Ze gaf aan dat ze eigenlijk wel blij was dat ze vertraging had. Ofzo.quote:
Gast gewoon met allerlei eerste-jaars dingetjes mee doen en het kom wel goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:16 schreef bersenka het volgende:
ik ga binnenkort in Leeuwarden op kamers, ken daar ook niemand hoop gewoon mensen via school en voetbal te leren kennen, met hun uit te gaan en zo nog meer mensen te leren kennen etc.
Mwah, ik werd daar als meisje toch vaak flink raar door aangekeken hoor... Alsof meisjes voetbal niet leuk mogen vinden ofzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:05 schreef Keltie het volgende:
"Hobbies/interesses: voetbal"
Dat is al 1 ding om veel vrienden mee te krijgen .. (en vijanden, maar daar lullen we niet over)
Is een van de weinige "eisen" die ik heb bij "toekomstige vriendinnen" ..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:08 schreef Kauki het volgende:
[..]
Mwah, ik werd daar als meisje toch vaak flink raar door aangekeken hoor... Alsof meisjes voetbal niet leuk mogen vinden ofzo![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Is een van de weinige "eisen" die ik heb bij "toekomstige vriendinnen" ..
Als ze voetbal leuk vinden snappen ze wat eerder m'n wereldje![]()
"Meisjes Meisjes" die voetbal niets vinden![]()
Maar wat heb je aan vrienden die nooit achter de pc vandaan komen en rukken op tietfoto's?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 12:37 schreef Kiteless het volgende:
Een goed begin is meestal het plaatsen van een foto van je borsten.
Daarna heb je op Fok! gelijk heel veel vrienden !
Je kunt het wel een handje helpen. Het gaat niet vanzelf als je niet zelf bepaalde stappen in de goede richting zet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Bewust nieuwe vrienden proberen te maken is veel te kunstmatig, zoiets moet zich vanzelf ontwikkelen.
De mensen die daar op reageren, zijn nou niet bepaald de mensen waar je een echte vriendschap mee opbouwt. Ik zou ze in ieder geval niet tot mn vrienden rekenenquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:22 schreef RijstNatie het volgende:
maak een sugarbabes site met foto, wedde dat je zo vrienden maakt
je moet ook met ze afspreken om iets te gaan doen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:22 schreef Kauki het volgende:
[..]
De mensen die daar op reageren, zijn nou niet bepaald de mensen waar je een echte vriendschap mee opbouwt. Ik zou ze in ieder geval niet tot mn vrienden rekenen
Dat is een optie ja, maar ik zou toch liever voor vrienden gaan die in je directe omgeving te vinden zijn, zoals school of sportvereniging ofzo...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je moet ook met ze afspreken om iets te gaan doen.
dus niet alleen bij msn laten
Kan ook wel geil zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:25 schreef caartyaait het volgende:
Heb je wel eens aan een datingsite gedacht?
Je moet je inschrijven als " vrouw zoekt vrouw", en dan kom je natuurlijk
lesbiennes tegen maar ook gewoon meiden die vriendinnen zoeken.
Iddquote:Op donderdag 27 juli 2006 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Op je studie. Ga tijdens een pauze ofzo eens ergens bij zitten en babbel mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |