abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juni 2007 @ 21:09:38 #101
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_50105615
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

What the fuck...?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 juni 2007 @ 21:25:30 #102
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50106292
Die hebben we hier ook heel veel zitten op de voorgevel!
Ik heb me daar ook al over vergriezeld.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  maandag 4 juni 2007 @ 21:28:15 #103
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_50106413
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:25 schreef Brighteyes het volgende:
Die hebben we hier ook heel veel zitten op de voorgevel!
Ik heb me daar ook al over vergriezeld.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Het is een soort Tsjernobyl-lieveheersbeest!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_50106655
Das een kruising tussen een kapoentje en een kever en een pissebed.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:38:55 #105
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_50106904
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Das een kruising tussen een kapoentje en een kever en een pissebed.
Soortoverschrijdende seks in mijn tuin?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_50107321
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Soortoverschrijdende seks in mijn tuin?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
De Groningse seksuele uitspattingen zijn zelfs het dierenrijk binnengedrongen.
  maandag 4 juni 2007 @ 21:50:28 #107
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_50107454
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:47 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

De Groningse seksuele uitspattingen zijn zelfs het dierenrijk binnengedrongen.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Het is ápenland hier, echt waar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_50107679
Volgens mij een lieveheersbeestjeslarve, maar hang me er niet aan op.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  maandag 4 juni 2007 @ 22:02:47 #109
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_50108046
quote:
Op maandag 4 juni 2007 21:55 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Volgens mij een lieveheersbeestjeslarve, maar hang me er niet aan op.
Een lieveheersbeestjeslarve? Komen die uit een larve dan? (Ja ik ben een stadse hè?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_50108159
quote:
Op maandag 4 juni 2007 22:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Een lieveheersbeestjeslarve? Komen die uit een larve dan? (Ja ik ben een stadse hè?
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
)
Blijkbaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. En zo zien ze eruit:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 22:06:05 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50108208
Volgens mij hebben we een winnaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Een liefheersbeestjes larve:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  maandag 4 juni 2007 @ 22:07:01 #112
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_50108256
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Dit is echt nieuws voor mij!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Nooit bij stilgestaan waar ze dan vandaan kwamen, maar zo lief als ik ze in volwassen versie vindt, zo IEKS zijn ze als larven!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  Moderator maandag 4 juni 2007 @ 22:07:01 #113
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_50108257
Brrr C_c, van die foto krijg ik de kriebels.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_50108510
Ik vind ze in de volwassenversie ook wat engig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Vroeger vond ik ze geweldig, maar vorig jaar in de zomer hadden de krengen een nestje (?) vlak bij m'n raam, waardoor ze elke keer door m'n kamer vlogen en 's nachts tegen het raam tikten. Dat is niet goed afgelopen, voor één van ze
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 juni 2007 @ 15:36:04 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_50203805
Elke keer vergeet ik het bestaan van dit topic en dan komt het toch opeens weer boven.
Ik heb spontaan overal jeuk.
  maandag 12 mei 2008 @ 17:46:59 #116
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_58629634
Dag dames en heren, hooggeacht publiek. U heeft ons een poosje moeten missen, maar weest gerust, we zijn weer terug. En hoe!

Na drie daagjes vertoefd te hebben op het middelste TVTAS eiland restte bij thuiskomst een achtergelaten klusje, te weten; Het uitruimen van de vaatwasser. Toen langzaam de bodem in zicht kwam bleek onze elektrieke bordenboener tevens een anti-kraak vertrek:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Omdat hij met z'n weerhaakjes vast zat in het metalen rooster heb ik de doodgewaande zwerver voorzichtjes losgepeuterd en heb een paar close-upjes gemaakt:

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Z'n lijf is een centimeter of 4 lang en weegt er voor een insect aardig in. Hij leek dood maar later zag ik hier en daar een pootje bewegen. Vermoedelijk een laatste stuiptrekking, al kan ik geen dodelijke beschadigingen vinden.

Enig idee wat dit voor beest is en hoe zo'n (voor lokale begrippen groot) beest in het hoge Noorden verzeild is geraakt?
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
pi_58630040
Dat is een meikever. Die zijn tegenwoordig als gevolg van massabestrijding heel zeldzaam.
Nóg zeldzamer zijn meikevers in vaatwassers. Wederom een unieke gebeurtenis in huize Parkplatz!
pi_58630320
Ieks, is ie wel schoon geworden
  maandag 12 mei 2008 @ 18:52:19 #119
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_58630640
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Dat is een meikever. Die zijn tegenwoordig als gevolg van massabestrijding heel zeldzaam.
Nóg zeldzamer zijn meikevers in vaatwassers. Wederom een unieke gebeurtenis in huize Parkplatz!
Jaaa. In één keer goed. Dank.

Ik heb er even op gegoogled en ze schijnen inderdaad niet meer zoveel voor te komen. 't Zijn best indrukwekkende beesten moet ik zeggen. Maar ja, als ik 'm in de tuin uitzet dan kan ik de plantjes vaarwel zeggen als ik de berichten mag geloven... Of kan ik hem africhten dat 'ie alleen het onkruid opvreet? Dan mag 'ie blijven.

Ik heb ook begrepen dat dit best een groot exemplaar is als ik de gemiddelden zie.

We denken dat de kat 'm naar binnen heeft gebracht. In de herfst komt onze dikke kat ook altijd met grote levende motten aan die we vervolgens met veel oe's en aa's dienen te bewonderen.
Ik een taalpurist? En wat dan nog? Of accepteer je geen kritiek omdat ik geen Neerlandici ben?
  maandag 12 mei 2008 @ 19:51:19 #120
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58631815
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Ieks, is ie wel schoon geworden
Hij was niet meegewassen hoor!

Maar wat een enorm monster. Ik was ervan overtuigd dat het een alien was. Zo eentje die dan zijn kaken openspert en dan plots drie mensen tegelijk opkan (en een tong heeft van drie meter waar tentakels uitgroeien). Maar toen zei Arty dat dan hem onwaarschijnlijk leek. Dat vond ik dan weer ietswat voorbarig.

En ik had het nota bene toch bijna goed! Een meikever is net zoiets. Behalve die tong dan misschien, oké.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58633950
Húú

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  dinsdag 13 mei 2008 @ 07:36:26 #122
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58638524
Brrrr... dit is geen goed topic voor de vroege ochtend.
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:29:48 #123
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_58639429
Jeuk, kriebels, rillingen
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  dinsdag 13 mei 2008 @ 09:55:43 #124
105263 Litso
Interlectueel.
pi_58639780
Ah, het Duderinnetje-freakshow-seizoen is weer begonnen
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_58653200
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:52 schreef ArtyShock het volgende:

We denken dat de kat 'm naar binnen heeft gebracht. In de herfst komt onze dikke kat ook altijd met grote levende motten aan die we vervolgens met veel oe's en aa's dienen te bewonderen.
Zo'n kat had ik ook. Dikke muizen vangen of een babyknijn en dan net zolang aan de deur jengelen tot wij hem buiten kwamen eren. En dan kon het twee kanten uit: meneer vertrok om de buit op te peuzelen of legde als dank voor de aubade het lijkje op m'n schoenen. Het beest heeft nooit begrepen waarom ik zijn kadootjes niet waardeerde.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 13 mei 2008 @ 21:44:33 #126
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_58653394
Oe! Zo'n eng beest had ik vorig jaar op de veluwe tegen mijn hordeur aan. Het gaas stond helemaal bol. Ik heb 3 dagen paranoide schizofreen om me heen gekeken als ik naar buiten moest
pi_58653709
Mag deze mutant koolmees ook in het topic?

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_58655187
hij heeft het haar van onze hond mee, dat leggen we altijd apart na het borstelen, voor de vogeltjes
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 13 mei 2008 @ 23:13:08 #129
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58655239
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 22:00 schreef Cat22 het volgende:
Mag deze mutant koolmees ook in het topic?

[ afbeelding ]
Die heeft een beetje schaap in zijn bek, om een nestje mee te bouwen, denk ik.

Dat, óf het is de Chiel Montagne onder de koolmezen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58670613
Lieve dames, dat wist ik al.

FYI: de koolmees heeft daar een stukje kat gescoord.

*neuriet 'circle of life'*
  woensdag 14 mei 2008 @ 19:56:59 #131
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_58671094
Oeh wat een leuk topic is dit zeg!
Ik had es zo'n meikever in mn washok, of iets wat er op leek, ook echt wel 5 cm of zo.
Ik lag al in bed en hoorde ineens een hels kabaal daar, doe de deur open , zonder lenzen in en dat met -5, vliegt dat ding recht op me in, ik dacht dat t een hondsdolle vleermuis was of zo.
Deur dicht gedaan, en volgende dag vrienden gechartered om m te vangen, man wat vond ik m eng zeg...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 1 september 2008 @ 01:10:49 #132
65151 ArtyShock
Lurker extraordinaire
pi_61282022
Omdat dit topic al een poosje geen update meer heeft gehad, maar even wat recent geschoten plaatjes van een oude bekende.

Deze spinnesoort heb ik al veel meer aangetroffen rondom huis en is dus hoofdwaarschlijnlijk geen exoot. Misschien iemand die weet wat voor merk dit is? De zespotige variant is al eerder in dit topic langsgekomen...

Onderstaande foto's zijn trouwens allemaal dezelfde spin.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_61282276
Dat jullie nog kunnen léven in die rimboe. Bah, doe mij maar de smogrijke stad, waar de luchtkwaliteit een minimum aan beestjes garandeert.
pi_61283886
quote:
Op maandag 12 mei 2008 18:11 schreef cinnamongirl het volgende:
Als ik dat monster zo zie is dat helemaal geen slecht idee geweest, die massabestrijding
pi_61284176
merde wat een enorme spin... brrr..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_61284867
Ik zeg : lieveheersbeestjes erop af sturen

Wat een beauty!
  maandag 1 september 2008 @ 15:16:26 #137
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_61293089
Leuk topic!

Spinnenvrind hierboven is de welbekende kruisspin

De spin komt voor op beschutte plaatsen. Het meest komt het dier voor in tuinen, omdat daar veel schaduw is, weinig wind en ze er makkelijk een web kunnen maken.
De kruisspin is een vrij grote spin met vlekkenpatronen op de rug in de vorm van een kruis. De kleur van het dier is zeer variabel, en varieert van vaalgeel tot donkerbruin. De lengte is ongeveer 11 tot 18 millimeter.
Het is moeilijk om een beet van een kruisspin uit te lokken. Maar als het bijt is het voor mensen licht onplezierig, maar volstrekt onschadelijk.
Met het web, waarin de spin gewoonlijk ondersteboven in het centrum zit te wachten, wordt het voedsel gevangen. De kruisspin vangt vooral vliegende insecten en maakt zijn web op wat grotere hoogte.

Bron: wikipedia
Knoei
  maandag 1 september 2008 @ 15:26:01 #138
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_61293343
quote:
Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben net terug uit italie. daar konden ze er qua griezelig ongedierte ook wat van.
wat dacht je bijvoorbeeld van [ link | afbeelding ]die ik aantrof op de antenne van de auto.
Dit vuige dier ken ik (denk ik, weet het niet zeker) alleen onder de Engelse naam Soldier bug en de Nederlandse benaming stinkbeestje
Hij doet die naam dan ook echt eer aan want die beesten meuren als je ze aanraakt!!! Dit beestje is de voornaamste reden dat ik als kind ineens beestjes niet meer leuk vond kotsmisselijk word ik van die geur

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

(deze lijkt er iets minder op, maar ze komen in verschillende kleurtjes blijkbaar )
Knoei
  maandag 1 september 2008 @ 15:26:59 #139
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_61293365
ups, dubbel
Knoei
  maandag 1 september 2008 @ 16:27:58 #140
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61295084
quote:
Op maandag 1 september 2008 09:38 schreef Bluezz het volgende:
Ik zeg : lieveheersbeestjes erop af sturen

Die eet 'ie toch op? Die spin?

Dat is toch zielig?

Of niet?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61295431
Eeeeh wat vreten die dan ook alweer op? Ik dacht spinnen
  Redactie Frontpage maandag 1 september 2008 @ 17:10:46 #142
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_61296256
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
bladluizen
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 1 september 2008 @ 17:13:31 #143
150152 Queen_Bee
pi_61296321
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef Loqi het volgende:

[..]

Dit vuige dier ken ik (denk ik, weet het niet zeker) alleen onder de Engelse naam Soldier bug en de Nederlandse benaming stinkbeestje
Hij doet die naam dan ook echt eer aan want die beesten meuren als je ze aanraakt!!! Dit beestje is de voornaamste reden dat ik als kind ineens beestjes niet meer leuk vond kotsmisselijk word ik van die geur

[ link | afbeelding ]

(deze lijkt er iets minder op, maar ze komen in verschillende kleurtjes blijkbaar )
Ik ken ze in het Engels gewoon als stink bugs
I'm super sonic man
pi_61296652
lieveheersbeesten stinken ook als je ze aanraakt.. alle beesten
  maandag 1 september 2008 @ 17:53:11 #145
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_61297312
quote:
Op maandag 1 september 2008 16:39 schreef Bluezz het volgende:
Nee bladluizen gekkie!

Zo'n heersbeest kan toch niet tegen zo'n monster op!

Trippeltrippeltrippel "Ha spin, ik moet jou opeten van tante Blu..."

* WRAGGGHKRAKKKSMAKSMAKKAUWSLIK, burp! *

Mag jij raden wie daar goed gegeten heeft!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_61297480
  maandag 1 september 2008 @ 18:10:43 #147
150152 Queen_Bee
pi_61297721
I'm super sonic man
  dinsdag 2 september 2008 @ 00:18:38 #148
3185 Adelante
To let it go now
pi_61310737

Wel leuk om te zien dat Groningen echt nog van die inheemse diersoorten kent, die in de rest van Nederland al jaren geleden zijn uitgestorven.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_61320880
quote:
Op maandag 1 september 2008 15:26 schreef Loqi het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]

Zoiets zat er laatst ook bij mij thuis, dat is een Wants.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Wantsen
(:
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 2 september 2008 @ 14:45:00 #150
163650 Greys
pi_61321005
Er zat hier laatst iets teveel natuâh in de gootsteen
Check dat monster dan onder de beker!

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop