Ik denk dat het Toon Hermans wasquote:Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het misschien Elvis Presley was Grace!!!
Als je die redt, kan je volgens mij ook wel een potje breken bij Petrus. Deed 'ie een beetje Jailhouse Rock-achtig in dat glaasje?
Nou weet ik niet of Toon punten scoort, maar het is wellicht een klein plusje achter je naam!quote:Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat het Toon Hermans was
Hij zong iets over een ballonnetje namelijk!
Dat was Houdini.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:05 schreef Janetje het volgende:
Tijd geleden zat er hier ook zo'n knoepert van een spin, zeg maar ter grootte van m'n handpalm. 'T diertje hing lekker te relaxen aan de voordeur. "Kut, past niet door de stofzuiger." Grootste glas gepakt dat ik kon vinden, kaft van de ikea eronder. Zet ik het glas eroverheen, passen z'n pootjes er niet onder.. 2 van die ranzige harige bruine poten onder de rand van het glas vandaan en maar spartelen.
Ik de rest van de ikeagids op het glas gelegd, pootjes bewogen toen iets minder. Naar de keuken gesprint, lepel gepakt. Met de lepel uiteindelijk die pootjes eronder gevrot. Heb 't aardige beestje zo ver mogelijk van m'n huis, aan het eind van de straat, in een heg gezet, ben nog nooit zo rap terug naar huis gehold
. Heb het glas maar in de bak gegooid uiteindelijk, drinken doe ik er toch niet meer uit. Moet er overigens vrij maf uit hebben gezien; ik met een glas zo ver mogelijk bij me vandaan de hele straat door.
NU GROEIEN ER SPINNEN IN JE BUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Ja hoor clums, maak jezelf dat maar fijn wijs
JanetjeIk heb dus wel weer uit het glas gedronken, bedenk ik me net
*ril*
Ja! Die willen we horen!quote:Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens de moeder der alle kriebelransbahverhalen. Ik heb ooit een madeninvasie gehad
.
[insert traumaflashbacks]
* Glaasje over beeldscherm zet *quote:
Het is wel echt heul viesquote:
Ik heb er echt meerdere heule nare dromen aan overgehouden. Zoiets wil je niét zien.quote:Op donderdag 4 september 2008 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Mijn collega had ong. precies hetzelfde verhaal.
Brrrrr de hele poli is 2 weken lang in de ban geweest van maden op haar balkon
Bleken ze naar boven gekropen te zijn, via de afvoer van het balkonnetje van de onderburen... daar lag een vuilniszak al weken open, ze waren op vakantie
quote:Op donderdag 4 september 2008 09:27 schreef Dipkip het volgende:
Bloem? Serieus? Ik had het met keukenzout geprobeerd, maar daar werden ze alleen maar boos van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop