Dat kan nog leuk worden als je naar het centrum wil. Dan staan die tunnels vast weer blank. Ik wacht op een foto/film-verslag waarin je weer wanhopigen ziet proberen erdoorheen te rijden.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:56 schreef DuchessX het volgende:
[..]
In de achste barrier is het enkel grijs
In vlokhoven ook, de wind is helemaal gan liggen en de temp lijkt wel omhoog te schieten, stilte voor de storm?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:02 schreef hellmondunited het volgende:
Aalsterweg in Eindhoven is een boom op de weg gewaaid meldt 112brabant.nl
Hier bij het philipsstadion alleen maar donker, maar verder geen drup en waaien doet het ook amper
Is het bij jou ook al zeker een uur grijs?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In vlokhoven ook, de wind is helemaal gan liggen en de temp lijkt wel omhoog te schieten, stilte voor de storm?
Alleen verre lange aanhoudende donderslagen en zelfs de topjes van de bomen bewegen niet meer.
Ja, maar nu wordt het wel heel donker en de donder wordt ook weer harder, heb je daar al onweer?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:09 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Is het bij jou ook al zeker een uur grijs?
Hier zijn net 3 druppels gevallen, that´s it
Dat houdt niet op bij de landsgrenzen... In Baarle-Hertog staat "onze" straat nu helemaal blank, inclusief de stoep. Ik ga maar eens een handdoek tegen de voordeur leggen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Op P2000 meldingen van wateroverlast in Baarle Nassau en Ulicoten.
Nu de hemelsluizen nog open en ik ben helemaal blij!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:11 schreef flugeltje het volgende:
Moet je de onweer op die bui eens zien
[afbeelding]
Is hier ook al tijden te horen, maar niet echt noemenswaardigquote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, maar nu wordt het wel heel donker en de donder wordt ook weer harder, heb je daar al onweer?
Nee niet echtquote:
Wat is het lekker koel buiten hè?quote:
Vergis je niet; ook jij komt aan de beurt. Hier staat onze koperen vriend weer volop warmte af te geven.quote:
Waar in Arnhem?? Hier namelijk niet echt veel....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 18:36 schreef Barcelona het volgende:
in arnhem komt het toch wel met bakken uit de lucht nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |