Ik ben wel Rosales fan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel

De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:32 schreef soccerbrain het volgende:
jammer dat rosales speelt...wat heeft die gozer nou al laten zien? hij is niet snedig...de mul heeft dat wel

op grond van wat?...dat hij er zo Argentijns uitziet? wat heeft hij nou in 2 jaar laten zien?....veel te weinig rendement...zeker in de winterquote:

de mul krijgt ook veel minder vertrouwen dan rosales......waar ze veel geld voor hebben betaald...geef de mul evenveel vertrouwen en hij betaalt het terugquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:36 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De Mul heeft al helemaal niks laten zien. Rosales tenminste nog wat.

je schrijft 'best goed' dat is dus voor een club als ajax niet goed genoeg!! een ajax speler moet heel goed zijn ...anders moet je iemand anders -de mul - proberen die misschien heel goed kan worden...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:38 schreef Nega het volgende:
Ik vind Rosales best goed hoor. Ik heb niks tegen hem.

Spuit 11.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Opstelling: stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez

Hoezoquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:43 schreef Haruhi het volgende:
stekelenburg, heitinga, stam, vermaelen, grygera, gabri, maduro, sneijder, rosales, huntelaar, perez
Je kan er wel vanuit gaan dat dit de basiself wordt

En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:45 schreef jna het volgende:
[..]
Hoezo, het zijn allemaal mogelijke basisspelers maar je kan er nog zeker niet vanuit gaan dat het deze 11 worden

Ik hoor het ja.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:48 schreef Haruhi het volgende:
Stam op Radio 1

Ik zou daar niet al te snel vanuit gaan, ik heb het idee dat HtC hem meer als middenvelder ziet.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.

Dat moet nog blijken.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Een van de sterkste opstellingen van dit seizoen.

Als hij nog steeds moe is klopt er ook iets nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:49 schreef -Wolf- het volgende:
Urby wordt gespaard. Die jongen heeft een zwaar seizoen gehad.Die staat normaal toch echt in de basis.

Tenzij je ten Cate bent kan je volgens mij nog helemaal niet weten wie de voorkeur heeft en wie wie uit de basis heeft gespeeld. Volgende wedstrijd staan Ogararu er waarschijnlijk gewoon in en Urby weer inplaats van Grygera. De eerste wedstrijd van het seizoen zullen we het pas echt weten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 14:46 schreef Haruhi het volgende:
[..]
En waarom niet? Dit is de eerste echt serieuze test hoor. Grygera blijft naar alle waarschijnlijkheid en die heeft de voorkeur, Heitinga heeft Ogararu uit de basis gespeeld, hij wil met de punt naar achter spelen, etc etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |