zelfs als je niet kunt slapen is een heel pakje slaappillen een beetje overdrevenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:04 schreef Biancavia het volgende:
Misschien wilde ze helemaal geen zelfmoord plegen, maar kon ze gewoon niet slapen van de hitte.
Wie weet had ze al vier dagen/nachten niet geslapen en was ze niet helemaal meer helder.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:05 schreef Klonk het volgende:
[..]
zelfs als je niet kunt slapen is een heel pakje slaappillen een beetje overdreven
Nee, nu breekt er een been af wanneer ze haar oppakken...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat geeft ten minste geen rommel zoals bij polsen doorsnijden en zo.
Niet als je slaapt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:30 schreef Bep het volgende:
Stik je dan niet heel snel in zo'n kist?
I second thatquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Tarado het volgende:
Vind ik wel een sociale zelfmoord, zonder een kliederboel achter te laten en andere mensen zoals machinisten etc. met trauma's op te zadelen.
Absoluut.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:46 schreef Tarado het volgende:
Vind ik wel een sociale zelfmoord, zonder een kliederboel achter te laten en andere mensen zoals machinisten etc. met trauma's op te zadelen.
Ik durf het bijna niet te zeggen...............Darwin award?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
BELGRADO - Een 51-jarige Servische heeft op een ongebruikelijke manier zelfmoord gepleegd. De vrouw slikte een heel pakje slaappillen in, ging in een grote vrieskist liggen en trok het deksel achter zich dicht.
Haar familie vond haar twaalf uur later dood en stijfgevroren, aldus de Belgradose krant Press vrijdag. Volgens een arts was de aanhoudende hittegolf in Servië mogelijk aanleiding voor de wanhoopsdaad.
Bron: Nu.nl
![]()
Maargoed.. als de temperatuur daalt en ineens niemand meer zin heeft in ijsjes dan blijven ze tot volgend voorjaar doorzoeken waar oma gebleven isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:51 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Absoluut.
En je gaat niet stinken, dus daar hebben anderen ook al geen last van.
Bovendien is het natuurlijk ook vriendelijk voor jezelf, ik denk dat ze vredig en koel is ingeslapen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen...............Darwin award?
Dan moet jij ook onder de flat kruipen, en iets zegt me dat onder een flat staan erg lastig is volgens mij ben je dan allang geplet door de flat :Squote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:54 schreef Adelante het volgende:
[..]
ga eens onder een flat staan dan zorg ik wel dat je onder die diepvries komt
Jij snapt het concept Darwin Award niet he??quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:53 schreef Haviksvrouwe het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te zeggen...............Darwin award?
Stuur 'm een uitnodiging voor de FP!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij snapt het concept Darwin Award niet he??
Zonder de slaappillen en met het idee van een koele nachtrust (ipv suicide) was het een uitstekende kandidaat geweest.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ik denk dat m'n slaappillen nog werkenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef veldmuis het volgende:
Dan moet jij ook onder de flat kruipen, en iets zegt me dat onder een flat staan erg lastig is volgens mij ben je dan allang geplet door de flat :S
NIET IN DIE VRIEZER NIET IN DIE VRIEZER!!!! DAT ZOU PAS EEN DARWIN AWARD ZIJN!!!EINZ!!!!!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
ik denk dat m'n slaappillen nog werken
Dat roept tegenwoordig iedereen op de fp, wat er ook gebeurd isquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee dus. De DA is een "award" voor iemand die ONBEDOELD op een hele domme manier aan zijn/ haar einde komt. Zelfmoord is BEWUST en dus gewoon GEEN DA..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
De Darwin Award is een ludieke "eer" die gegeven wordt aan mensen die bijdragen aan de menselijke evolutie door zichzelf te verwijderen op een spectaculair domme manier.
Maar, oh nee, jezelf opsluiten in een vrieskist is niet dom natuurlijk....Heel normaal eigenlijk zelfs he?
![]()
Specifiek zonder daarbij zelfmoord als doel te hebben. Ik denk dat we redelijk kunnen aannemen dat met de slaappillen dat hier niet het geval is.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
De Darwin Award is een ludieke "eer" die gegeven wordt aan mensen die bijdragen aan de menselijke evolutie door zichzelf te verwijderen op een spectaculair domme manier.
Als het doel zelfmoord was is dit geen misapplication of judgment en voldoet het dus niet aan de criteria.quote:Actual winners must meet the following criteria:
Excellence - Astounding misapplication of judgment.
Van kapotgevroren onderdelen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:42 schreef buachaille het volgende:
Donor-codicil erbij en er kunnen weer tientallen mensen van de onderdelen genieten. Is in ieder geval beter dan voor de trein springen.
Ah, we hebben een kenner! Dat wist ik niet dat het dan kapotvries...quote:
Enigszins offtopic, maar ik moet ineens denken aan een reply op telegraaf.nl in een thread over de warmte.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef Haviksvrouwe het volgende:
Maar, oh nee, jezelf opsluiten in een vrieskist is niet dom natuurlijk....Heel normaal eigenlijk zelfs he?
Iddquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:28 schreef buitenbeentje het volgende:
Dat geeft ten minste geen rommel zoals bij polsen doorsnijden en zo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |