Ik zag Neelie zo voor me, maar wist haar naam niet meer.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:56 schreef Soempie het volgende:
vosje 505 +1
sorrie voor m'n geklooi met de vraag.
Maar dart had smit kroes niet en peys wel, dus toch maar naar vosje![]()
sorry, moest ff voor de kids zorgen...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:36 schreef macondo het volgende:
Duurt te lang, gegoogled en het is inderdaad the Boss met Born to run!
Dartfanaat +1
I wish... dat zou ik wensenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
dan snap ik de 'I Wish' niet![]()
volgens mij is het nog goed ook
dat snap ik...quote:
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:28 schreef dartfanaat het volgende:
Zit helemaal fout te denken
Ik wilde het verhaal wel wat uitgebreider eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:37 schreef Oxyligen het volgende:
Iets met roven van Sabijnse maagden imo. (schilderij van David?)
Geen probleem. Wat was het verhaall?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik wilde het verhaal wel wat uitgebreider eigenlijk.
Het is inderdaad van Jacques Louis David.
Maargoed, nieuwe vraag staat er, sorrie.
Stierenvechten.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:41 schreef slaveloos het volgende:
wat was de favoriete "sport" van Pablo Picasso
deed ie waarschijnlijk ook graagquote:
Oxyligen +1quote:
les demoiselles d'avignon hequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:43 schreef slaveloos het volgende:
[..]
deed ie waarschijnlijk ook graag, maar ik bedoel passief
ja, maar dat noem ik toch meer een hoby dan en sportquote:
't is maar net hoe fanatiek je bentquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:50 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ja, maar dat noem ik toch meer een hoby dan en sport![]()
Haha, had ik heel niet gezien. Dacht origineel te zijnquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef Soempie het volgende:
curie
weer te laat
geen nobelprijsvragen meer vandaag hoor![]()
Berkery +1quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:51 schreef Berkery het volgende:
Egon Krenz?
Ik zal eens kijken, mijn vriendin heeft t er al langer over dat ik eens moet gaan sporten, ik zal eens een balletje opgooienquote:
Die naam onthoud ik doordat Kees van Kooten ooit riep dat het een anagram is van 'Zoenkreng'quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:52 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Berkery +1
keurig hoor, zelfs de voornaam erbij!
Begrijp ik je goed dat de eerste vraag die morgen (dus ook direct na 12) gesteld wordt, ook een Nobelprijs-vraag mag zijn?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:48 schreef Soempie het volgende:
curie
weer te laat
geen nobelprijsvragen meer vandaag hoor![]()
1 per week lijkt me voldoendequote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Begrijp ik je goed dat de eerste vraag die morgen (dus ook direct na 12) gesteld wordt, ook een Nobelprijs-vraag mag zijn?
Ook als die week op zaterdag begint?quote:
Ik ben er pas na het weekend weer, dus als je hem morgen stelt vind ik 't primaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:57 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ook als die week op zaterdag begint?
Sorry, kon het niet laten
Nee joh, ik geinde maar wat.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:58 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben er pas na het weekend weer, dus als je hem morgen stelt vind ik 't prima![]()
mooi he, de werking van het geheugen is echt schitterendquote:Op vrijdag 28 juli 2006 12:54 schreef Berkery het volgende:
[..]
Die naam onthoud ik doordat Kees van Kooten ooit riep dat het een anagram is van 'Zoenkreng'![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:03 schreef dartfanaat het volgende:
Churchill![]()
Koningin Elizabeth (niet volledig)
Die ook jaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Soempie het volgende:
en als er een foute tussen zit: shakespeare![]()
shit,quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef dartfanaat het volgende:
Koningin Elizabeth II
Zo heb je er wel 5.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:04 schreef Soempie het volgende:
en als er een foute tussen zit: shakespeare![]()
Nee, Brunel zit er wel in maar ik kwam maar tot 4 namenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef Soempie het volgende:
en brunel niet? want dat zei maybach..en dan heeft hij gelijk![]()
Ja maar hij noemde er maar drie, ik vroeg er vijf.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:06 schreef Soempie het volgende:
en brunel niet? want dat zei maybach..en dan heeft hij gelijk![]()
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:08 schreef Soempie het volgende:
in de OP staat: wie het antwoord volledig maakt..maargoed, maakt mij niet uit
eigenlijk vind ik dat hij dus het puntje moet krijgen..toch wel
dankjequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:11 schreef Maybach het volgende:
[..]
Das lief, maar ik had zelf die regel ook niet gelezen hoor, dus laat het maar gewoon zo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:20 schreef Oxyligen het volgende:
Freek de Jonge??
Tot later Soempiequote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:27 schreef Soempie het volgende:
ik moet weg. Ik stel voor dat iemand anders een vraag stelt.![]()
antwoord was Rawie, Jean Pierre
quote:Gedicht bij mijn vijftigste verjaardag
God, wat is het leven prachtig
Nog dertig jaar dan ben ik tachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |