Alsjeblieft, owja, mevrouw Wtje....
* Ze hoort niks meer, ze is al weg.
Zowel de airco als de verwarming zijn stuk van kamer drie, lees ik net
* kijkt Lost95 lief aan *
[Dit bericht is gewijzigd door Wtje op 12-01-2002 18:48]
He, ik begin het een beetje zat te worden. dat gezeur aan mijn hoofd allemaal ![]()
* Marlo gaat vandaag lekkerzitten luieren met een flinke bak chips en een grote bak ijs naast zich.
Hmm, een avondje lekker genieten.
quote:Alexanderr schrikt op als hij de luide bulderstem van Craziest ineens DORRSSSSTTTTT!!!!! hoort roepen
Op vrijdag 11 januari 2002 14:36 schreef Alexanderr het volgende:
......knip..........
Als het oor gevonden is pakt Alexanderr het van de vloer en schreeuwt keihard in het oorschelpje:
HALLLLLLLLLOOOOOOOO, KUN JE ME HOREN?????!!!!!!!
Bij Hercules!!, ik neem aan dat dat hetzelfde is als ja?!!
Alexanderr loopt resoluut op zijn gereedschapkist af en pakt er een semi-automatische nietmachine met titanium nietjes uit.
Uit de minibar pakt ie de laatste fles wiskey en gooit die met een zwaai naar de Don, die hem behendig opvangt en direct aan zijn lippen zet.
Alexanderr houdt de Don stevig bij zijn haren vast, drukt het rechteroor op de juiste plek en richt dan de nietmachine.
* Pang , pang, pang Nah, nog ééntje dan, dan zit ie voorlopig wel weer even vast.* Pang !!
Alexanderr trekt tevreden even aan het oor van de Don, en leunt dan achterover.
Hij trekt het mes uit zijn dijbeen en deelt de laatste wiskey met Don Craziest, dan kijkt hij hem aan.
Beste kerel, we hebben een probleem, die vrouw van jou komt maar niet met geld over de brug, maar erger nog.....de drank is op
Ja, drie kratten Wiskey en twee kratten Wodka. ja, dat weet ik zeker. Doe nou maar.
* Marlo legt de hoorn weer neer en haalt een neiwue bakijs.
Dat is gelukkig nog niet op.
Zeg Alexanderr kunnen we niet wat bitches laten komen hier in de hotelkamer
Hahaha, denk jij dat je em nog omhoog krijgt na al dat bloedverlies ![]()
De aanblik van Odulla doet mijn hart zo snel pompen dat dat beetje bloedverlies niet meer relevant is.
Craziest loopt met het idee om het VTC te overvallen en zo de drankvoorraad weer aan te vullen en als hij en Alexanderr daar toch zijn kunnen ze net zo goed Odulla meenemen om haar voor elke fles gejatte drank passend te bedanken.
Het enige nadeel is dat Alexanderr zijn plannen zal afkeuren omdat hij het niet zelf heeft verzonnen.
Alexanderr, Don Craziest en Callista verlaten bewapend het Hotel en lopen richting het VTC waar ze voor de deur hun bivakmutsen opzetten...
Resoluut loopt Alexanderr terug met nog steeds de tegenstribbelende Odulla op zijn schouders en pakt hij Callista bij haar staart en zwiert haar over zijn andere schouder.
Binnengekomen gooit Alexanderr Odulla hardhandig op het bed en pakt vliegensvlug de wapens van Craziest en Callista af.
Ja jongens alles goed en wel, maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat jullie mijn gijzelaars zijn ![]()
Weliswaar gijzelaars in bezit van drank, ijs en een mooie vrouw, maar toch......
* Marlo pakt de sleutel van haakje zeven
Alstjebl...euh.....
Hoe kan dit, dit is sleutel 13.
* Marlo zoekt alle haakjes af en ziet dat er helemaal niks meer van klopt. Nou, dan krijg je kamer dertien, er is hier iemand heel vervelend bezig geweest.
* Marlo heeft zo'n flauw vermoeden wie en sluit de verwarming af van de kamer van die maffe man die alle wodka opdrinkt.
*tapt met haar vingers op het bed*
![]()
*kijkt verveelt uit het raam*
![]()
*probeert de deur te openen en merkt dat 'ie nog steeds op slot zit*
![]()
*gaat zich maar weer vervelen op het bed*
![]()
Wat een saaie ontvoerders zeg...
Boos springt Alexanderr op, bij Hercules wat is dit allemaal!!? En waarom lig jij niet vastgebonden?!! ![]()
Alexanderr pakt een grote oranje rol nylontouw en bindt Odulla met handen en voeten aan het bed vast.
Dan trekt hij de nog steeds slapende Craziest ook het bed op en bindt hem aan Odulla vast.
Wanneer hij ook Callista wil pakken glibbert die net sissend weg onder de rok van Odulla.
Met een geweldige graai tussen Odulla's benen heeft Alexanderr Callista ook te pakken en bindt haar links van Odulla aan de bedspijlen vast.
Potdomme, moppert Alexanderr, dit begint echt de meest vreemde ontvoering aller tijden te worden.
Craziest wilde zo graag een chickie en nu heeft hij er één en dan ligt ie daar laveloos zijn roes naast uit te slapen ![]()
Ik ga de deur eens uit en kijken of er nog iemand te vinden is die grof geld voor dat mokkeltje wil neertellen. Tis toch godsgeklaagd dat ik hier met 3 van die weirdo's op een kamer zit en dan geen piek zou verdienen
* Odulla zit nu met Craziest en Callista naast haar vastgebonden op het bed en ziet dat Alexanderr staat na te denken...
Hij staat vast een losprijs te bedenken...
Ha, zal hem nog zuur komen te staan, niemand op het eiland die mij voor een hoge prijs los wil krijgen!
Binnen de kortse keren sta ik weer in het VTC!
![]()
* Odulla bedenkt zich ineens dat dat eigenlijk best wel heel triest is en verzakt in een zware, hele zware dip...
Hé joh, blijf op je eigen terrein!
![]()
Snotneus.
Mannen.
![]()
ODULLAAAA!!!
Alexanderr smijt de deur hard open en walst naar binnen waar hij snel zijn reistassen pakt en alle spullen in flikkert.
Callista en Odulla kijken met grote angstige ogen naar wat hij allemaal doet.
Praten kunnen ze gelukkig niet meer, want er zit een groot stuk dik grijs tape over hun monden geplakt.
De Don heeft van dit alles niets door, want die ligt zijn zoveelste roes uit te slapen.
Alexanderr besluit de 2 dametjes een injectie van Dormicum en Valium te geven, opdat ze mak en slaperig veel beter te hanteren zijn.
Terwijl de barbituraten hun werk doen denkt Alexanderr na over een nieuwe schuilplaats.....
Eerst die kar maar eens even halen, dan kan ik daar mijn spullen en mijn gijzelaars mee vervoeren....
Helaas kon Alexanderr niet zo één, twee, drie een trekpaard vinden, maar Alexanderr is gelukkig zelf zo sterk als een paard en trekt de kar voor de achterdeur van het Hotel.
Binnen een kwartier liggen al zijn spullen en de 3 gevangenen op de kar.
Alexanderr loopt nog even terug naar de receptie waar hij de sleutel van zijn kamer achterlaat, maar de nieuw bestelde voorraad drank van Marlo wel stiekem meeneemt.
Na ook alle flessen in de kar gelegd te hebben verzamelt Alexanderr al zijn krachten en trekt de kar over de Boulevard.
Gelukkig is het nog vroeg en zijn er weinig mensen te bekennen, als de weg afbuigt en Alexanderr zich veilig waant tussen het groen en de bomen van het eiland zet hij voor het laatste stuk een sprintje in.
Hij is onderweg naar De oude watertoren.......
*ting ting*
"Waard? Waard? Bent u daar? Heeft u nog een kamer vrij voor me?"
* Marlo gooti een sleutel, U vind het wel denkik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |