het ziet er een beetje uit alsof er 2 pootjes zijn uitgetrokken. Ik hoop maar dat dat niet zo is.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:24 schreef ArtyShock het volgende:
Wegens overdonderende aandacht nog maar even een shot, vlak voordat hij de tuin mocht gaan verkennen.
[afbeelding]
Daar tussen de voorste pootaanhechting en de middelste pootaanhechting; Zou daar nog een ander pootje moeten hebben zitten?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het ziet er een beetje uit alsof er 2 pootjes zijn uitgetrokken. Ik hoop maar dat dat niet zo is.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:41 schreef Duderinnetje het volgende:
Aeghh! Nee! That does it. Geen natuâh meer voor mij. Ik ben ook maar een mens. Met grenzen aan zijn mentale gezondheid! Nee. Klaar ben ik er mee. Een mot? A la! Een torretje? Prachtig mooi.
Maar hier betreft het gewoonweg een spin MET WEERHAKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aan de poten! Dat kan niet jongens, schiet mij maar lek, ik trek mijn regenpak aan, plak alle kieren af, míjn grens is bereikt, ik doe niet meer mee, handdoek in de ring, Den haag, here I come back.
JA IN EEN STRUIKGEWAS OP DE HEIDE, NIET IN MIJN KEUKEN!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
maar het zijn heel nuttige beesjes enzo![]()
Nou, na skaai schrap ik jou ook maar van de lijst potentiële bezoekersquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:44 schreef Duiveltja het volgende:
Godvertyfus, waar the fuck wonen jullie!!
ow, Arty is jouw hubske ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar Arty heeft 'm gelukkig helemaal achter in de tuin gezet
O wat vind ik dergelijke spinnen eng zeg
Hoe zit het nou met dat aantal poten, weet iemand dat? En wat doen die weerhaakjes precies? (ril!)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, na skaai schrap ik jou ook maar van de lijst potentiële bezoekers![]()
Ja Arty is van mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ow, Arty is jouw hubske ?
Dan zal hij wel geen pootjes hebben uitgetrokken toch ?
Volgens mij zijn het geen weerhaakjes maar voelsprietjes![]()
Ja jekkes, dan durf ik niets meer te posten!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:33 schreef Bluezz het volgende:
Tijd voor een aangepast icon voor Dudebeesterije :
[afbeelding]
En je kon er ook een steel bijkopen, zodat je, als je erg bang bent voor spinnen, je de pakker van enige afstand kan bedienen.quote:HG - INSECTENPAKKER.
Pakt probleemloos en veilig allerlei insecten. De pakker hoeft alleen maar over het insect geplaatst te worden. Door in dezelfde beweging de knoppen met de vingers naar beneden te duwen sluit de insectenpakker zich. Het insect kan buiten weer vrij gelaten worden. Uitvoering met en zonder handvat. Verpakt in zakje.
Je bedoelt als in met stalen handschoenen aan en de intentie ze fijn te knijpen al kokhalzend?quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:48 schreef Mirage het volgende:
ze bedekten je hand als je ze opnam.
Misschien heeft ie ze in een gevecht verloren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Bizar hoe deze spin dan twee poten kan missenTussen een deur gezeten misschien
![]()
De wat kleinere spinnen flambeer ik met deo+aansteker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bedoelt als in met stalen handschoenen aan en de intentie ze fijn te knijpen al kokhalzend?
Ik bedoel geen enkel normaal denkend mens pakt zo'n vies ding gewoon vast natuurlijk. Het blijft wachten op een nuclaire winter.
In mijn geval moet ik dan eerst wat deo onder 8 oksels rollen en vervolgens heel dichtbij komen met mijn aanstekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De wat kleinere spinnen flambeer ik met deo+aansteker.
Nou ja zeg, waar is dat nou weer voor nodig. Niet doen hoor. Ik koop wel een insectenpakker voor jequote:Op zondag 6 augustus 2006 19:48 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De wat kleinere spinnen flambeer ik met deo+aansteker.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In mijn geval moet ik dan eerst wat deo onder 8 oksels rollen en vervolgens heel dichtbij komen met mijn aansteker
9 van de 10 keer zitten die bastards in een hoekje.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou ja zeg, waar is dat nou weer voor nodig. Niet doen hoor. Ik koop wel een insectenpakker voor je
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In mijn geval moet ik dan eerst wat deo onder 8 oksels rollen en vervolgens heel dichtbij komen met mijn aansteker
Ieuwwwwww!!!!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:07 schreef lady-wrb het volgende:
ieuwks die slakken
ik heb ze ook in de tuin, de een nog groter dan de ander.
ik ben net terug uit italie. daar konden ze er qua griezelig ongedierte ook wat van.
wat dacht je bijvoorbeeld van [[url=http://f10.putfile.com/thumb/8/23617042880.jpg]afbeelding][/URL]die ik aantrof op de antenne van de auto.
Dat is altijd zo bij slakken van koninklijke bloede. Die hebben een gevolgquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 22:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Op die laatste foto hangt er een plakkerige sliert slijm uit z'n reet
Wist je dat het totale gewicht aan insekten op de wereld veel groter is dan het totale gewicht aan mensen.
Ik ben even kotsen.
Dude, das zo'n mot waar mijn katten gek van zijn!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Nilasha het volgende:
Ikke vind die foto van die megaspin die je op je scherm krijgt als je op pagina 2 klikt iets minder... Brr..
![]()
Ja één van mijn katten dus ook! Die gaat met enige regelmaat de tuin in om me er eentje te kunnen aanbiedenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef Nilasha het volgende:
[..]
Dude, das zo'n mot waar mijn katten gek van zijn!![]()
Shit, gequote ipv geedit, sorry..
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja één van mijn katten dus ook! Die gaat met enige regelmaat de tuin in om me er eentje te kunnen aanbiedenKomt ze helemaal verhit en langs haar dichtgebeten kaken mauwend binnen. "Prooi! Prooi! Offerande! Levende have! Vrouw stookt het vuur op en pak het spit!"
Volgens mij heeft ze dan de illusie dat ze een hele mus gevangen heeft of zo (het is een stadse nuf hè, dus die snapt dat allemaal niet zo, van de natuur. Net als ik.)
Dat komt vanzelf. Mijn katten droppen regelmatig bloedende veldmuisjes of half aangevreten vogels op de stoepquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja één van mijn katten dus ook! Die gaat met enige regelmaat de tuin in om me er eentje te kunnen aanbiedenKomt ze helemaal verhit en langs haar dichtgebeten kaken mauwend binnen. "Prooi! Prooi! Offerande! Levende have! Vrouw stookt het vuur op en pak het spit!"
Volgens mij heeft ze dan de illusie dat ze een hele mus gevangen heeft of zo (het is een stadse nuf hè, dus die snapt dat allemaal niet zo, van de natuur. Net als ik.)
Mag je nog blij zijn dat ze die op de stoep achterlaten. Katten beschouwen het soms ook als een teken van genegenheid om je de cadeautjes in je bed aan te biedenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:21 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf. Mijn katten droppen regelmatig bloedende veldmuisjes of half aangevreten vogels op de stoep
Je katten hebben geen tanden?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
een levende muis.
Ze vervoeren de muizen zoals ze kittens vervoeren. Dus met alle omzichtigheid. Spelen met een levende muis is leuker dan met een opengereten DOA kennelijk.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je katten hebben geen tanden?
Kaviaar op een bedje van bladquote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:35 schreef dwerg het volgende:
Weet je wat dit zijn, Duderinnetje?
[afbeelding]
Ik zeg we flamberen ze. Dat agent orange was zo slecht nog niet.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:00 schreef dwerg het volgende:
't Zijn eitjes van een vlinder of mot. Dus het worden harige rupsen.
't Is op zich wel een beter idee dan het gebruik van pesticiden. Ik moet de eerste rups nog tegenkomen die een resistentie tegen vuur heeft ontwikkeld. Aan de andere kant zie ik nog wat nadelen waar aan gewerkt moet worden voor we kunnen denken aan een grootschalige toepassing in de tuinbouw.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zeg we flamberen ze.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 13:06 schreef dwerg het volgende:
Aan de andere kant zie ik nog wat nadelen waar aan gewerkt moet worden voor we kunnen denken aan een grootschalige toepassing in de tuinbouw.
quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:30 schreef Swetsenegger het volgende:
Dat agent orange was zo slecht nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |