quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef power_bram het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-goed-zijn-in-frans-maar-niet-in-plaatjes-posten topic
pute de troittoirquote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Kom ik deze week op de website www.gameshowkult.de, ...
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:15 schreef power_bram het volgende:
verkapt kijk-mij-eens-goed-zijn-in-frans-en-duits- maar-niet-in-plaatjes-posten topic
quote:
Ze is 45 denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:15 schreef BocaDillo het volgende:
Ontopic: wel een leuke vrouw hoewel wat bejaard
Die vind ik wel weer goed presenteren. Als UPC me niet afgeknepen had, kon ik nog naar hartelust kijken naar dat programma (en La Cible, natuurlijk met Olivier Minnequote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Trance_X het volgende:
Khany!
[afbeelding]
Presentatrice van Télé la Question!! (that's the question die hier door de EO uitgezonden word)
Wel grappig, Fort boyard is ook wel leuk om te zien, alleen jammer dat ik meer dan de helft niet kan verstaan...![]()
wijs gesprokenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:30 schreef Sjakie01 het volgende:
Fransen![]()
Wat een arogant kut volk is dat zeg.
En ze ruften allemaal naar knoffelook.![]()
Alleen Alizee is geil.![]()
Ligt het aan mij of heeft ze een scheve neusquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ze is 45 denk ik.
Maar nog steeds heb ik geen concrete reactie gehad op mijn hoofdklacht. Of kijkt niet iedereen naar digitale TV of zo?
Volgens mij word Fort Boyard Nederlands ondertiteld op de teletekstquote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:50 schreef Trance_X het volgende:
Khany!
[afbeelding]
Presentatrice van Télé la Question!! (that's the question die hier door de EO uitgezonden word)
Wel grappig, Fort boyard is ook wel leuk om te zien, alleen jammer dat ik meer dan de helft niet kan verstaan...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |