haha dankjequote:Op maandag 31 juli 2006 14:50 schreef JohnDDD het volgende:
respect Eppie!
nog niet de lul maar wie weet komende week welquote:Op maandag 31 juli 2006 19:08 schreef SunChaser het volgende:
Issie nu al de lul of hoe zit dat?
quote:UCI vraagt contra-expertise aan
PARIJS - De internationale wielrenunie UCI heeft de contra-expertise aangevraagd in de dopingzaak van de Amerikaanse beroepswielrenner Floyd Landis, winnaar van de Ronde van Frankrijk. Dit meldde maandagavond het persbureau AFP uit officiële bron.
Landis werd positief bevonden op testosteron in de slotweek van de Tour. Omdat de coureur zelf nog geen tegenonderzoek had aangevraagd, ging de UCI tot actie over. Een woordvoerder zei dat de unie zo snel mogelijk duidelijkheid wil in deze zaak, die de wielersport schade kan berokkenen.
Telegraaf
het lab gaat komend weekend dicht....vakantie. Daar was landis dus op uitquote:The Union Cycliste Internationale demanded on Monday the "B" sample of Tour de France winner Floyd Landis be tested so that the doping scandal could be resolved sooner rather than later.
The 30-year-old American is facing the loss of his title and a two year ban after he returned a positive test for abnormal levels of testosterone following his win in the 17th stage of the Tour earlier this month.
However while Landis has protested his innocence the UCI moved on Monday to hasten up the process - by asking the laboratory Châtenay-Malabry to go ahead and test the "B" sample as Landis has failed to ask them himself - as they believe a quick solution to the affair would be better for the sport.
"We have done this so the whole thing can be speeded up," a UCI spokesperson said. "We took this decision because of the importance of the case. Also the longer it goes on the more damage the sport risks suffering."
The laboratory is likely to test the sample between Thursday and Saturday morning, provided Landis agrees to it.
If the UCI had stood by and waited till Wednesday for Landis to appeal for the B sample to be tested the result would not be known for several weeks as the laboratory shuts for the holidays at week's end.
bron: http://www.velonews.com/news/fea/10623.0.html
Mwoah, eerder de Sjaak dan.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
omdat de UCI het vraagt is hij toch net niet de lul?
al zal je zien dat hij wel de penis is, wat weer lullig voor hem is maar ook voor de wielersport.
Nou ja, dat hij niet al direct zelf een contra-expertise aanvroeg is denk ik redelijk veelzeggend.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:00 schreef Ericr het volgende:
Ga er dus maar vanuit dat we Landis de komende 4 jaar niet in een Protour team zien, ook al bestaan die teams tegen die tijd zelf ook niet meer. Protour is net zo verleden tijd als Landis.
Of dan kan hij het straks op procedurefouten gooien, want ik dacht (maar weet het niet zeker) dat een vertegenwoordig van je aanwezig mag zijn bij de test van de B-staal.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:53 schreef opgebaarde het volgende:
omdat de UCI het vraagt is hij toch net niet de lul?
al zal je zien dat hij wel de penis is, wat weer lullig voor hem is maar ook voor de wielersport.
Alleen heb ik begrepen dat de test ook uitwees dat het een onnatuurlijke toevoeging van testosteron was. Dat was althans wat ik begreep uit L'equipe.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Was zijn verklaring niet dat die hoge verhouding bij hem "natuurlijk" was? Dan heeft een contra-expertise voor Landis weinig zin, hij zal wel weten dat die ook positief gaat zijn.
L'Equipe zegt wel meer. Is dat inmiddels door een officiele bron bevestigd?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Alleen heb ik begrepen dat de test ook uitwees dat het een onnatuurlijke toevoeging van testosteron was. Dat was althans wat ik begreep uit L'equipe.
Staat ook in post van Ericr: Floyd Landis betrapt #2, mijn moeke gelooft in mij....quote:Op maandag 31 juli 2006 22:11 schreef Leatherface het volgende:
[..]
L'Equipe zegt wel meer. Is dat inmiddels door een officiele bron bevestigd?
Waarschijnlijk voor de etappe naar La Toussuire vergeten zijn dagelijkse dosis testosteron te nemen, en daarom de dag erop maar een dubbele genomen. Tsja, da's vragen om problemen natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:31 schreef maril het volgende:
Volgens mij is niet alleen de heup rot van Landis![]()
Ja zo jong en zo vergeetachtig![]()
Nou ik doelde meer op het feit (maar wat ver gezocht dat is waar) dat hij tijdens de persconferentie iedereen nadrukkelijk vraagt om hem niet te veroordeklen tot na de contra...quote:Op maandag 31 juli 2006 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor de etappe naar La Toussuire vergeten zijn dagelijkse dosis testosteron te nemen, en daarom de dag erop maar een dubbele genomen. Tsja, da's vragen om problemen natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |