Rode Ster liever niet zegquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:37 schreef Nega het volgende:
Je kan beter vragen: wie willen jullie als tegenstander...
Nou, ik wil dus: Rode Ster Belgrado, Kopenhagen of FH Hafnarfjördur (alleen al om de reden hoe deze club uitgeproken gaat worden in Studio Sport, door Evert Ten Napel..)
Goeie aankoopquote:Gentenaar blijft problemen houden
Doelman Gentenaar lijkt nog allesbehalve genezen van zijn rugproblemen. Hij ontbrak vandaag zelfs op de elftalfoto oomdat hij volgens Ajax door zijn rug is gegaan. Door een stand-in te plaatsen zou hij alsnog op de foto worden toegevoegd.
Tegenstander van formaat, die toch te verslaan is, wat PSV kan, kunnen wij ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rode Ster liever niet zegDoe mij maar Austria Wien ofzo
of Maccabi Haifa.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:39 schreef koningdavid het volgende:
Standard lijkt mij ook prima, Belgen zijn leuk!
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aanquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
Rode Ster liever niet zegDoe mij maar Austria Wien ofzo
of Maccabi Haifa.
Ik ook, en die Belgen mogen van mij dan ook wel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aan
Dat enorm valt ook wel mee denk ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:44 schreef Jasza het volgende:
Rode Ster uit is lastig genoeg, Maccabi Haifa is een eitje want die spelen toch niet thuis in Israel danStandard is enorm verzwakt dus zou moeten lukke.
Gent in eigen huis met 6-0 afmakenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef DutchGooner het volgende:
Doe maar gelijk een herhaling van 2000 dan
Ik had het over die vriendschappelijke wedstrijd + randzakenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Gent in eigen huis met 6-0 afmaken![]()
Voor herhaling vatbaar.![]()
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:40 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Maccabi Haifa heb ik slechte herinneringen aan
Sterker nog, die hebben nog nooit CL gespeeld...quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Nega het volgende:
Rode Ster, kom op, waar praten we over, alsof dat de Europese top is, die hebben misschien 1x Cl gespeeld. Waar is jullie vertrouwen in Ajax, laat RSB bang voor ons zijn, niet wij voor hen.
Owuchi of hoe heet die knaapquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat enorm valt ook wel mee denk ik.
We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef Nega het volgende:
Rode Ster, kom op, waar praten we over, alsof dat de Europese top is, die hebben misschien 1x Cl gespeeld. Waar is jullie vertrouwen in Ajax, laat RSB bang voor ons zijn, niet wij voor hen.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maccabi Tel-Aviv,Hapoel Haifa, het is allemaal één pot nat....
Dacht ik al, maar ik dacht, nah, heel misschien wel 1 keer, maar alsnog.. lees die zin nog is: clubs zoals die moeten Ons Aller Ajax vrezen... niet andersom.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Sterker nog, die hebben nog nooit CL gespeeld...
Onyewu? Die blijft zeer waarschijnlijk, die is iig (nog) niet weg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
Je hoeft toch ook niet naar elke wedstrijd, en uit, krappe winst of gelijk, thuis, Knallen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
We winnen er wel van, maar toch dat uitduel is niet prettig. Daar ga ik sowieso niet heen dan iig![]()
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Owuchi of hoe heet die knaapTchite is ook weg natuurlijk, volgens mij nog wel een paar. Ze hebben dan wel wat spelers terug, maar het is toch een ploeg die niet echt ervaren is in de Champions League op Conceicao na dan.
yup.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mag Sa Pinto meedoen aan de voorronde CL? Ik denk het wel toch?
Ik heb het even opgezocht:quote:Op vrijdag 28 juli 2006 01:45 schreef DutchGooner het volgende:
Ik had het over die vriendschappelijke wedstrijd + randzaken
Ok, dus ik vat het even samen:quote:Rellen met Ajax supporters in Luik 30/07
Bron: www.nos.nl
Onder invloed van drank en drugs hebben honderden Nederlandse hooligans zaterdagavond in Luik rond de oefenwedstrijd Standard Luik - Ajax (0-4) een ware veldslag geleverd met de politie en aanhangers van de Belgische club. Er waren negentien gewonden, van wie een Nederlander ernstig gewond in een Luiks ziekenhuis ligt. De politie arresteerde geen Ajax-aanhangers, zo heeft een woordvoerder van de dienst DOCC van de Rijkswacht laten weten. Zij richtte zich vooral op de veiligheid in het stadion.
De meeste slachtoffers zijn Belgen. Tijdens de wedstrijd werden vier suppoosten ernstig mishandeld in het vak met de Ajax-aanhangers. Van de negentien gewonden moesten er tien voor behandeling naar het ziekenhuis. Zij konden zaterdagavond alweer naar huis. Acht slachtoffers werden rond het stadion verzorgd. Een Nederlandse man ligt met een zware hoofdfractuur in het universiteitsziekenhuis van Luik. Hij raakte in coma, maar was zondagmiddag buiten levensgevaar.
Verder zijn twee café's rond het stadion totaal vernield door de Nederlandse hooligans. Ze moeten voorlopig de deuren sluiten. Verder zijn talloze auto's vernield, terwijl in het centrum van Luik ook terrasstoelen en ruiten werden vernield. Volgens stadionmanager Blondieux is het een wonder dat er geen doden zijn gevallen. "Het was angstaanjagend wat er is gebeurd, de meeste hooligans waren onder invloed van drank en drugs en waren zo agressief."
De calamiteiten in en rond het stadion zijn vastgelegd door videocamera's. De banden worden opgestuurd naar het ministerie van Binnenlandse Zaken van zowel België als Nederland. In Luik waren zo'n 800 Nederlanders aanwezig, van wie een groot aantal hooligans. Doordat er vrije kaartverkoop was, konden 200 hooligans met een stadionverbod ook een kaartje kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |