Het is een soort Tsjernobyl-lieveheersbeest!quote:Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die hebben we hier ook heel veel zitten op de voorgevel!
Ik heb me daar ook al over vergriezeld.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Soortoverschrijdende seks in mijn tuin?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Das een kruising tussen een kapoentje en een kever en een pissebed.
De Groningse seksuele uitspattingen zijn zelfs het dierenrijk binnengedrongen.quote:Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Soortoverschrijdende seks in mijn tuin?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
De Groningse seksuele uitspattingen zijn zelfs het dierenrijk binnengedrongen.
Een lieveheersbeestjeslarve? Komen die uit een larve dan? (Ja ik ben een stadse hè?quote:Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Volgens mij een lieveheersbeestjeslarve, maar hang me er niet aan op.
Blijkbaarquote:Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een lieveheersbeestjeslarve? Komen die uit een larve dan? (Ja ik ben een stadse hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaaa. In één keer goed.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is een meikever. Die zijn tegenwoordig als gevolg van massabestrijding heel zeldzaam.
Nóg zeldzamer zijn meikevers in vaatwassers. Wederom een unieke gebeurtenis in huize Parkplatz!
Hij was niet meegewassen hoor!quote:
Zo'n kat had ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2008 18:52 schreef ArtyShock het volgende:
We denken dat de kat 'm naar binnen heeft gebracht. In de herfst komt onze dikke kat ook altijd met grote levende motten aan die we vervolgens met veel oe's en aa's dienen te bewonderen.
Die heeft een beetje schaap in zijn bek, om een nestje mee te bouwen, denk ik.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Mag deze mutant koolmees ook in het topic?
[ afbeelding ]
Als ik dat monster zo zie is dat helemaal geen slecht idee geweest, die massabestrijdingquote:Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is een meikever. Die zijn tegenwoordig als gevolg van massabestrijding heel zeldzaam.
Dit vuige dier ken ik (denk ik, weet het niet zeker) alleen onder de Engelse naam Soldier bug en de Nederlandse benaming stinkbeestjequote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben net terug uit italie. daar konden ze er qua griezelig ongedierte ook wat van.
wat dacht je bijvoorbeeld van [ link | afbeelding ]die ik aantrof op de antenne van de auto.
Die eet 'ie toch op? Die spin?quote:Op maandag 1 september 2008 09:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : lieveheersbeestjes erop af sturen
bladluizenquote:Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeh wat vreten die dan ook alweer op? Ik dacht spinnen![]()
Ik ken ze in het Engels gewoon als stink bugsquote:Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dit vuige dier ken ik (denk ik, weet het niet zeker) alleen onder de Engelse naam Soldier bug en de Nederlandse benaming stinkbeestje![]()
Hij doet die naam dan ook echt eer aan want die beesten meuren als je ze aanraakt!!!Dit beestje is de voornaamste reden dat ik als kind ineens beestjes niet meer leuk vond
kotsmisselijk word ik van die geur
[ link | afbeelding ]
(deze lijkt er iets minder op, maar ze komen in verschillende kleurtjes blijkbaar)
Nee bladluizen gekkie!quote:Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Eeeeh wat vreten die dan ook alweer op? Ik dacht spinnen![]()
Zoiets zat er laatst ook bij mij thuis, dat is een Wants.quote:Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef Loqi het volgende:
[..]
Dit vuige dier ken ik (denk ik, weet het niet zeker) alleen onder de Engelse naam Soldier bug en de Nederlandse benaming stinkbeestje![]()
Hij doet die naam dan ook echt eer aan want die beesten meuren als je ze aanraakt!!!Dit beestje is de voornaamste reden dat ik als kind ineens beestjes niet meer leuk vond
kotsmisselijk word ik van die geur
[ link | afbeelding ]
(deze lijkt er iets minder op, maar ze komen in verschillende kleurtjes blijkbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop