Me and My Monkey ook niet, maar er is wel een clip van.quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:41 schreef partyyboyy het volgende:
Place to crash is trouwens toch nooit een single geweest?
Raar vind je niet?quote:Op vrijdag 22 september 2006 15:42 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Me and My Monkey ook niet, maar er is wel een clip van.
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.quote:
Het was toch ook zo dat een kunstacademie student uit Engeland, die Me and My Monkey als afstudeerproject had gedaan. Deze had hij opgestuurd naar de website van RW en die hebben hem geplaatst.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.
Blijft de clip wel bestaan natuurlijk.Dit zie je heel vaak gebeuren in de industrie.
Een ander voorbeeld is "Original Of The Species" van U2, 2 dure clips, niet verder gekomen dan een promo.
Zo zat het inderdaad en diegene heeft toen weer een filmpje gemaakt bij APTC?! Tochquote:Op vrijdag 22 september 2006 19:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was toch ook zo dat een kunstacademie student uit Engeland, die Me and My Monkey als afstudeerproject had gedaan. Deze had hij opgestuurd naar de website van RW en die hebben hem geplaatst.
http://www.ilikemusic.com(...)00dc0dc7c785a70976eaquote:Op vrijdag 22 september 2006 20:03 schreef MCH het volgende:
[..]
Zo zat het inderdaad en diegene heeft toen weer een filmpje gemaakt bij APTC?! Toch![]()
![]()
OOTS was uitgegeven als digitale single, en niet als fysieke single.quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:04 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Nee, denk dat ze ooit zijn gescheduled voor een single release, maar is het last minute gecancelled.
Blijft de clip wel bestaan natuurlijk.Dit zie je heel vaak gebeuren in de industrie.
Een ander voorbeeld is "Original Of The Species" van U2, 2 dure clips, niet verder gekomen dan een promo.
quote:Op vrijdag 22 september 2006 20:20 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://www.ilikemusic.com(...)00dc0dc7c785a70976ea
(over MAMM / Steve Edge)
http://rwilliamsfan.punt.nl/#302126 (over APTC)
Oktober junge!!1quote:Op dinsdag 26 september 2006 17:42 schreef Bergie88 het volgende:
Waar blijft het album nu. Ik heb hem besteld bij Freerecordshop maar nog steeds niet binnen en de release was geplant op de 22. Weet iemand meer????????????
Moet je zelf ff googlenquote:Op dinsdag 26 september 2006 17:47 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Voor hoeveel oktober staat dat???![]()
Hier, onder anderequote:Op donderdag 28 september 2006 23:35 schreef superhaagie het volgende:
Kickje!!! waar zijn de robbiefans
Ja, ik zag t ook... wel grappig al die tekstenquote:Op vrijdag 29 september 2006 19:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hier, onder andere
Zit ik z'n site door te kijken, kom ik een aantal spandoeken ed. tegen. Onder features vind je ze.
Lovelight vind ik voor zo ver dat ik het gehoord heb, nog niet zo veel hebben. Maar dat vond ik van Rudebox in het begin ook.quote:Op zaterdag 30 september 2006 01:18 schreef superhaagie het volgende:
[..]
Ja, ik zag t ook... wel grappig al die tekstensommigen slaan nergens op maar goed...
Wat vind je van Lovelight?
Ahh die gaan we dus zeker bestellenquote:Op zaterdag 30 september 2006 20:10 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Lovelight vind ik voor zo ver dat ik het gehoord heb, nog niet zo veel hebben. Maar dat vond ik van Rudebox in het begin ook.
En wat vind ik in mijn mailbox:
Rudebox (Special Edition CD)Rudebox (04.44) Viva Life On Mars (04.51) Lovelight (04.02) King Of The Bongo (04.48) She's Madonna (04.16) Keep On (04.19) Good Doctor (03.16) The Actor (04.06) Never Touch That Switch (02.47) Louise (04.46) We're The Pet Shop Boys (04.57) Burslem Normals (03.50) Kiss Me (03.16) The 80's (04.18) The 90's (05.34) Summertime (05.41)
Format: CD & DVD
Release Date: 23/10/06
Rudebox The Album - Pre-order Your Copy Now
The album isn't out until 23rd October, but we don't like to make you wait. Visit the Shop now where you can pre-order your copy. Choose from the CD or, if you really want something special, the extremely limited Special Edition CD. This version includes the 16-track CD along with a fantastic DVD featuring the Close Encounters tour documentary, We Are Not Alone, and a hot-of-the-press live performance of Rudebox, filmed at Leeds' Roundhay Park. Hurry to get your copy before it's sold out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |