Kijk eens naar de TTquote:Op maandag 4 september 2006 02:48 schreef admiraal_anaal het volgende:
mijn eigen topic waar iedereen lieve dingen over mij gaat schrijven
![]()
Hoeveel iedereen van mij houd en mij absoluut waarderen![]()
Het mag onderhand wel ja.quote:Op maandag 4 september 2006 02:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Wanneer gaan ze ONZIN TopTipTopic! weer eens bijwerken, hij staat er nog niet bij.![]()
Kijk naar de TTquote:Op maandag 4 september 2006 02:52 schreef Zaeqomqommer het volgende:
Hoe tof Litso ook is, dit is wel een erg sneu naamtopic.
ja, neucken?quote:Op maandag 4 september 2006 02:46 schreef Thieske het volgende:
[..]
Jij bent van het type, als ik iets doe, doe ik 't goed?
Ho, ho, ho, dit is echt een TTT hoor!quote:Op maandag 4 september 2006 02:54 schreef admiraal_anaal het volgende:
Nu heeft litso eindelijk die banaan uit ze oor weggehaald, nu die al die onzinberichtjes verwijderen tot hier en dan kunnen we weer clean beginnen
50 euro.quote:Op maandag 4 september 2006 02:53 schreef Mario-Hanna het volgende:
[..]
ja, neucken?
( sorry maar ik moest er even over nadenken, maar dan heb je ook wat!)
Voor een tientje mag je de onderkant van m'n voeten likken.quote:Op maandag 4 september 2006 02:58 schreef Mario-Hanna het volgende:
[..]
eerst even in je feauteau book checken
ps. voor een tientje alleen de onderkant ?!!?!
Tja, het is graag of niet. Nu zal ik je autoradio moeten jatten om m'n alcoholverslaving te bekostigen.quote:Op maandag 4 september 2006 03:01 schreef Mario-Hanna het volgende:
[..]
lamaa, je lijkt op meneer foppe en die vinnik eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |