Ik moet er nog even over nadenken, goed?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:45 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Dat is inderdaad verstandig - goed plan!![]()
Maar waarom zou je niet komen? Iedereen hier lijkt me super aardig (ikzelf in ieder geval) en Neleos, Lienelien, MaJo, Stanley en ik zijn zelfs van rond jouw leeftijd (niet dat dat uitmaakt, maar ik zou me kunnen aannemen dat iemand niet de allerjongste zou willen zijn)
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
Ik zou graag komen maar iedereen hekelt mij dus ik laat maar verstek gaan [afbeelding]
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef Maybach het volgende:
Ik ben tegenwoordig bijna nooit meer ergens de jongste![]()
![]()
![]()
Neequote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Gooitzen het volgende:
Het lijkt mij ook wel een aardig idee. Waarschijnlijk is het dan ook nog terras weer, dus heb je dan ook een tuin?
Ik zou het leuk vinden als je zou komenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:49 schreef Haruhi het volgende:
Ik zou graag komen maar iedereen hekelt mij dus ik laat maar verstek gaan [afbeelding]
Hoe kom je aan de spreuk onder je fototje? Kom je uit Groningen en heb je te vaak bij het goedkantoortje gezeten of leef je naar De Schrift?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:48 schreef Maybach het volgende:
Ik ben tegenwoordig bijna nooit meer ergens de jongste![]()
![]()
![]()
Tuurlijk kan je er nog even over nadenken, het is pas over 4 wekenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik moet er nog even over nadenken, goed?![]()
Laten we het er maar op houden dat ik erg verlegen ben![]()
![]()
En dus niet zo goed in grote groepen...![]()
Alles flex, Bier is Bier! Alleen hangt het natuurlijk ook af van hoeveel mensen er komen, het moet er wel in passen (ik sta wel).quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:52 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Nee. Maar zoals ik zei vind ik het ook gezellig om een terras te pakken
. Maar als iemand anders een huis avec tuin heeft en zich aanbiedt is dat natuurlijk ook prima
Het idee om het bij mij te doen kwam ervan omdat het mij leuk leek, omdat ik op #1 sta (en dus volgens de toenmalige #2 jullie wel wat bier verschuldigd was) en omdat ik in hartje Utrecht woon, wat makkelijk te bereiken is voor iedereen uit alle windstreken
Ehhhh goedkantoortje?, zegt me helemaal niks eigenlijk. Wat is dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:53 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Hoe kom je aan de spreuk onder je fototje? Kom je uit Groningen en heb je te vaak bij het goedkantoortje gezeten of leef je naar De Schrift?
In groningen achter het stadhuis.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Maybach het volgende:
[..]
Ehhhh goedkantoortje?, zegt me helemaal niks eigenlijk. Wat is dat?
That's the spiritquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:55 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Alles flex, Bier is Bier! Alleen hangt het natuurlijk ook af van hoeveel mensen er komen, het moet er wel in passen (ik sta wel).
Bij leven en welzijn, en nu ik heb begrepen dat de toelatingseisen wat geminderd zijn, ben ik aanwezig.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's the spirit. Vandaar dat ik om RSVP vraag - om een idee te hebben van hoeveel mensen er komen
. We vinden vast wel iets dat leuk is
Niemand?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:46 schreef Maybach het volgende:
Well my friends are gone and my hair is grey
I ache in the places where I used to play
And Im crazy for love but Im not coming on
Im just paying my rent every day
Oh in *** ***** ** ****
Arties en songtitel graag
Dan nogmaals: Wat is RSVP?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:56 schreef Asmodian het volgende:
[..]
That's the spirit. Vandaar dat ik om RSVP vraag - om een idee te hebben van hoeveel mensen er komen
. We vinden vast wel iets dat leuk is
Zonde hoor, tegenwoordig beste binnenstad van Groningen. Maar dan rest mijn vraag, waarom dan dat onderschrift?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:57 schreef Maybach het volgende:
[..]
Aha, nee ben zelfs nog nooit in Groningen geweest.![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:39 schreef Berkery het volgende:
RSVP - Répondez, s'il vous plaît
Dat, als je een uitnodiging krijgt je laat weten of je komt of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |