Een vriendelijk maar dwingend verzoek...quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
maakt niks uit, de oude garde kan altijd punten gebruiken
stembus sluit over 2 dagen... ik reken op je[
]
.... en je lijstjes van vorig jaar staan ook nog online natuurlijk:quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef Airelle het volgende:
Ik ga NU uit eten, maar daarna... ach ik lees andere lijstjes even door om inspiratie op te doen.
quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
Een Babette in mijn klas zei dat anders ook al..
Tegen mij zei ze iets anders.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 18:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een Babette in mijn klas zei dat anders ook al..
Niet eens met mij?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik lurk, terwijl ik in mijn hoofd een verwoede discussie met mezelf voer.
Zwak hoorquote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik discussieerde met mezelf over mezelf. Daar ga ik toch geen anderen bij betrekken!![]()
Dizer, daar gaat je goede statusquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:21 schreef Dizer het volgende:
Ik blijf haar echt een mooie vrouw vinden.
Of moet ik de R&P SC hiervoor proberen?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan: ik vind dat ik een saai, inhoudloos kutleven heb. Wat vind jij?![]()
Oeh.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan: ik vind dat ik een saai, inhoudloos kutleven heb. Wat vind jij?![]()
Wij zijn toch leuker?quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Of moet ik de R&P SC hiervoor proberen?![]()
![]()
Omdat het zo is. Ik zit thuis achter de computer, ontmoet weinig (nieuwe) mensen IRL, wacht al 26 jaar geduldig op die ene leuke vrouw die mijn leven compleet maakt, en telkens dringen mensen die dat geluk niet verdienen voor in de rij bij Cupido. Daardoor ben ik steeds op mezelf aangewezen om vermaak te zoeken, en als er dan eens gezellig live muziek is in het dorp, heb ik het na 10 minuten alweer gezien, omdat ik het niet gezellig vind om eenzaam tussen de wel gezellige mensen te staan. En dus ga ik in mijn eentje op het strand de zonsondergang maar zitten bekijken, om weer naar huis te gaan en alleen achter de pc te kruipen.quote:
Zoiets?quote:Hobbies/Interessen: Schrijven, lezen, films kijken, muziek luisteren
Schrijven, lezen, wandelen, fietsen, fotograferen, computeren en knutselen aan een treinbaan.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:28 schreef Ovidius het volgende:
Wat doe je dan van hobby's, DM?
Zoiets?quote:Hobbies/Interessen: Schrijven, lezen, films kijken, muziek luisteren
Het is een klein bedrijf waar ik werk, en ik ben de op één na jongste. Verder zijn het niet echt mensen met wie ik iedere week zou gaan stappen of zo.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
Heb je geen leuke collega's, Mart?
Of leuke familie [als in leuke neven&nichten tussen de pakweg 22-35]??
iedere week is ook 'n beetje overdreven hequote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:43 schreef DaMart het volgende:
Het is een klein bedrijf waar ik werk, en ik ben de op één na jongste. Verder zijn het niet echt mensen met wie ik iedere week zou gaan stappen of zo.
mja ik heb ook niet zoveel met familie hoor, maar d'r zit gelukkig ook wel wat leuks tussen...quote:En qua familie. Tja, die is behoorlijk verscheurd, en neven en nichten spreek ik zelden of nooit.
Ja, maar we hebben eens per 3 a 4 maanden een personeelsetentje, en dat is eigenlijk wel genoeg. De meesten zijn >35 en hebben een gezin, anderen hebben hele andere interesses.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
iedere week is ook 'n beetje overdreven he
[..]
Ik heb 2 nichtjes die ik wel eens spreek op MSN, maar verder eigenlijk niets.quote:mja ik heb ook niet zoveel met familie hoor, maar d'r zit gelukkig ook wel wat leuks tussen...
zo zie ik de ene minimaal 1x per maand, en de ander hooguit 1x per jaar
Sportschool is best leuk.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 22:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben eens per 3 a 4 maanden een personeelsetentje, en dat is eigenlijk wel genoeg. De meesten zijn >35 en hebben een gezin, anderen hebben hele andere interesses.
[..]
Ik heb 2 nichtjes die ik wel eens spreek op MSN, maar verder eigenlijk niets.
Ik ben me wel aan het oriënteren om wat meer thuis weg te gaan, trouwens. Zo wil ik een schrijfcursus gaan volgen, en ga ik van de week eens informeren naar een proefabonnement bij de sportschool, al was het maar om een beetje aan mijn gezondheid, conditie en figuur te werken.
Mja, inderdaad. Nou ja, ik doe het zelf met een vriend en dan is het ook makkelijker vol te houden. Beetje sociale controle.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
maar ook behoorlijk individueel....
waarom ga je niet op roeien ofzo?
Omdat roeien meer een teamsport is, en ik uit ervaring (ik heb jaren gebasketbald) weet dat teamsporten mij niet heel erg liggen. Bovendien zijn er geen roeiverenigingen in de buurt waar ik woon. Tenminste, niet voor zover ik weet. En roeien trekt me niet echt.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
maar ook behoorlijk individueel....
waarom ga je niet op roeien ofzo?
Wat moet jij met een shotquote:
Oh zo'n shotquote:
Zo'n shot waarbij je een dikke naald met spuit met inhoud in je ader in je arm zet ja!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat voor shot bedoel jij dan weer dwaaslicht![]()
Een Tequilla shotquote:Op zondag 30 juli 2006 00:05 schreef DaMart het volgende:
Grappig, hier gaat het over shots, en iemand op MSN vertelde net dat ze aangeschoten is...
Heb ik ook weer zin in. Kom je naa A'dam volgende week zaterdag?quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef babette21 het volgende:
aangeschoten zijn op za.avond is niet zo bijzonder toch?!
kom jij maar naar Den Haagquote:Op zondag 30 juli 2006 00:09 schreef Dizer het volgende:
Heb ik ook weer zin in. Kom je naa A'dam volgende week zaterdag?
Wtf? Da's juist uberraar.quote:Op zondag 30 juli 2006 00:07 schreef babette21 het volgende:
aangeschoten zijn op za.avond is niet zo bijzonder toch?!
Ja maar dat is in de rimboequote:Op zondag 30 juli 2006 00:10 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wtf? Da's juist uberraar.!
Hier in België zijn de meeste mensen aangeschoten op dinsdagvoormiddag rond halftwaalf en donderdag middag tussen halfvier en vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |