Kennelijk gunnen we het je.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:23 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is toch wel op te lossen als mod?
Gewoon mijn post verwijderen.
Zeg... wat gaat er gebeuren als deze serie de 1000 aanraakt?quote:
Zeg het is geen tijdbom.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:28 schreef Mutant01 het volgende:
Hupla, nog 1 dichter bij de 1000.
Ik vind 1111 mooier!?quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:31 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zeg... wat gaat er gebeuren als deze serie de 1000 aanraakt?
Gaat dan de Herensocieteit open? Zoals Johan net al suggereerde?
Of 11111?quote:
Als je jezelf verduidelijkt kan ik misschien wat zinniger reageren.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Er is dus ingrijpen van onderaf nodig om verandering te brengen in de zaak.
Ik vrees dat ik beter mijn post kan verwijderen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 22:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Als je jezelf verduidelijkt kan ik misschien wat zinniger reageren.
Huh? Ik begreep niet waar je op doelde voor die opmerking .. afgezien van 1000e SC? Je verwacht feestelijkheden? Je verwacht stopzetting van de SC? ???quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:00 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik beter mijn post kan verwijderen.
Als de POL-SC stopt, moet er natuurlijk wel een degelijk vervangend product worden aangeboden. De vraag is hoe gaat dat vervangende product eruit zien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 23:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Huh? Ik begreep niet waar je op doelde voor die opmerking .. afgezien van 1000e SC? Je verwacht feestelijkheden? Je verwacht stopzetting van de SC? ???
Ik neem de verantwoording wel voor mijn rekening.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |