Vaak eigenlijk nietquote:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typischquote:
ik wachtte al op jequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
We gaan een standbeeld voor je oprichten!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:28 schreef JoeyT het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar ik heb de 'zeik Mordreth af' discussie al gevoerd en nu komt de rest... Typisch
Kwas gister laat teruggekomen uit Maastricht, dus moest ff uitslapen. Weet ik veel dat jullie s'ochtends vroeg de nieuwe MOD al gaan afzeikenquote:
Ik stel voor dat je een goede gipsen mal giet van het origineel.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
Dat wilde ik ff horen... Thx babequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
We gaan een standbeeld voor je oprichten!
ik toon gewoon interessequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
psst, hij hoefde zich niet voor te stellen. De FA's wil is wet, modjes horen niet bij het plebs
Hoi, het is mijquote:
na 2006 jaar mag dat dan ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:37 schreef Wolkje het volgende:
thanks, thanks, thanks.
nu komen opeens allemaal mensen vertellen dat ik 'volwassen' ben, zoals dat heet.
Dat is eng zeg![]()
Thanks, zwaaibeebquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:01 schreef zwaaibaai het volgende:
jouw ondertitel zegt helemaal niks...........
Gefeli wolkvrouw!!!!
Maar was Sc0rPi0n betreft nietquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:08 schreef Copycat het volgende:
Het zit inderdaad een beetje op een scheidslijn. Maar aangezien TS het hier heeft geopend en er wel een beetje een relatie is met het R gedeelte van R&P, kan ie wat mij betreft gewoon hier blijven.
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:36 schreef arneaux het volgende:
De rest van de mods zullen zich nu toch ook wel afvragen of ze zichzelf nog serieus kunnen nemen door aan te blijven als mod. Het is eens te meer duidelijk geworden, dat Fok, niets meer is dan een elkaar het hand boven het hoofd houdende-inteelt-zooitje is.
Overigens maak ik nu een grapje, he.
Open er een R&P topic overquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom zijn de F&F-mods ineens opgestapt?
Wat is FOK! eigenlijk een triest zooitje afentoe...
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpenquote:
Die durven niets, die zijn nu eens met de FA's.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind dat de MODS van de andere subfora hun collega's wel eens mogen helpen. Een dictatuur geleid door een stel idioten....
Geintje uiteraard
Ik heb je reactie daar gezien. Maar doen jullie er als MODS nog iets mee of ben je dan bang dat je je baantje kwijt raakt?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:07 schreef Copycat het volgende:
Dat onderwerp wordt in FB al uitgebreid besproken.
Is R&P Feedback niet bepaald de plaats voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |