Dit is mijn bike... Ook op de foto...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 10:21 schreef dahei het volgende:
Is dit ook de echte foto van de motor of is heb je er één gejat van het Net?
De meeste mensen hebben geen traanplaat in hun kelder liggen
Nog steeds geen foto's !quote:Op donderdag 7 september 2006 13:51 schreef Dengaman het volgende:
Nog steeds te koop !
En het klopt wat je zegt, voor een paar honderd euro meer heb je een nieuwere... Maar geloof me, niet in de staat waarin deze verkeerd...quote:Op donderdag 7 september 2006 18:08 schreef Fendy het volgende:
Mooie fiets! Inderdaad beetje hoge prijs, maar als ie echt zo mooi is...
-edit-
Overigens heb je voor een paar honderd euro meer een 2000-2001...
Misschien handig om effies te vermelden wat voor merk/type banden erop zitten...
zelf ben ik overigens al voorzien, dus geen interesse
En zo ist maar net... Vriendin is er namelijk ook niet zo blij mee dat ie weg gaat, en vooral voor datgene wat er terug zou moeten gaan komen hahahaquote:Op dinsdag 12 september 2006 14:21 schreef Sinat het volgende:
Mooie fiets, weinig kilometers en vergeleken met Belgie een mooie prijs. Zelf vind ik de Thundercat de ideale combinatie tussen sport en toer. Ideaal om even lekker te racen, maar toch nog instaat zijn lekker te toeren en bagage mee te nemen achter op de buddysit.
Niet om lullig te doen, maar dat is toch geen redelijke vergelijking? Je krijgt immers gewoon korting op je motor in de vorm van een hogere inruilprijs. De motor die je nu gaat kopen is toch ook goedkoper bij een particulier als bij een bedrijf?quote:Op woensdag 20 september 2006 11:14 schreef Dengaman het volgende:
Nee dat is dus het probleem, de motor die ik heb gezien is ook particulier te koop... En bij m'n dealer krijg ik als ik daar een motor weer koop 3750,- en als ik 'm alleen aan 'm verkoop wil ie 'm niet hebben...
Dus daarom is die 3750,- ook een vraagprijs...
Da's niet waar, ik kreeg juist een hele lage prijs want volgens de verkoper stonden ze niet om een Thundercat te springen ivm vraag etc etc etc...quote:Op donderdag 21 september 2006 16:00 schreef dahei het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar dat is toch geen redelijke vergelijking? Je krijgt immers gewoon korting op je motor in de vorm van een hogere inruilprijs. De motor die je nu gaat kopen is toch ook goedkoper bij een particulier als bij een bedrijf?
Dit lijkt een beetje op "van twee walletjes willen eten"... Aan de andere kant: Je kunt het proberen!
Succes maar weer!
Is dit sarcastisch bedoeld?quote:Op vrijdag 22 september 2006 00:11 schreef Catch22- het volgende:
Dit is ook absoluut geen absurde prijs voor een thundercat hoor
http://www.marktplaats.nl(...)Bl1%3A678%3Bl2%3A710
Nee hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |