Kristen Bell.quote:
Aha, ik dacht wel dat jij dat zou weten op een of andere manier.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kristen Bell.
Speelt de hoofdrol in Veronica Mars
Wat wil je betuigen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:02 schreef Odysseuzzz het volgende:
We kunnen wel een betuigenis topic maken voor Bup.![]()
Is dat nog nodig dan? Hij heeft toch standaard al de uitstraling van een gepimpte kerstboom?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:06 schreef Skaai het volgende:
Ik wil Bupatih ook wel optuigen hoor.
Aftuigen dan?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat nog nodig dan? Hij heeft toch standaard al de uitstraling van een gepimpte kerstboom?
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:54 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Aha, ik dacht wel dat jij dat zou weten op een of andere manier.![]()
Wie?!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.
Wie?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik wie jij bent. Duidelijk.
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
Ik vertel het wel een andere dag. Ik ga nu slapen
Ik ookquote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:28 schreef Dizer het volgende:
Ik vertel het wel een andere dag. Ik ga nu slapen
* DaMart zet Snow Patrol met 'Run' keihard aan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:40 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Nou, jij ook nog opbokkendan is het hier weer stil.
![]()
Meer daarvan. (voor de liefhebber natuurlijk.) Ik ken het eigenlijk niet echt geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart zet Snow Patrol met 'Run' keihard aan.
Zo, dat zal ze wel wakker houden!
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 00:56 schreef DaMart het volgende:
Ze maken best goede muziek!
Maar uhm, ik ga ook eens mijn bed opzoeken. De moeheid slaat toe, dus tijd om die weg te gaan slapen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |