abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61324885
die meloen erop! was je bang dat ie het glas op zou tillen en ervandoor zou racen?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † dinsdag 2 september 2008 @ 17:41:44 #152
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_61325339
Ha, dit geweldige leedvermaakmeeleeftopic bestaat nog/weer . Even een tvp met het oog op de aankomende herfst (jeweetwel, als het kouder en natter wordt en alle diertjes uit de tuin binnen komen schuilen )
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 19:49:10 #153
163650 Greys
pi_61328545
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef sbientje het volgende:
die meloen erop! was je bang dat ie het glas op zou tillen en ervandoor zou racen?
Ja
Nou, optillen... ik was bang dat ie tegen de binnenkant van het glas aan wilde klimmen en hem dan om zou duwen En het zou nog een paar uur duren voordat Heer Greys uit zijn werk zou komen en ik moest er niet aan denken dat dat glas ineens om zou liggen en ik de spin niet meer zou zien. The horror!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 september 2008 @ 00:33:43 #154
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61337032
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja
Nou, optillen... ik was bang dat ie tegen de binnenkant van het glas aan wilde klimmen en hem dan om zou duwen En het zou nog een paar uur duren voordat Heer Greys uit zijn werk zou komen en ik moest er niet aan denken dat dat glas ineens om zou liggen en ik de spin niet meer zou zien. The horror!
Greys, kom in het desbetreffende topic eens vertellen welke beesten je op Madeira hebt gezien
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61350981
LOL! Dat glas met die meloen...
ik had overigens de andere kant van het glas gebruikt; om dat beest te pletten.
Of de meloen, die is wat groter. Dan maar geen meloen eten.
Kleur buiten de lijntjes.
pi_61351116
quote:
Op woensdag 3 september 2008 16:46 schreef ilsepielse het volgende:
LOL! Dat glas met die meloen...
ik had overigens de andere kant van het glas gebruikt; om dat beest te pletten.
Of de meloen, die is wat groter. Dan maar geen meloen eten.
Dan zit je met stukjes insect, dat wil je óók niet. Ik kan Greys dus wel begrijpen, dat ze wacht tot er iemand stoerders is om dat ding buiten te zetten .

Die meloen . Ik had het zelf kunnen doen .
  woensdag 3 september 2008 @ 17:22:40 #157
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61352029
Geweldig topic. Tvp!
Geen beestjes hier, alleen een (zwerf?)kat die ik stiekem wil vangen..
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 18:40:52 #158
163650 Greys
pi_61353920
quote:
Op woensdag 3 september 2008 00:33 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Greys, kom in het desbetreffende topic eens vertellen welke beesten je op Madeira hebt gezien
Done, darling

En die spin pletten met de meloen was echt geen optie hoor
Ten eerste durf ik dat niet ( ) en ten tweede vind ik dat smerig, zo'n uit elkaar gesplet lijk! De spin is achterin de tuin gezet. Die rent natuurlijk zó weer naar binnen, maar daar denk ik maar niet teveel over na

Oh en Clumsje... Heer Greys zei toen hij de meloen zag "Het is een spin hoor, geen worstelaar...'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 september 2008 @ 18:59:59 #159
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_61354373
quote:
Op dinsdag 2 september 2008 17:19 schreef sbientje het volgende:
Nouuuu, ik had ook eens een spin in huis (ja wel vaker ) maar ik heb er toen echt een kwartier over gedaan eer ik er een bakje overheen durfde te gooien. Vervolgens liep ik even weg (nooit doen!) en ga weer terug, ineens bakje zonder spin Had ik toen maar een meloen gehad. .
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 19:05:17 #160
163650 Greys
pi_61354520
Ja zie je! Dat was dus EXACT mijn horror scenario dat ik voor ogen had!

Naast een brandblusser zou ook iedereen een meloen in huis moeten hebben voor noodgevallen!
Maar daar zie je dan nooit Postbus 51 reclamespotjes over enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61354649
Trouwens, ik heb gemerkt dat 6 weken lang alleen thuis zijn in de vakantie je niet geneest van de beestjesangst, maar je er wel inventiever van wordt . Die spinnen en vliegende spinachtige dingen en meer zut moeten natuurlijk wel het huis uit, en niemand in de buurt om je te helpen midden in de nacht .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 19:14:48 #162
163650 Greys
pi_61354811
Clumsy! Nou, er zit hier nu op een plafond een best grote spin en als ik alleen zou zijn dan ging ie de stofzuiger in en gebruikte ik die stofzuiger gewoon niet meer tot Heer G de zak had vervangen En de stofzuiger ging in de logeerkamer met de deur dicht uiteraard, straks loopt ie er uit.
Verder heb ik zo'n electronisch tennisracket, maar daar durf ik nog maar weinig mee te beginnen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61355177
quote:
Op woensdag 3 september 2008 19:14 schreef Greys het volgende:
Clumsy! Nou, er zit hier nu op een plafond een best grote spin en als ik alleen zou zijn dan ging ie de stofzuiger in en gebruikte ik die stofzuiger gewoon niet meer tot Heer G de zak had vervangen En de stofzuiger ging in de logeerkamer met de deur dicht uiteraard, straks loopt ie er uit.
Verder heb ik zo'n electronisch tennisracket, maar daar durf ik nog maar weinig mee te beginnen
Precies de reden waarom ik de stofzuiger niet gebruikt heb voor die dingen . Ik zag al voor me dat ze zich op één of andere manier voort zouden planten in de zak, en het huis overspoeld zou worden met spinnen en zooi.

En die rackets hebben een veuls te kort stokjedingetje .

Maar goed, we kapen Dude's wonderdierentopic .
  woensdag 3 september 2008 @ 19:43:08 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61355669
Ik had ooit eens zo'n glas met dito spin en daar idd een heel dik boek op gelegd. Voor als F. thuis zou komen. Toen die een paar uur later eindelijk thuis kwam was de spin gewoon dood! Gestikt ofzo! En ik maar de hele middag de katten er weg houden uit angst dat die de boel om zouden gooien.
  woensdag 3 september 2008 @ 21:46:53 #165
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61359872
Dames, neem een stuk karton en schuif dat eronder. Deur open, armen strekken en spinnekop laten gaan. Zelfs ik durf het - en ik ben fóbisch - puur en alleen omdat ik denk dat ik anders niet in de hemel kom.

(Het kan Ghandi zijn! Het kan Ghandi zijn! Het kan Ghandi zijn! is steevast mijn licht hysterische mantra als ik weer met zo'n glaasje loop).

Met de stofzuiger mag ook niet. Heul Zielug. Trap zo'n beest dan dood! (Maar het kán Ghandi zijn hè? Kom niet bij me aan als de hemelpoort op slot zit )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61359980
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Dames, neem een stuk karton en schuif dat eronder. Deur open, armen strekken en spinnekop laten gaan. Zelfs ik durf het - en ik ben fóbisch - puur en alleen omdat ik denk dat ik anders niet in de hemel kom.

(Het kan Ghandi zijn! Het kan Ghandi zijn! Het kan Ghandi zijn! is steevast mijn licht hysterische mantra als ik weer met zo'n glaasje loop).

Met de stofzuiger mag ook niet. Heul Zielug. Trap zo'n beest dan dood! (Maar het kán Ghandi zijn hè? Kom niet bij me aan als de hemelpoort op slot zit )
*proest*
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage woensdag 3 september 2008 @ 21:56:22 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61360215
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:

ik beland toch wel in de hel, dus ik zet op spinnen gewoon een stofzuiger (en een tip om ervoor te zorgen dat daar niks uitkruipt: stop een een stofdoek in de slang )
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  woensdag 3 september 2008 @ 22:14:30 #168
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61360923
quote:
Op woensdag 3 september 2008 21:56 schreef Etcetera het volgende:

[..]

ik beland toch wel in de hel, dus ik zet op spinnen gewoon een stofzuiger (en een tip om ervoor te zorgen dat daar niks uitkruipt: stop een een stofdoek in de slang )
Lafaard. Wees dan een vent/vrouw/geen idee wat je bent en zet je schoen erop.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 september 2008 @ 22:16:06 #169
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61360998
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:14 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Lafaard. Wees dan een vent/vrouw/geen idee wat je bent en zet je schoen erop.
dat durf ik niet dat vind ik ranzig
al durf ik kleine spinnen wel met een zakdoekje te pakken (overwinning op mezelf )
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 22:23:05 #170
163650 Greys
pi_61361310
Geloof het of niet (ik heb getuigen...) maar er is zojuist weer een ENORME joekel van de muur geplukt hier met een glaasje en een kartonnetje. Uiteraard niet door mij

Morgen even de makelaar bellen....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage woensdag 3 september 2008 @ 22:24:08 #171
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61361350
mis ik wat de makelaar met die spin te maken heeft
en hulde aan de held(in)
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 22:26:54 #172
163650 Greys
pi_61361461
Mochten er nog meer monsters hier de komende tijd ontdekt worden ga ik verhuizen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 september 2008 @ 22:27:44 #173
189732 Niara
Whooo hooo!
pi_61361496
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:16 schreef Etcetera het volgende:

[..]

dat durf ik niet dat vind ik ranzig
al durf ik kleine spinnen wel met een zakdoekje te pakken (overwinning op mezelf )
Das teminste iets
Maar niet doodtrappen omdat het te vies is ..
De reden dat het Ghandi kan zijn is veel beter! En voor Ghandi zet je je deur wagenwijd open, toch?
  woensdag 3 september 2008 @ 22:28:31 #174
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61361547
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:23 schreef Greys het volgende:
Geloof het of niet (ik heb getuigen...) maar er is zojuist weer een ENORME joekel van de muur geplukt hier met een glaasje en een kartonnetje. Uiteraard niet door mij

Morgen even de makelaar bellen....
Ik denk dat het misschien Elvis Presley was Grace!!! Als je die redt, kan je volgens mij ook wel een potje breken bij Petrus. Deed 'ie een beetje Jailhouse Rock-achtig in dat glaasje?
Snobs have more fun!
KLIK!
  Redactie Frontpage woensdag 3 september 2008 @ 22:30:39 #175
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61361630
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:27 schreef Niara het volgende:

[..]

Das teminste iets
Maar niet doodtrappen omdat het te vies is ..
De reden dat het Ghandi kan zijn is veel beter! En voor Ghandi zet je je deur wagenwijd open, toch?
dat klinkt als 'wij komen u God brengen'. Ja zet maar in de gang

ik heb ooit eens verplicht de film Ghandi moeten zien. Sindsdien heb ik niet zoveel meer met 'm
With four other people
And aliens
  Redactie Frontpage woensdag 3 september 2008 @ 22:31:53 #176
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61361676
oh even serieus: als het even kan zet ik alles wat wel leeft en ik niet op m'n kamer wil hebben gewoon buiten. maar als ik alleen ben, ga ik ze echt niet oppakken
With four other people
And aliens
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 22:44:29 #177
163650 Greys
pi_61362195
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:28 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik denk dat het misschien Elvis Presley was Grace!!! Als je die redt, kan je volgens mij ook wel een potje breken bij Petrus. Deed 'ie een beetje Jailhouse Rock-achtig in dat glaasje?
Ik denk dat het Toon Hermans was
Hij zong iets over een ballonnetje namelijk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 3 september 2008 @ 23:05:12 #178
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61363046
quote:
Op woensdag 3 september 2008 22:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk dat het Toon Hermans was
Hij zong iets over een ballonnetje namelijk!
Nou weet ik niet of Toon punten scoort, maar het is wellicht een klein plusje achter je naam!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61363067
Tijd geleden zat er hier ook zo'n knoepert van een spin, zeg maar ter grootte van m'n handpalm. 'T diertje hing lekker te relaxen aan de voordeur. "Kut, past niet door de stofzuiger." Grootste glas gepakt dat ik kon vinden, kaft van de ikea eronder . Zet ik het glas eroverheen, passen z'n pootjes er niet onder.. 2 van die ranzige harige bruine poten onder de rand van het glas vandaan en maar spartelen.

Ik de rest van de ikeagids op het glas gelegd , pootjes bewogen toen iets minder. Naar de keuken gesprint, lepel gepakt. Met de lepel uiteindelijk die pootjes eronder gevrot. Heb 't aardige beestje zo ver mogelijk van m'n huis, aan het eind van de straat, in een heg gezet, ben nog nooit zo rap terug naar huis gehold . Heb het glas maar in de bak gegooid uiteindelijk, drinken doe ik er toch niet meer uit. Moet er overigens vrij maf uit hebben gezien; ik met een glas zo ver mogelijk bij me vandaan de hele straat door.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  woensdag 3 september 2008 @ 23:09:41 #180
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61363230
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:05 schreef Janetje het volgende:
Tijd geleden zat er hier ook zo'n knoepert van een spin, zeg maar ter grootte van m'n handpalm. 'T diertje hing lekker te relaxen aan de voordeur. "Kut, past niet door de stofzuiger." Grootste glas gepakt dat ik kon vinden, kaft van de ikea eronder . Zet ik het glas eroverheen, passen z'n pootjes er niet onder.. 2 van die ranzige harige bruine poten onder de rand van het glas vandaan en maar spartelen.

Ik de rest van de ikeagids op het glas gelegd , pootjes bewogen toen iets minder. Naar de keuken gesprint, lepel gepakt. Met de lepel uiteindelijk die pootjes eronder gevrot. Heb 't aardige beestje zo ver mogelijk van m'n huis, aan het eind van de straat, in een heg gezet, ben nog nooit zo rap terug naar huis gehold . Heb het glas maar in de bak gegooid uiteindelijk, drinken doe ik er toch niet meer uit. Moet er overigens vrij maf uit hebben gezien; ik met een glas zo ver mogelijk bij me vandaan de hele straat door.
Dat was Houdini.

En ze dachten vast dat je een moderne alcohol-afkick-Oprah-DrPhil-achtige therapie volgde. En joggen, én afkicken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61363295
Ik zie het hélemaal voor me.

Fuck, ik ben nog best stoer, vergeleken met jullie mietjes .
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 3 september 2008 @ 23:23:54 #182
163650 Greys
pi_61363767
Ja hoor clums, maak jezelf dat maar fijn wijs

Janetje Ik heb dus wel weer uit het glas gedronken, bedenk ik me net *ril*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61363811
Ik lig in een deuk om jullie hier
pi_61364005
Ik heb trouwens de moeder der alle kriebelransbahverhalen . Ik heb ooit een madeninvasie gehad .

[insert traumaflashbacks]
  woensdag 3 september 2008 @ 23:45:44 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61364504
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
Ja hoor clums, maak jezelf dat maar fijn wijs

Janetje Ik heb dus wel weer uit het glas gedronken, bedenk ik me net *ril*
NU GROEIEN ER SPINNEN IN JE BUIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 3 september 2008 @ 23:46:12 #186
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61364516
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb trouwens de moeder der alle kriebelransbahverhalen . Ik heb ooit een madeninvasie gehad .

[insert traumaflashbacks]
Ja! Die willen we horen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61364596
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_61364645
Sorry dames, kon het niet laten....
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  woensdag 3 september 2008 @ 23:56:22 #189
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61364819
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:48 schreef Oblivion het volgende:
[ afbeelding ]
* Glaasje over beeldscherm zet *

* Kartonnetje pakt *

* Nog uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren zoet kan zijn zo *
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61364993
quote:
Op woensdag 3 september 2008 23:46 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ja! Die willen we horen!
Het is wel echt heul vies .

Het was op één van mijn wekenlang-alleen-in-huis-survivaltochten, de eerste geloof ik. Er zat nog een vuilniszak van voordat de rest van het gezin op vakantie ging in de vuilniszak buiten,die ik consequent negeerde omdat hij zo erg stonk . Dat negeren heb ik een week volgehouden, daarna kwam mijn broer langs, die hem heeft weggegooid.

Na een paar dagen moest iets hebben wat naast de vuilnisbak stond, doe de deur open en zie allemaal kleine dingen op de grond(!) liggen. Nog voordat ik doorhad wat het was, zat de deur potdicht en ik aan de andere kant van het huis.

Goddank kwam dezelfde dag een keistoere vriend met vis- en dus madenervaring langs, die na één blik op de ramp zei dat er iets grondig mis was, en vroeg of ik dooie dieren bewaarde . Hij heeft een goede 20 minuten maden op staan ruimen, terwijl ik aan de andere kant van het huis stond te gruwelen en logeerplaatsen zocht . Er was echt véél .

In die zak moesten vleesresten hebben gezeten, bedacht ik me dus later. Sindsdien flikker ik het afval als ik het zelf moet doen om de 3 dagen weg, en gaan vleesrestjes in potjes of dichtgeknoopte zakjes in het afval .

.
pi_61365161
Mijn collega had ong. precies hetzelfde verhaal.
Brrrrr de hele poli is 2 weken lang in de ban geweest van maden op haar balkon
Bleken ze naar boven gekropen te zijn, via de afvoer van het balkonnetje van de onderburen... daar lag een vuilniszak al weken open, ze waren op vakantie
pi_61365265
quote:
Op donderdag 4 september 2008 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Mijn collega had ong. precies hetzelfde verhaal.
Brrrrr de hele poli is 2 weken lang in de ban geweest van maden op haar balkon
Bleken ze naar boven gekropen te zijn, via de afvoer van het balkonnetje van de onderburen... daar lag een vuilniszak al weken open, ze waren op vakantie
Ik heb er echt meerdere heule nare dromen aan overgehouden. Zoiets wil je niét zien.
pi_61365296
Dat geloof ik ja
Zij had het trouwens in het begin over een klein soort garnalen
pi_61367614
De eerste keer dat ik twee weken op het ouderlijk huis moest passen, was mijn moeder vergeten te melden dat ze een dag voor vertrek per ongeluk een sinaasappel achter de koelkast had laten vallen.

Een week later zat van de ene dag op de andere alles onder de maden. En ik had geen idee waar het vandaan kwam. Ik had alle kastjes al leeg gehad, het fornuis van zn plek, de volledige inhoud van de koelkast en vriezer weggegooid (je weet maar nooit) en er een halve fles bleek doorheen gejaagd voor ik de koelkast verplaatste. Ik kan nog steeds niet goed kijken naar dat shot met die sinaasappel in de clip van no doubt *ril*
pi_61367633
Het verbaast me trouwens dat mijn renspinnenplaag anekdote nog niet in dit topic staat misschien uit medeleven.
  donderdag 4 september 2008 @ 08:43:23 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_61367907
Ik heb al een paar keer madenplagen gehad.
De eerste keer was nadat manlief de resten van een avondje mosselen los in de bak gemieterd had.
Echt, het is zo goor! Maar onze bak staat pal in de zon, kan ook niet anders en dan gaat het wel eens mis.
Maar ik heb DE tip! Strooi bloem over die krengen heen en ze gaan kapot! Daar kunnen ze echt niet tegen!
pi_61368616
Bloem? Serieus? Ik had het met keukenzout geprobeerd, maar daar werden ze alleen maar boos van
  donderdag 4 september 2008 @ 09:30:52 #198
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61368671
Oh maden
Spinnen en zo vind ik niks engs aan maar maden, en die stank
Thnx voor de bloemtip
Puur en alleen vanwege maden wil ik geen vuilniszakken op mijn balkon hebben staan en gooi ik elke avond illegaal mijn afval in een zakje buiten in een van de prullenbakken
Als ik vuilniszakken op mijn balkon zet staan ze altijd te dicht of bij de woonkamer of bij de slaapkamer, en alleen al van het idee dat er dan van die friemelende maden in zouden kunnen zitten kan ik dan wakker liggen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 4 september 2008 @ 09:31:44 #199
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61368684
quote:
Op donderdag 4 september 2008 09:27 schreef Dipkip het volgende:
Bloem? Serieus? Ik had het met keukenzout geprobeerd, maar daar werden ze alleen maar boos van
Nee keukenzout is tegen slakken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61368802
Ik dacht, het kan vast geen kwaad om het te proberen ik ruim liever dooie maden op dan krioelende.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')