Maargoed aan allen, ook al begon dit topic als een 'wat moet ik meenemen' topic, die uiteindelijk deel uit willen maken van the ESIT (Elite Scientific Investigation Team)
![]()
ik wil geen boeh-ah types.
Wat bedoel ik daarmee? het is ok als je een natuurlijke behoudendheid hebt tegenover eventuele onverwachte dingen, maar ben je een type dat al schrikt als je broer de badkamer uitkomt (alhoewel ik dan ook diep shocked zou zijn maargoed), terwijl je het niet verwacht, dan kun je het vakje ongeschikt aankruizen....
Waarom? Ik wil feiten, bewijzen en opnames, het is nie de bedoeling dat we elkaar aan het schrikken maken, dat beïnvloedt de documentaire(S) negatief. Dus gezonde interesse en zelfs een stapje verder is gewenst, maar ben je erg bang en schrikkerig, wacht dan gewoon fijn veilig hier het resultaat af.
Ik ben absoluut niet bang, maar wel overtuigd van wat ik ga vinden, en ook al werk ik in de mediasector ik ben er niet op uit om blair witch 3 te maken. Kijk lukt het niet kan dat altijd nog
![]()
Dus meld je alleen aan voor de restaurant/groep aan als je genoeg lef hebt om te beseffen dat er meer is en niet weg te rennen als je daar bewijs van ziet/hoort.