Ook bezoek ik wle een seen sauna, zwembad, sportvereniging of douche in een groep. Soms krijg je commentaar, positief of negatief.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
quote:De hele dag jeuk aan je zak?
Op maandag 24 december 2001 21:50 schreef Nielsh26 het volgende:
....... bla...........
Wat zijn jullie ervaringen hiermee?
Rolling On Floor Laughing My Hairy Ass Off
* ernems_menneke scheert al 5 jaar zn zooi
opzich valt dat jeuken best mee.. kwestie van bijhouden
quote:misschien ziet ie door het bos de boom niet meer
Op maandag 24 december 2001 22:25 schreef Crispy1 het volgende:
Uhh ik zie het nut er niet van in? Vind je het mooi, nou have fun dan!
quote:tis heel erg HACCP
Op maandag 24 december 2001 22:25 schreef Crispy1 het volgende:
Uhh ik zie het nut er niet van in? Vind je het mooi, nou have fun dan!
quote:Hazzard Analyses Critical Control point?
Op maandag 24 december 2001 22:53 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
tis heel erg HACCP
quote:you got it babe
Op maandag 24 december 2001 23:00 schreef Imi het volgende:[..]
Hazzard Analyses Critical Control point?
quote:Tanks.
Op maandag 24 december 2001 23:10 schreef ernems_menneke het volgende:[..]
you got it babe
Waar ik eigenlijk naar opzoek was is hoe jullie omgeving er op reageerd, en dat sommige mensen het vinden jeuken, ja dat is me wel duidelijk geworden.
Ik werdt er laatst op aangesproken in een sportvereniging. Niet negatief opzich, maar het overviel me wel een beetje.
Dus als je reageren wil, graag, een onzinnige reactie, ach sla het voor een keer is over, er zijn al genoeg topics gevuld met smilies en andere onzinnige opmerkingen die niets met het topic zelf te maken hebben, dat origineel zijn in de opmerkingen ook niet echt meer mogelijk is.
ik scheer al 5 jaar mn schaamhaar, begon met een idee van m'n toenmalige vriend die dat wel "geil" vond, inmiddels is t gewoon routine
M'n omgeving.. sja tot nu toe zijn er weinigen die het weten, alleen een paar vrienden, kwam eik doordat we waren wezen zwemmen en blahblahblah, en die reageerde er wel positief over
Wat dat jeuken betreft.. ik heb er zelf geen last van, regelmatig bijhouden en je voelt niks
De meeste mannen die ik ken vinden een gladgeschoren vrouw juist wel prachtig, maar moeten er vooral niet aan denken om zichzelf (beneden halsniveau) te scheren.....
Mannelijke hypocrisie of 'machismo' misschien? Of misschien bang om voor 'verwijfd' te worden uitgemaakt? Of - erger nog - misschien wel bang om voor homo te worden uitgemaakt?
Ik weet 't niet, maar er zit bij veel mannen op dit gebied wel iets 'scheef' in ieder geval!
Voor mezelf kan ik zeggen dat ik een lekker glad mannenlijf best wel kan waarderen hoor!
* Marieke.J scheert zichzelf ook met grote regelmaat
Ik heb verder geen vooroordelen jegens mannen die zich wel scheren hoor..
quote:in topiques ook niet want er zijn er al ettelijke over het scheren van schaamharen, gecombineerd met de topiques over douchen in groepsverband wat bij mannen niet erg geliefd is, kun je er op je vingers natellen dat mannen geen commentaar krijgen op hun kaal geschoren zakie.
Op dinsdag 25 december 2001 17:49 schreef Nielsh26 het volgende:
Dus als je reageren wil, graag, een onzinnige reactie, ach sla het voor een keer is over, er zijn al genoeg topics gevuld met smilies en andere onzinnige opmerkingen die niets met het topic zelf te maken hebben, dat origineel zijn in de opmerkingen ook niet echt meer mogelijk is.
Als iemand er een opmerking over maakt, dan zegt dat vaak meer over die persoon dan over jou.
quote:wat zegt dat dan over die persoon? Dat ie lef genoeg heeft om toe te geven dat ie naar iemand anders zijn leuter heeft gekeken?
Op woensdag 26 december 2001 01:52 schreef fender05 het volgende:
Als iemand er een opmerking over maakt, dan zegt dat vaak meer over die persoon dan over jou.
quote:Nee Herald, hiermee bedoel ik dat als anderen opmerkingen maken over bijv. het scheren van je schaamhaar dit dan doen vanuit hun eigen belevingswereld, en dat jezelf van zoiets dus gewoon niets aan moet trekken.
Op woensdag 26 december 2001 01:55 schreef Herald het volgende:[..]
wat zegt dat dan over die persoon? Dat ie lef genoeg heeft om toe te geven dat ie naar iemand anders zijn leuter heeft gekeken?
quote:Homo!
Op woensdag 26 december 2001 01:55 schreef Herald het volgende:[..]
wat zegt dat dan over die persoon? Dat ie lef genoeg heeft om toe te geven dat ie naar iemand anders zijn leuter heeft gekeken?
quote:
Op woensdag 26 december 2001 10:05 schreef X-Ray het volgende:[..]
Homo!
bij mijn partner verwacht ik ook geen kale boel, maar wel dat ie het een beetje bijhoud.
toont dan toch wel op wat lichamelijke verzorging van zijn kant.
en dat vinden wij vrouwen wel een fris idee.
en wat de rest van nederland doet, moeten hun weten.
besef je wel dat als je een zwembad in duikt en het is leeg als je boven lucht komt happen, dat het tijd word om een scheermesje te gaan kopen.
Degene die het weten vonden het een beetje vaag maar dat boeit me niet echt veel,als ik het maar prettig vind niet?
en net als meerdere fokkers al zeiden ik vind het oa een teken dat je je eigen lichaam "bijhoudt".
Vandaar ik ben er weleens over begonnen met vrienden en in het begin zeggen ze allemaal "die's gek!" maar als je er verder over doorgaat blijken een hoop mensen het af te scheren....
En degene met de ruigste stoppels moet verplicht in de weer met een cirkelzaag, onder het oog van een webcam. Dat levert nog eens leuke fokmomenten op.
Sorry voor mijn niet serieuze antwoord maar kom nou toch!
Scheer je,
weg Helga
quote:*gniffel*
Op zaterdag 29 december 2001 01:57 schreef Helga het volgende:
Ik denk dat je een wedstrijd moet houden, Niels26! En wie het gladst is mag op kosten van de anderen een nacht door brengen met een dame of heer naar keuze.En degene met de ruigste stoppels moet verplicht in de weer met een cirkelzaag, onder het oog van een webcam. Dat levert nog eens leuke fokmomenten op.
Sorry voor mijn niet serieuze antwoord maar kom nou toch!
Scheer je,
weg Helga
maaruh Netjes bijhouden is wel zo verzorgd..helemaal kaal..brrrr.. beetje kort.. paar mm.. best.. maaruh te kort lijk je net zo'n baby ofzo.. ieuw..
quote:detail; als je boven lucht komt happen is er blijkbaar toch nog water in het zwembad
Op woensdag 26 december 2001 14:54 schreef Petra-tje het volgende:besef je wel dat als je een zwembad in duikt en het is leeg als je boven lucht komt happen, dat het tijd word om een scheermesje te gaan kopen.
Ik scheer het meeste weg, maar laat wat zitten anders is het net een pinguin zonder vachtje (ofzo )
Bedoel.. is tog je eigen keuze of je het wilt scheren of niet ?.. mannen (of vrouwen wat dat betreft..) die een opmerking maken (in negatieve zin dan..) weten gewoon niet hoe ze moeten reageren, omdat hen nooit is uitgelegd dat scheren daar helemaal niet vreemd is.. (geloof dat islamitische jongens dat al heel lang doen ?? kan ook niet waar zijn hoor..)
Ik ben me gaan scheren, omdat een vriendin van me zei dat het veel mooier was.. Had altijd al een idee om het een keer te doen.. was er alleen nooit van gekomen.. maar nu ik het gedaan heb.. ben ik er wel blij mee.. Eerlijk gezegt voel je het wel tijdens de sex (jajaja.. sommige voelen niks..)
Vrienden van mij weten het van mij ook.. een paar hebben het geprobeert en vonden het niks.. ook goed..
Dus als je je scheert en iemand zegt er wat van.. laat ze lekker lullen..
Martijn..
we zullen zien
Wat anderen ervan denken maakt mij ook niets uit. Ik voel me hier het best bij. Dan is het toch goed?
quote:smoothy!
Als je alles wegscheert, waar hou je dan op? Bij je navel? Bij je borsthaar? Bij je dijen? Bij je knieen?
Ik scheer me ook af en toe, eerste keer was alleen niet zon succes.. begon te jeuken als een gek.. 2de keer ging beter.. en het is nou normaal geworden
quote:Recentelijk is mijn interesse ook gewekt door een goede vriendin van me. Ik maak me alleen "zorgen" om het bijhouden ervan. Nu werk ik het daar beneden bij natuurlijk en vermoed ik dat ik als ik het kaalscheer wel elke dag kan scheren.
Op vrijdag 04 januari 2002 12:29 schreef Phreak het volgende:
Ik ben me gaan scheren, omdat een vriendin van me zei dat het veel mooier was.. Had altijd al een idee om het een keer te doen.. was er alleen nooit van gekomen.. maar nu ik het gedaan heb.. ben ik er wel blij mee.. Eerlijk gezegt voel je het wel tijdens de sex (jajaja.. sommige voelen niks..)Vrienden van mij weten het van mij ook.. een paar hebben het geprobeert en vonden het niks.. ook goed..
quote:Geef eens een reden waarom niet ???
Op zaterdag 05 januari 2002 14:27 schreef shitter het volgende:
waarom zou je dat in vredesnaam doen????
quote:Scherp scheermesje en met de haren mee scheren.. niet tegen de haren in....
Op zondag 06 januari 2002 18:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn er bepaalde scheertechnieken, die die bultje en irritatieplekken kunnen voorkomen?
Das mijn techniek.. werkt prima..
quote:Ah! Juist!
Op maandag 07 januari 2002 13:26 schreef Phreak het volgende:niet tegen de haren in....
quote:helemaal mee eens
Op zondag 06 januari 2002 20:43 schreef Saskiaa het volgende:
Ik vind het heerlijk als mijn hubbie zich kaal scheert...mmm...Ik scheer me zelf op een streepje na ook kaal. Lekker zacht en hygienisch. En jeuk? Kwestie van bijhouden! Ik kan het iedereen aanraden!
quote:Ze bedoelt denk ik leeg kwa mensen, niet kwa water
Op dinsdag 01 januari 2002 18:56 schreef Tranceptor het volgende:[..]
detail; als je boven lucht komt happen is er blijkbaar toch nog water in het zwembad
Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.
quote:zo doe ik het zelf ook altijd, werkt prima en ik heb geen last van jeuk
Op zondag 20 januari 2002 02:56 schreef Kyori het volgende:
Ik heb er nog nooit negatieve reacties op gehad.Voor de mensen die het graag ook eens willen proberen: eerst met de tondeuse op de laagste stand en daarna met een scheermes - werkt echt super.
'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.
P.
quote:Ik denk en voel al bijna AUW. Harsen. Hmmm mij niet gezien
Op maandag 21 januari 2002 11:59 schreef Pagan het volgende:
Hars roeleert'k Heb me vroeger altijd geschoren, geenenkel probleem als je het maar geregeld doet. Thans scheer ik alleen hetgeen door een cockring past, de rest hars ik. GEWELDIG, geen stoppeltjes meer, de haren die weer opkomen zijn veel zachter, en op de lange termijn loopt de haargroei zelfs terug. Het doet heel even pijs, maar het resultaat is super. Eén keer per drie a vier weken ff afzien, en verder geen omkijken naar.
En de medesaunabezoekers? Laat maar kijken, je komt het steeds meer tegen.P.
Gewoon met een scheermesje waar je normaal ook je gezicht mee scheert, zo lang je de boel goed strak en glad houd gaat het prefect..
Het enige minpuntje is dat als de haartjes net weer aan beginnen te groeien is dat ze dan in je been enzo gaan steken en dat kan af en toe best vervelend zijn maar dat is na een paar dagen ook weer voorbij.
Het is weer tijd om het scheermes te hand te nemen
ZOu het alleen niet doen as jullie van te voren mot hebben gehad
quote:Is ook heel stoer, neem maar van mij aan!
Op zaterdag 19 januari 2002 23:14 schreef MasterDisaster het volgende:
Lijkt me ook wel stoer helemaal kaal van onder
Zag er wel strak uit vond ik... Alleen 2 probleempjes:
-Na een tijdje groeiden weer van die kleine haartjes die zwaarder zijn geworden, waardoor het jeukte als ik normaal liep
- Ben vergeten after-shave op te doen
.... imagine that.
tjsa.. nu kort ik het zo af en toe bij.
Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?
quote:Als de haartjes ongeveer 1 centimeter lang zijn kun je ze weer harsen, gemiddeld 1x per maand. Voordeel is ook dat de haren zachter terugkomen en na verloop van tijd neemt de haargroei steeds meer af.
Op dinsdag 22 januari 2002 23:34 schreef eGo2k het volgende:
Maar zeg.. dat harsen he?... Hoeveel keer in de per err... maand zul je het moeten doen om het daar ondering een beetje netjes te houden?... Waar haal ik dat spul?
Suc6
P.
quote:Ik weet wel dat mijn vriendin gewoon op d'r hurken gaat zitten, dan gaat het perfect.
Op vrijdag 25 januari 2002 13:17 schreef PW1979 het volgende:
Vraagje. Hoe doen vrouwen dat eigenlijk? Kijk op de onderbuik begrijp ik het wel. Maar hoe doe je het bij de schaamlippen (in de buurt)?
T.
De jeuk is niet zo'n probleem en gaat wel weg, daarnaast gebruik ik vocht inbrengende creme (Nivea) en dat scheelt enorm en houd de boel mooi glad en soepel.
quote:
Op maandag 04 februari 2002 10:43 schreef Fliepke het volgende:
Toch vraag ik me af hoe de mensen hier hun haren van zak afscheren, niet dat ik het heb geprobeerd, maar ik kan me een situatie voorstellen dat het een beetje fout gaat en dan is het toch wel effe huilen... het is toch immers geen rechte gladde huid bij je zak.
Eerste keer? even bij knippen en voorzichtig scheren, dus niet Rats rats zoals in het gezicht, maar soepel scheren zonder echt druk op het mesje te zetten....neem vooral de tijd hiervoor....
....want 25 pleisters op je leuter en ballen is geen gezicht.
quote:Nou moet ik zeggen het voor ogen komen van een arts voor mij geen enkel probleem is. en voor hem dat het zaakje geschoren is ook niet.
Op dinsdag 22 januari 2002 16:37 schreef MasterDisaster het volgende:
Van af welke leeftijd scheren jullie al dan
Lijkt me een beetje lullig om voor de dokter testaan met kale zaakje
heb twee keer meegemaakt met kleinste standje dat ik me sneed in m'n zak, en dat is niet tof, dus daar kijk ik altijd uit
Dus nou helemaal kaal, ik vind het a. geil om te doen (tja) b. mn vriendin heeft geen haartjes in dr mond () c. tis lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |