Da's niet waar, ik kreeg juist een hele lage prijs want volgens de verkoper stonden ze niet om een Thundercat te springen ivm vraag etc etc etc...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef dahei het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar dat is toch geen redelijke vergelijking? Je krijgt immers gewoon korting op je motor in de vorm van een hogere inruilprijs. De motor die je nu gaat kopen is toch ook goedkoper bij een particulier als bij een bedrijf?
Dit lijkt een beetje op "van twee walletjes willen eten"... Aan de andere kant: Je kunt het proberen!
Succes maar weer!
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef Catch22- het volgende:
Dit is ook absoluut geen absurde prijs voor een thundercat hoor
http://www.marktplaats.nl(...)Bl1%3A678%3Bl2%3A710
Nee hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |