quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:48 schreef DaMart het volgende:
Iedereen die gaat slapen: welterusten!
[afbeelding]
* moemoe wijst naar haar sigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:48 schreef SolidasRock het volgende:
Alleen maar kusje en doei![]()
Ik verwacht op zijn minst een overdreven postje met veel smileys en dat je van iedereen houdt en hoopt dat ze lekker dromen....
Maar ja...
Ik ga meequote:
ik ookquote:Op zondag 3 september 2006 04:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
Slaap lekker straks. Ik ben weg.![]()
![]()
Ik ben geen ONZ-modquote:Op zondag 3 september 2006 04:16 schreef Wojworshebn het volgende:
Doe dicht dan godverdomme. Dit is bagger van de schoonste sloot!!
ik vind em wel leukquote:Op zondag 3 september 2006 04:16 schreef Wojworshebn het volgende:
Doe dicht dan godverdomme. Dit is bagger van de schoonste sloot!!
quote:
ey morwenquote:Op zondag 3 september 2006 04:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
Waar komen jullie toch vandaan?
Waar de smurfenhuisjes staan![]()
Garpje, die Bio toch, komt nooit meer goed![]()
Ik ga nog niet overigens, ben nog fris ende fruitig![]()
Nope, maar wij hebben een telepatische band dus dat gaat automatischquote:Op zondag 3 september 2006 04:23 schreef remlof het volgende:
[..]
ey morwenhad ik je al aanbeden vanavond?
Maar neuken, ho maarquote:Op zondag 3 september 2006 04:26 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nope, maar wij hebben een telepatische band dus dat gaat automatisch![]()
Uhuquote:
Ik ben best verlegenquote:Op zondag 3 september 2006 04:41 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ook, maar vooralsnog geen morwen
Jij wel jaquote:
quote:Op maandag 4 september 2006 04:09 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Yeah right, tot over anderhalf uur.
Ik ook, maar ik kan het wel hoorquote:Op maandag 4 september 2006 04:14 schreef Thieske het volgende:
Ik probeer ook al 2 uur naar bed te gaan. Het wil niet lukken.
Het is 2 meter lopen, maar ik krijg de afstand tot m'n bed maar niet overbrugdquote:Op maandag 4 september 2006 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wil ook gaan slapen, maar ik zit met een soort van magneet vast op deze stoel.![]()
Ja, als ik naar bed wil gaan val ik eerder in slaap dan dat ik de computer uit moet doen.quote:Op maandag 4 september 2006 04:15 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik wil ook gaan slapen, maar ik zit met een soort van magneet vast op deze stoel.![]()
Ik zit hier op minder dan 50 CM van me bedquote:Op maandag 4 september 2006 04:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Het is 2 meter lopen, maar ik krijg de afstand tot m'n bed maar niet overbrugd
Jij zei een uur geleden al in een ander topic dat je ging slapen, ik ben blij ieder geval dat ik niet de enige addict ben hier.quote:
Ik draai me nu om, kijk naar me bed, en denk bij mezelf, wtf ik wil nog helemaal niet slapen, en ineens is het 07:00 uur.quote:Op maandag 4 september 2006 04:17 schreef Thieske het volgende:
Het is 2 meter lopen, maar ik krijg de afstand tot m'n bed maar niet overbrugd
Ach jaquote:Op maandag 4 september 2006 04:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Jij zei een uur geleden al in een ander topic dat je ging slapen, ik ben blij ieder geval dat ik niet de enige addict ben hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |