abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42019808
quote:
Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef dahei het volgende:

[..]

Niet om lullig te doen, maar dat is toch geen redelijke vergelijking? Je krijgt immers gewoon korting op je motor in de vorm van een hogere inruilprijs. De motor die je nu gaat kopen is toch ook goedkoper bij een particulier als bij een bedrijf?
Dit lijkt een beetje op "van twee walletjes willen eten"... Aan de andere kant: Je kunt het proberen!
Succes maar weer!
Da's niet waar, ik kreeg juist een hele lage prijs want volgens de verkoper stonden ze niet om een Thundercat te springen ivm vraag etc etc etc...
Ik weet dat het een verkooppraatje is maar dan nog... En zoals al eerder gezegd, is het een vraagprijs en kan is de kopende partij altijd beter uit voor deze prachtige en goed onderhouden Thundercat..

Dus van 2 walletjes is absoluut geen sprake...
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  vrijdag 22 september 2006 @ 00:11:32 #42
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_42035086
Dit is ook absoluut geen absurde prijs voor een thundercat hoor

http://www.marktplaats.nl(...)Bl1%3A678%3Bl2%3A710
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_42039596
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef Catch22- het volgende:
Dit is ook absoluut geen absurde prijs voor een thundercat hoor

http://www.marktplaats.nl(...)Bl1%3A678%3Bl2%3A710
Is dit sarcastisch bedoeld?
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  vrijdag 22 september 2006 @ 18:42:21 #44
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_42053387
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 09:28 schreef Dengaman het volgende:

[..]

Is dit sarcastisch bedoeld?
Nee hoor
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_42056332
Dan heb ik een prijsupdate !

3250,- vaste Prijs
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
pi_42063206
Toch een Kick elisaB,

Want hij moet weg vandaar ook deze drastische prijsupdate
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:07:41 #47
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_42067918
als ik 3 rooitjes had liggen, had ik hem van je gekocht
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  zaterdag 23 september 2006 @ 02:11:06 #48
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42067977
Dagje dicht want jij blijft bezig met meerdere kicks per dag (zie ook de vorige pagina).

En weer open

[ Bericht 39% gewijzigd door ElisaB op 24-09-2006 02:31:17 ]
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_42091493
Thanx ElisaB
Lach, en de hele wereld lacht met je mee; snurk en je slaapt alleen...
[img]http://mypsn.eu.playstation.com/psn/profile/Dengaman.png[/img]
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:37:54 #50
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_42142787
Mooi ding. Ik ben een beetje aan het schipperen met de ruimte hier en daar hangt vanaf wat ik ga kopen. Ik hou hem iig even in de gaten.
Vampire Romance O+
  dinsdag 26 september 2006 @ 15:53:18 #51
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_42143242
Ik zal het dit topic aan mijn broertje laten zien als ie in het weekend thuis is . Als ie interesse heeft hoor je het wel, anders hoor je niets .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_42143493
Misschien meer succes op marktplaats of trader?
ooit kom ik aan die 1000 pk :)
pi_42146231
Wellicht ook nog even op MF, maar dat zal TS zelf al wel bedacht hebben...
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
pi_53571227
al verkocht?

pi_53571329
tvp
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:38:42 #56
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_53611181
topickick na een jaar
Stuur TS maar een PM...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 1 oktober 2007 @ 10:38:44 #57
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_53611182
Filter ingesteld
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')