Me and My Monkey ook niet, maar er is wel een clip van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef partyyboyy het volgende:
Place to crash is trouwens toch nooit een single geweest?
Raar vind je niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Me and My Monkey ook niet, maar er is wel een clip van.
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.quote:
Het was toch ook zo dat een kunstacademie student uit Engeland, die Me and My Monkey als afstudeerproject had gedaan. Deze had hij opgestuurd naar de website van RW en die hebben hem geplaatst.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.
Blijft de clip wel bestaan natuurlijk.Dit zie je heel vaak gebeuren in de industrie.
Een ander voorbeeld is "Original Of The Species" van U2, 2 dure clips, niet verder gekomen dan een promo.
Zo zat het inderdaad en diegene heeft toen weer een filmpje gemaakt bij APTC?! Tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was toch ook zo dat een kunstacademie student uit Engeland, die Me and My Monkey als afstudeerproject had gedaan. Deze had hij opgestuurd naar de website van RW en die hebben hem geplaatst.
http://www.ilikemusic.com(...)00dc0dc7c785a70976eaquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zat het inderdaad en diegene heeft toen weer een filmpje gemaakt bij APTC?! Toch![]()
![]()
OOTS was uitgegeven als digitale single, en niet als fysieke single.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.
Blijft de clip wel bestaan natuurlijk.Dit zie je heel vaak gebeuren in de industrie.
Een ander voorbeeld is "Original Of The Species" van U2, 2 dure clips, niet verder gekomen dan een promo.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.ilikemusic.com(...)00dc0dc7c785a70976ea
(over MAMM / Steve Edge)
http://rwilliamsfan.punt.nl/#302126 (over APTC)
Oktober junge!!1quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef Bergie88 het volgende:
Waar blijft het album nu. Ik heb hem besteld bij Freerecordshop maar nog steeds niet binnen en de release was geplant op de 22. Weet iemand meer????????????
Moet je zelf ff googlenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:47 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Voor hoeveel oktober staat dat???![]()
Hier, onder anderequote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef superhaagie het volgende:
Kickje!!! waar zijn de robbiefans
Ja, ik zag t ook... wel grappig al die tekstenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier, onder andere
Zit ik z'n site door te kijken, kom ik een aantal spandoeken ed. tegen. Onder features vind je ze.
Lovelight vind ik voor zo ver dat ik het gehoord heb, nog niet zo veel hebben. Maar dat vond ik van Rudebox in het begin ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja, ik zag t ook... wel grappig al die tekstensommigen slaan nergens op maar goed...
Wat vind je van Lovelight?
Ahh die gaan we dus zeker bestellenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lovelight vind ik voor zo ver dat ik het gehoord heb, nog niet zo veel hebben. Maar dat vond ik van Rudebox in het begin ook.
En wat vind ik in mijn mailbox:
Rudebox (Special Edition CD)Rudebox (04.44) Viva Life On Mars (04.51) Lovelight (04.02) King Of The Bongo (04.48) She's Madonna (04.16) Keep On (04.19) Good Doctor (03.16) The Actor (04.06) Never Touch That Switch (02.47) Louise (04.46) We're The Pet Shop Boys (04.57) Burslem Normals (03.50) Kiss Me (03.16) The 80's (04.18) The 90's (05.34) Summertime (05.41)
Format: CD & DVD
Release Date: 23/10/06
Rudebox The Album - Pre-order Your Copy Now
The album isn't out until 23rd October, but we don't like to make you wait. Visit the Shop now where you can pre-order your copy. Choose from the CD or, if you really want something special, the extremely limited Special Edition CD. This version includes the 16-track CD along with a fantastic DVD featuring the Close Encounters tour documentary, We Are Not Alone, and a hot-of-the-press live performance of Rudebox, filmed at Leeds' Roundhay Park. Hurry to get your copy before it's sold out!
Ik ga de cd denk ik in de voorverkoop zetten bij Bol.quote:Op maandag 2 oktober 2006 22:35 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ahh die gaan we dus zeker bestellen
maar nog n maand wachten... duurt wel lang nog maar goed, zal het zeker waard zijn
Hmm.. ja dat is veel handigerquote:Op woensdag 4 oktober 2006 16:30 schreef LeroyBrown het volgende:
Hoe dat precies zit weet ik niet, ik betaal mijn bestelling bij CD WOW altijd met iDeal. Als je ze hebt gemachtigt het geld van je rekening te incasseren moet je volgens mij wel dat formulier invullen en opsturen, anders mogen ze geen geld van je rekening afschrijven. Maar als ik jou was, zou ik gewoon even een mailtje naar de klantenservice sturen om te vragen hoe het precies zit.
De eerste variant (nog zonder gelikte clip) http://www.youtube.com/watch?v=Za6rkOakxxUquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 01:13 schreef mlkworld het volgende:
lekker nummer rudebox vooral de enige echte remix op youtube
http://www.youtube.com/watch?v=9B4TK_M80KU
nou die is echt gaaf een hit waard zo n remix !yeaaaaaaaaaahhhhhhhh mee eens ? ikke wel
![]()
Heb je het album alquote:Op maandag 9 oktober 2006 14:24 schreef robster16 het volgende:
Het nummer " Kiss Me" is ook wel erg cool, weer heel anders. Beetje Scissor Sisters, camp to the max, maar wel coole camp. HEEL blij en happy, zelfs n tikkeltje UB40 reaggea on acid meets disco.
"Kiss me with your mouth
Your love is better then wine
Kiss me with your mouth
Your love is better then wine
But wine is all I have
Will your love ever be mine"
De clip van " The Actor klinkt ook lekker, weer heel basic, duister, meer Kraftwerk, met spoken lyrics, afgewisseld met een vrouwenstem die commentaar geeft op de zang van Robbie.
Eindelijk weer een interessant project van Robbie waar ik me helemaal in kan vinden. Het album klinkt tot nog toe enorm divers met allemaal verschillende stijlen dance. Heel clever en lekker concept-album...
ROB
Zou je misschien kunnen mailenquote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef robster16 het volgende:
nee, wel " Kiss Me" en 2:17 van " The Actor. En Lovelight en Rudebox natuurlijk...
quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:31 schreef robster16 het volgende:
gewoon t mailadres uit je profile gebruiken? Dan stuur ik de links wel even door
Mag ik dan ook zo brutaal zijn om m te vragen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 18:36 schreef kbeurden het volgende:
[..]
doe mij ook plz, naar t adres dat in me pro staat![]()
Kun je mij die ook even mailen?quote:Op maandag 9 oktober 2006 16:17 schreef robster16 het volgende:
nee, wel " Kiss Me" en 2:17 van " The Actor.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 12:18 schreef -Jean- het volgende:
http://www.robbiewilliams.com/rudeboxshorts/
Het nummer the 80's hoor je hier op de achtergrond
Jij hebt mail, mail eens terugquote:
links onder bij Menuquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:06 schreef JeroenV het volgende:
King of the bongo ben ik erg benieuwd naar, het origineel is ook leuk. Toch maar even kijken of ik er op kom.
Ik ben ingelogd, maar hoe kom ik op die pagina waar de nummers staan?
king of the bongo is niet veel veranderd ten opzichte van het origineel!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:06 schreef JeroenV het volgende:
King of the bongo ben ik erg benieuwd naar, het origineel is ook leuk. Toch maar even kijken of ik er op kom.
Ik ben ingelogd, maar hoe kom ik op die pagina waar de nummers staan?
Plaats je meningquote:
Ik heb het nooit zo op covers. Het nummer is wel leuk, maar lijkt heel erg op het origineel natuurlijk. En laat ik de versie van Manu Chao nu net geweldig vinden...quote:
Daar ben ik het geheel met je over eens!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ik heb het nooit zo op covers. Het nummer is wel leuk, maar lijkt heel erg op het origineel natuurlijk. En laat ik de versie van Manu Chao nu net geweldig vinden...Opzich niet slecht, maar haalt het niet bij het origineel.
Ik vind ze allemaal goed, behalve diequote:
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:
En?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 14:28 schreef partyyboyy het volgende:
En er staan er weer 4 bij! WHooooo....ff luisteren!
Hier ben ik het dus volledig mee eens. Hoewel ik over alles iets positiever denk.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
En?
Sommige nummers zijn echt zo wennen. Zitten zeker paar lekkere nummers bij....
Viva life on Mars, mwah ben er niet weg van.
Bongo bong, leuk maar haalt het niet bij het origineel.
She's Madonna, zie Viva life.
Keep on, leuk en een beetje als Rudebox.
Good doctor, heerlijk vrolijk nummer.
The actor, wel oke maar niet bijzonder.
Never touch that switch, echt een heel lekker aanstekelijk nummer.
Louise, rustig nummer en wel aardig.
nee andere bron. maar goed leuk albumquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:54 schreef superhaagie het volgende:
FTD zeker?
Ga zo ook even inloggen denk ik...
Zal ook wel op FTD staan...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
nee andere bron. maar goed leuk album
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |