We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Nega het volgende:
Rode Ster, kom op, waar praten we over, alsof dat de Europese top is, die hebben misschien 1x Cl gespeeld. Waar is jullie vertrouwen in Ajax, laat RSB bang voor ons zijn, niet wij voor hen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maccabi Tel-Aviv,Hapoel Haifa, het is allemaal één pot nat....
Dacht ik al, maar ik dacht, nah, heel misschien wel 1 keer, maar alsnog.. lees die zin nog is: clubs zoals die moeten Ons Aller Ajax vrezen... niet andersom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben nog nooit CL gespeeld...
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
Je hoeft toch ook niet naar elke wedstrijd, en uit, krappe winst of gelijk, thuis, Knallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iig![]()
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
yup.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?
Ik heb het even opgezocht:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had het over die vriendschappelijke wedstrijd + randzaken
Ok, dus ik vat het even samen:quote:Rellen met Ajax supporters in Luik 30/07
Bron: www.nos.nl
Onder invloed van drank en drugs hebben honderden Nederlandse hooligans zaterdagavond in Luik rond de oefenwedstrijd Standard Luik - Ajax (0-4) een ware veldslag geleverd met de politie en aanhangers van de Belgische club. Er waren negentien gewonden, van wie een Nederlander ernstig gewond in een Luiks ziekenhuis ligt. De politie arresteerde geen Ajax-aanhangers, zo heeft een woordvoerder van de dienst DOCC van de Rijkswacht laten weten. Zij richtte zich vooral op de veiligheid in het stadion.
De meeste slachtoffers zijn Belgen. Tijdens de wedstrijd werden vier suppoosten ernstig mishandeld in het vak met de Ajax-aanhangers. Van de negentien gewonden moesten er tien voor behandeling naar het ziekenhuis. Zij konden zaterdagavond alweer naar huis. Acht slachtoffers werden rond het stadion verzorgd. Een Nederlandse man ligt met een zware hoofdfractuur in het universiteitsziekenhuis van Luik. Hij raakte in coma, maar was zondagmiddag buiten levensgevaar.
Verder zijn twee café's rond het stadion totaal vernield door de Nederlandse hooligans. Ze moeten voorlopig de deuren sluiten. Verder zijn talloze auto's vernield, terwijl in het centrum van Luik ook terrasstoelen en ruiten werden vernield. Volgens stadionmanager Blondieux is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. "Het was angstaanjagend wat er is gebeurd, de meeste hooligans waren onder invloed van drank en drugs en waren zo agressief."
De calamiteiten in en rond het stadion zijn vastgelegd door videocamera's. De banden worden opgestuurd naar het ministerie van Binnenlandse Zaken van zowel België als Nederland. In Luik waren zo'n 800 Nederlanders aanwezig, van wie een groot aantal hooligans. Doordat er vrije kaartverkoop was, konden 200 hooligans met een stadionverbod ook een kaartje kopen.
Portugese maffiaquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.
Tchite is idd vertrokken maar daar hebben ze vandaag Sa Pinto voor terug gehaald, dat had beroerder gekunt.
Feit is idd wel dat ze op CL gebied niet echt ervaren zijn maar met Standard kan het alle kanten op.
We kunnen ze makkelijk hebben danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:53 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht:
[..]
Ok, dus ik vat het even samen:
Ajax gaat naar België toe, is in de minderheid, en vecht tegen de aanhang van Luik EN tegen de politie.
Maar één Ajacied raakt gewond maar er zijn talloze Belgen die in het ziekenhuis liggen en de complete binnenstad wordt verbouwd, ondanks dat er politie op de been is
Toch worden er geen Ajacieden gearresteerd.
Zie ik een paar details over het hoofd of zijn die Belgen gewoon mietjes?![]()
Eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Welkequote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je een paar dingen over het hoofd ziet maar dat maakt verder niet uit.
12 uur iig, denk eurosport.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:54 schreef Nega het volgende:
Eigenlijk, we hebben het wel al over die clubs alsof er al geloot is, laten we morgen eigenlijk maar even afwachten, hoelaat was die nou morgen? Op NOS of Eurosport?
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.quote:
Praatjes.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het feit dat er op het moment dat de rellen begonnen er zeer weinig politie op de been was.
Ajax-supporters eerst uit het bezoekersvak stormde om de confrontatie met Standard te zoeken om vervolgens uit eigen wil weer terug ging uit angst voor de Standard supporters.
De meeste gewonde ajax-supporters waren waarvan 1 zwaargewonde.
De 2 verbouwde cafes geen supporterscafes waren oid en zo waren er nog wel meer dingetjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |