hebt 50 euro betaald!?!? voor een t-shirt met nerd uit een onleuke tvserie erop
![]()
jezus hee..
Het is geen MTV programma, het is niet tragisch want het is geacteerd, en je zou eens moeten kijken voordat je het slecht vind.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:22 schreef Jossos het volgende:
Voorbeeld? Trailer Park Boys is toch zo'n tragisch MTV programma?
Dat isch best lame gozert.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:51 schreef AffenStrudel het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |