Vervelend joh, is dit wel iets tijdelijks?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ame (met een streepje op de e) is een soort van fruitig alchol vrije wijnvervanger
en nee hoor heb geen laptop, ben alweer uit bed.....
[..]
zal maar de schuld aan de medicijnen geven....
[..]
Jawel alleen voetje kan niet tegen water(heb in bad ook altijd voet over de rand enzo....)
zo en nu weer even terug naar de bank, besloten nieuw pilletje in te nemen!
fijne avond meld me vast nog wel en anders morgen ofzo..... ligt er ook aan of ik nu weer bijwerkingen krijg

Mij jaag je niet zomaar weg hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:45 schreef Dromenvanger het volgende:
Jaag ik weer idereen weg? Of is iedereen weg

Heb ik je bang gemaakt dromenvangerquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zomaar weg hoor![]()
We hebben even lekker gegeten en buiten gezeten, sensootje en zo![]()
Alles goed verder?

Alles helemaal goed hierquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:50 schreef senesta het volgende:
[..]
Mij jaag je niet zomaar weg hoor![]()
We hebben even lekker gegeten en buiten gezeten, sensootje en zo![]()
Alles goed verder?

Is het niet te laat voor koffiequote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef senesta het volgende:
Ja hoor hier is alles goed, het koelt heerlijk af .
Ik ga straks nog een senseootje maken en meteen even kijken of ik een mol kan vangen
Ik heb nog geen tijd gehad om naar de intratuin te gaan.
En laat je niet gek maken hoor, sommige topics zijn het gewoon niet waard![]()

Tja die mensen blijven we ook wel tegen komen op het forum denk ik.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Gelukkig jaag ik je niet zomaar weg Senesta. Dat wil ik ook niet
Ben je veels te lieffffffffffffffff voor
Ik ben ook niet van plan om mensen weg te jagen, behalve mensen met een irritant hoofd die denken mij te vertellen dat ik gek ben. Dan kijk ik eerst naar de reactie en daarna naar het hoofd. En dan past die irritante reactie precies bij dat hoofd.
Alsof sommige mensen irritant geboren zijn
Een noodlot

Geeft niet dromenvanger, ik vind je geen egotripper hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:10 schreef Dromenvanger het volgende:
Soms voel ik me een ego-tripper, alleen maar schrijven over mezelf, maar ik lees alles. Maar ik moet alles kwijt ook
Nu ook weer. Ik ben in leven en de omgeving ook.
Straks pak ik die muur vast en stap ik dwars door die muur heen
En dan film ik het, dan spuug ik vuur. Dan draai ik het universum 100000 keer om de as, en dan nog geloven ze me niet dat ik de magische tovenaar ben

Nee johquote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:22 schreef senesta het volgende:
[..]
Geeft niet dromenvanger, ik vind je geen egotripper hoor![]()
Ik lees je verhalen graag![]()
Ik vind het een gedurfd topic, respect hoor, maar laat je niet teveel uit je tent lokken he?

Gezellig, ik ben nog even hier.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:33 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee joh
Een topic zoals die hoort erbij.
Ik ben een beetje aangeschoten nu![]()
Dus ik weet het ook niet.
Morgen verder kijken in dat topic. Muziek staat luid aan.
Maar ik blijf nog even hier

Doei dromenvanger, geniet lekker van de buitenlucht, tot later!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 20:38 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga naar buiten......
Dag Senesta
Dag iedereen
Ik ga morgen meteen van de partij zijn
Mission must be accomplished.
Maar nu muziek..................

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |