We ownde hier en daar behoorlijk moet ik zeggenquote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ook.
Vanavond weer??
Ziet er echt goed uit moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:37 schreef gijsje79 het volgende:
NHL 07
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja blijf niet wachtenquote:Op zondag 30 juli 2006 11:34 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Kwam rond 01:00 uur terug.
Toen ben jij gestopt zag je online, dacht ga je joinen was je al weg.
You will be the first to hear...quote:
Ja,... 1 tip,..... OPEN DAT TOPICquote:Op zondag 30 juli 2006 18:43 schreef NX het volgende:
[..]
You will be the first to hear...
// Ben al bezig met indeling van topic... heb je nog tips/aan/opmerkingen?
http://fokk.en-is.com/topic_contents/sr/SR_Head_SaintsRow_NEW.png
Kijk nog eens...quote:
Is best.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:43 schreef odebeijer het volgende:
[..]
Ja, het was zeker gezellig, en het winnen wilde nog lukken ook.
Vanavond weer??
hoelaat ? mischien dat ik me dan ook even laat zien, kheb bloedlust enzoquote:
Wordt heftigquote:Op zondag 30 juli 2006 19:13 schreef NX het volgende:
[..]
Kijk nog eens...(vergeet niet CTRL + F5)
// Ben nog niet klaar...
* NX is een perfectionist...
Hehe... Nu het grotendeels klaar is... effe nog indeling voor text maken... en wie weet, vandaag of morgen maken we een nieuwe geile SR topic aan...quote:
Dat was het eerste dat ik probeerde toen ik wou kijken hoe ik hem er ooit, in het voorkomende geval, vanaf kan krijgen. Geen beweging in te krijgen, hij komt niet uit zichzelf omhoog en ook als ik hem zelf omhoog probeer te wippen blijft 'ie vast. Omhoog trekken geeft ook geen resultaat.quote:Op zondag 30 juli 2006 15:26 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
op de grens HDD/luchtrooster zit een knopje, druk die eens in.
Moet even terug komen op wat ik zeiquote:
Ja idd, normaal is een topic in 1 minuut gemaaktquote:Op zondag 30 juli 2006 21:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat een gedoe
MotoGp en je doet daar ook aan mee, echt waar!quote:Op zondag 30 juli 2006 21:39 schreef Armageddon het volgende:
Wat gaat er vanavond gebeuren en waar doe ik mee?
prey gaarna morgenavondquote:Op zondag 30 juli 2006 21:44 schreef Wessiej het volgende:
[..]
MotoGp en je doet daar ook aan mee, echt waar!
Of Prey een keertje allemaal online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |