We wachten op jou....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
jo hoe zit het nu met de vragen?
Jij moet er 1 stellen, dusja.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:03 schreef Jayhawk het volgende:
jo hoe zit het nu met de vragen?
Whoa, die sig is redelijk bruut, jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Haruhi het volgende:
[..]. Gelukkig maar. Alleen er zijn ook mensen die minder vergevend zijn, zie mijn sig
. Voor de rest ben ik dan ook op vakantie. Dus
.
Misschien doe ik dat ook nog wel een dezer dagenquote:
Bedoel je Stanley?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
Vanuit het verre (nouja) België zou ik 't ook leuk vinden je te ontmoeten, Haruhi. Iedereen kan bot uit de hoek komen; dat doe ik ook wel eens.
Zolang je niet met de neger gaat vechten is alles prima
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 vrouwen, oud.
Ik gok op Betje Wolf en Aagje Deken
en dan is het Sara Burgerhart.
Och, ik vond zijn antwoord minder toereikend dan die van iemand anders, en daar werd hij heel boos overquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:06 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Whoa, die sig is redelijk bruut, ja. Ik zal even een paar topics terug moeten kijken om te zien wat er precies aan de hand was, maar dat zeggen tegen jou is ronduit onbeschoft
![]()
Dat je op vakantie zal zijn is wel klote. Vanaf wanneer tot wanneer ben je op vakantie? Ik zal er zeker rekening mee houden.
Kijk, ik wil proberen een datum te prikken die redelijk dichtbij is waarop de meeste mensen die willen komen kunnen komen. Het is een lastige puzzel![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
2 vrouwen, oud.
Ik gok op Betje Wolf en Aagje Deken
en dan is het Sara Burgerhart.
Nouja "helemaal in België" is overdreven. Feitelijk woon ik aan deze kant van de grens, omringd door Nederland. Wel es van Baarle-Hertog/Nassau gehoord?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Bedoel je Stanley?
En jij woont helemaal in Belgie /en/ bent de volgende dag jarig? Dan ben jij zeker de Guest of Honour- die fles whiskey vergeet ik nu zeker niet!
![]()
gegoogled?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:13 schreef Soempie het volgende:
maar jayhawk is heel precies: dus ik zeg historie van mejuffrouw sara burgerhart.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:14 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
goed gegoogled
betrapt op gebruik oude spelling
Dat zag ik ook net.quote:
Bekende dame vroeg ie toch.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:16 schreef Jayhawk het volgende:
gillian anderson
lamaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:09 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Och, ik vond zijn antwoord minder toereikend dan die van iemand anders, en daar werd hij heel boos over. Toen ik zei "vraagsteller beslist" kwam hij met deze intelligente uitbarsting.
Die vraag, ik heb geen flauw benul.
Het stond er op, lijkt me sterk dat je dat mist. Andere vraagquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat zag ik ook net.
Andere vraag? Of Jayhawk punt wegens snelheid?
Stond in de rechter bovenhoek... Stom van me dat ik dat niet had weggepoetst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:17 schreef Jayhawk het volgende:
ow, niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |