gegoogled?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Soempie het volgende:
maar jayhawk is heel precies: dus ik zeg historie van mejuffrouw sara burgerhart.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
goed gegoogled
betrapt op gebruik oude spelling
Dat zag ik ook net.quote:
Bekende dame vroeg ie toch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Jayhawk het volgende:
gillian anderson
lamaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Och, ik vond zijn antwoord minder toereikend dan die van iemand anders, en daar werd hij heel boos over. Toen ik zei "vraagsteller beslist" kwam hij met deze intelligente uitbarsting.
Die vraag, ik heb geen flauw benul.
Het stond er op, lijkt me sterk dat je dat mist. Andere vraagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net.
Andere vraag? Of Jayhawk punt wegens snelheid?
Stond in de rechter bovenhoek... Stom van me dat ik dat niet had weggepoetst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Jayhawk het volgende:
ow, niet gezien
Daarom zoek ik voordat ik een vraag stel altijd het antwoord voor de zekerheid op..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:21 schreef Soempie het volgende:
mag ik nog iets zeggen over vragensteller beslist: want soms is wat de vragensteller zegt gewoon fout. Als iedereen het daar over eens is, dan vind ik dat de vragensteller niet hoort te beslissen. Bijvoorbeeld bij jaartallen?
Als wat de vragensteller beslist altijd goed is, dan moet er bij mij een puntje af
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:22 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Daarom zoek ik voordat ik een vraag stel altijd het antwoord voor de zekerheid op..
Haha, ben ik hier de stem der wijsheid?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Asmo, zeg jij er eens wat van...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |